Skocz do zawartości


Zdjęcie

Z tymi silnikami mogą być problemy: BMW 2.0d N47


33 odpowiedzi w tym temacie

#1 Admin Moja Firma

Admin Moja Firma

    Zaawansowany użytkownik

  • Administratorzy forów
  • 102656 postów

Napisano 13 kwiecień 2013 - 15:58

Komentarz do artykułu: Z tymi silnikami mogą być problemy: BMW 2.0d N47

#2 Guest_Damian

Guest_Damian
  • Goście

Napisano 13 kwiecień 2013 - 15:58

Co gorsze, 2.0 Dto czy ten 2.0 D BMW?

#3 Guest_gość

Guest_gość
  • Goście

Napisano 13 kwiecień 2013 - 15:58

2.0 TDI czy 2.0 D bmw

#4 Guest_gość

Guest_gość
  • Goście

Napisano 05 maj 2013 - 21:40

bralbtm TDI. ten BMW to znana ba forach mina.

#5 Guest_Szef

Guest_Szef
  • Goście

Napisano 14 styczeń 2014 - 19:17

Szkoda, ze ten artykuł to głownie stek bzdur i wymysłów. Owszem, łańcuch rozrzadu to słaby element tego silnika, jednak koszt wymiany to nie 8 tysięcy lecz znacznie mniej. Oryginalne części kosztują ok 1600 zł robocizna drugie tyle, czasem ciut wiecej. Oczywiscie poza ASO. Koszt na poziomie 3 niech będzie 4 tysięcy raz na 150-200 tysięcy km to chyba żaden dramat?Niemal dokładnie taki sam napęd rozrzadu jest w silniku R6 3,0 i ma on podobne problemy, co wiecej sporo części w tym jeden z łańcuchów jest wspólna dla obu łańcuchów. Zintegrowane koło zębate z wałem było tylko do roku 2009Na tym lista realnych problemow tego silnika sie kończy. Usterki zdarzają sie wszędzie jednak turbiny sa wyjątkowo trwałe, usterki wtryskiwaczy to wielka żadkość i nie jest prawda że sa tylko to wtryskiwacze piezzo! W wersji 143KM sa zwykle elektromechaniczne, ktore nadają sie do regeneracji. Awaria klap wirowych to rzecz prawie niespotykana i znowu nie sa one montowane w wersji 143KM wiec nie mogą sie zepsuć. I znowu jest to element taki sam jak jak w wersji 3,0. To samo dotyczy koła dwumasowego. Wbrew temu co tu napisano wytrzymuje znacznie dłużej. Zreszta nie ma to nic wspólnego z silńikiem.

#6 Guest_gość

Guest_gość
  • Goście

Napisano 14 styczeń 2014 - 21:20

Nie moge zgodzic sie z Szefem co do klap wiroqych. klapy odpadaja czasem przy 100 000 km. co do zebatki to faktycznkedo 2009 roku byl ten problem. a koszt jest z aso, wiec pewnie tyle biora. za sama wymiane turbin w 335i wzieli ode mnie ponad 3 tysie. a gdzie do tego czeaci? Co do wtryskiwaczy to spotkac mozna rozne wersje w zaleznosci od silnika. powinno to byc lepiej opiane. Szefie,mozesz napisac ktore silniki 2.0d maja piezostryski a ktore elektromagnesy?

#7 Guest_Szef

Guest_Szef
  • Goście

Napisano 14 styczeń 2014 - 23:36

Zwykle wtryski są w słabszych wersjach do 143KM włącznie. Te wersje nie posiadają także klapek! Nie mogą się wiec one zepsuć. Jednak nawet w mocniejszych wersjach gdzie klapki występują ich trwałość jest znacznie wyższa niż w poprzedniku tj. m47. Dodatkowo mechanizm klapek jest identyczny w silnikach 3,0 i wyróżnianie tu silnika 2,0 jest bez sensu. Wszystkie diesle BMW są zbudowane podobnie i większość wad i zalet sie pokrywa. W słabszej wersji silnika 3,0 tez nie ma klapek.

#8 Guest_KF_redakcja

Guest_KF_redakcja
  • Goście

Napisano 15 styczeń 2014 - 14:28

Przyznać muszę, że nie zaktualizowaliśmy informacji o występowaniu wadliwej zębatki. Z obecnych danych jakie posiadam występuje ona w modelach z rocznika 2007-2009. Jeśli użytkownik Szef chciałby pomóc w uzupełnieniu artykułu i jego poprawie to prosimy o kontakt: kamil.fraszkiewicz@infor.pl

#9 Guest_Serwisant

Guest_Serwisant
  • Goście

Napisano 25 styczeń 2014 - 14:28

Dwumasa wytrzymuje w BMW ponad 200tys. bez problemu, nie wiem kto wam dał takie informacje.Może lepiej podejść do ASO BMW i zapytać.Problem rozrządu N47 dotyczy tylko niektórych jednostek, większość osiąga duże przebiegi bez problemu.

