Skocz do zawartości


Zdjęcie

Nagar w silniku- przyczyny powstawania i potencjalne problemy


6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Admin Moja Firma

Admin Moja Firma

    Zaawansowany użytkownik

  • Administratorzy forów
  • 102657 postów

Napisano 25 luty 2014 - 13:03

Komentarz do artykułu: Nagar w silniku- przyczyny powstawania i potencjalne problemy

#2 Guest_xoxo

Guest_xoxo
  • Goście

Napisano 25 luty 2014 - 13:03

Nagar w silniku i przyczyny jego powstania to problem znany od lat. dziwie sie ze producenci bedac swiadomymi jego istnienia wpowadzili bezpośredni wtrysk paliwa ktory poteguje jego gromadzenie sie w kolektorze dolotowym.

#3 Guest_Sławomir Wlazło

Guest_Sławomir Wlazło
  • Goście

Napisano 10 styczeń 2016 - 14:38

W sprawie nagaru polecam wodorowanie silnika , najlepiej od nowości to zapewni czysty układ spalania. Bez demontażu silnika , bez dolewania chemii, bez wymiany oleju i płukanek można znacznie zredukować nagar w silniku. Zaletą zabiegu jest oddziaływanie na elementy silnika , do których docierają gorące spaliny: zawory i gniazda, końcówki wtrysków,turbina od strony spalin, zawór EGR oraz wypalanie FAP lub DPF ale tylko nieregenerowanych sposobem " inwazyjnym" np. wypalanie sadzy przez podpalenie lub palnikiem acetylenowym. Wodorem dolotu nie wyczyścisz w tym elemencie spaliny są za zimne Wymiana oleju co 15 tyś km to przebieg optymalny. Olej tylko o niskiej zawartości sadzy przy spalaniu tzw; "low SAP" Min. raz w tygodniu autostrada lub na trójce i obroty do 3000 tyś , samoczyszczenie silnika to temp. w przedziale 450 - 700 stopni Celcjusza i przy tym odpowiednie ciśnienie w silniku. Nie widziałem nagaru w silnikach zasilanych LPG lub HHO.

#4 Guest_Sławomir Wlazło

Guest_Sławomir Wlazło
  • Goście

Napisano 16 styczeń 2016 - 00:10

Warsztaty wodorujące w Warszawie : Na you tube Autonagar.pl - 735 400 415

#5 Guest_miecio

Guest_miecio
  • Goście

Napisano 19 czerwiec 2016 - 15:22

Ale jajo. Bezpośredni wtrysk oznacza wtrysk do cylindra. Jak to się ma do powstawania nagaru w kolektorze dolotowym. Ktoś tu chyba jeszcze skarpetą się porusza. Jak można rozgrzać silnik chłodzony cieczą powyżej 120 stopni - kolejna bzdura, chyba że ci doradcy pyrkają maluchem albo garbusem wyprodukowanym na Kubie.

#6 Guest_Grzegorz

Guest_Grzegorz
  • Goście

Napisano 20 czerwiec 2016 - 08:29

Ale jajo. Bezpośredni wtrysk oznacza wtrysk do cylindra. Jak to się ma do powstawania nagaru w kolektorze dolotowym. Ktoś tu chyba jeszcze skarpetą się porusza. Jak można rozgrzać silnik chłodzony cieczą powyżej 120 stopni - kolejna bzdura, chyba że ci doradcy pyrkają maluchem albo garbusem wyprodukowanym na Kubie.

ale ty jesteś cep, o Panie....Primo, wtrysk paliwa do cylindra powoduje, że kolektor nie jest czyszczony paliwem, które normalnie przepłukuje go w układzie typu MPI.

 

Po drugie, mylisz człowieku nagrzewanie się płynu chłodzącego z nagrzewaniem się silnika. Gdybys ruszył trochę swoim pustakiem to byś sie zorientował, że elementy silnika takie jak tłoki nagrzewają się do dużo większych temperatur co wynika z procesu spalania mieszanki paliwowo-powietrznej.

 

Rada ode mnie. Sprzedaj komputer i kup książki. Bedzie jednego "mądrego" mniej.



#7 Guest_Wiesław

Guest_Wiesław
  • Goście

Napisano 23 wrzesień 2019 - 16:09