#10 Guest_BMWowner

Guest_BMWowner
  • Goście

Napisano 25 styczeń 2014 - 20:49

Dwumasa wytrzymuje w BMW ponad 200tys. bez problemu, nie wiem kto wam dał takie informacje.Może lepiej podejść do ASO BMW i zapytać.Problem rozrządu N47 dotyczy tylko niektórych jednostek, większość osiąga duże przebiegi bez problemu.

hihi:) no w serwsie ASO to o co bys nie zapytal to wytrzymuje pół miliona kilometrow albo jest dozywotnio trwale jak np. lancuch rozrzadu :) no prosze bez takich tylko ;)

#11 Kaczmar

Kaczmar

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 163 postów

Napisano 15 maj 2014 - 13:13

tu http://przegladysamochodow.pl/ najlepszy warsztat jaki znam, i nie biorą drogo, np. konserwacja podwozia 250zł, robiłem rozrząd wzięli 200zł w porównaniu do innych tu było najtaniej i zrobione fachowo.



#12 Guest_bmw n47

Guest_bmw n47
  • Goście

Napisano 02 luty 2015 - 14:22

Witam jestem nowy na tym forum Ale chcę podzielić się z wami opinią bmw 320d. Z roku 2008,n47 jakiś rok temu kupiłem mój wymarzony samochód Co się okazało to po dwóch miesiącach zapaliła mi się kontrolka o dpf czyszczenie i wypalanie nic nie dało wienc usunelem go koszt 1600zł. Po jakimś czasie odezwał mię się łańcuch po rozgrzaniu silnika walił ja bym jechał traktor okazało się że te silniki tak mają pojechałem do bmw spytać o cenę części około dwóch tysięcy złotych . Dwa łańcuchy. Napinacze. Ślizgi uszczelki i tam porę innych rzeczy cały zestaw kupiłem na szczęście miałem dobrego mechanika kutry ogarnął to za dwa 2000zl. Przy wymianie okazało się że wał jest razem z trybem kturego nie da się wymienić na szczęście był w super stanie do tego jeszcze była rozjebana pompa wody no i ci jeszcze po wyjęciu skrzyni okazało się że sprzęgło do wymiany . Ale po wymianie silnik chodzi jak nowy cichy tylko turbo ładnie pracuje

#13 Guest_bla

Guest_bla
  • Goście

Napisano 24 marzec 2015 - 21:06

Rozrząd jest objęty akcja serwisowa sam jestem umówiony na wymianę ;-)

#14 Guest_rafal

Guest_rafal
  • Goście

Napisano 15 lipiec 2015 - 03:40

To prawda. Bmw ma akcje servisowa obejmuje sprawdzenie naciagu lancucha i ewentualnie wymiana. Obecnie moja bmka e91 silnik n47 jest poddawana operacji wymiany tegoz drogiego podzespolu, wszystko na koszt bawarskiego koncernu. Zaznacze ze nie jestem pierwszym wlascicielem i auto nie jest juz na gwarancji. Pozdrawiam wszystkich i polecam pilny kontakt z ASO BMW ;)

#15 Guest_Gość

Guest_Gość
  • Goście

Napisano 02 październik 2015 - 13:49

problem z jazdo gaśnie śilnik

#16 Guest_Gość

Guest_Gość
  • Goście

Napisano 01 listopad 2015 - 21:23

Rafał,

 

czy aby na pewno jest taka akcja serwisowa? gdzie oddawałeś do serwisu auto? proszę o kontakt do tego serwisu, chciałbym to potwierdzić.



#17 Clomer

Clomer

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 17 postów

Napisano 02 listopad 2015 - 03:30

Rafał,

 

czy aby na pewno jest taka akcja serwisowa? gdzie oddawałeś do serwisu auto? proszę o kontakt do tego serwisu, chciałbym to potwierdzić.

I cisza/



#18 Guest_Maniutek

Guest_Maniutek
  • Goście

Napisano 08 grudzień 2015 - 21:27

I cisza/

Czy aby na pewno to też chciałbym wiedzieć. Mogę tylko powiedzieć, że za kilka dni wstawiam swoje E60 do serwisu ale na wyspach, sprawdzenie rozrządu za free, a co później to zobaczymy.



#19 Guest_Kris

Guest_Kris
  • Goście

Napisano 11 grudzień 2015 - 12:47

Czy aby na pewno to też chciałbym wiedzieć. Mogę tylko powiedzieć, że za kilka dni wstawiam swoje E60 do serwisu ale na wyspach, sprawdzenie rozrządu za free, a co później to zobaczymy.

Maniutek skad wiesz ze za darmo mozna sprawdzic rozrzad i gdzie  w UK ? Z jakich okolic jestes ? pozdrawia z Londka  Nucek



#20 Guest_maniutek

Guest_maniutek
  • Goście

Napisano 12 grudzień 2015 - 14:35

Maniutek skad wiesz ze za darmo mozna sprawdzic rozrzad i gdzie  w UK ? Z jakich okolic jestes ? pozdrawia z Londka  Nucek

Mieszkam w Southampton. Byłem parę dni temu w serwisie i mają mi sprawdzić łańcuch za free tak jak pisałem. Co i jak przebiegło napiszę po 16 grudnia, wtedy wstawiam auto do serwisu. Pozdro





Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych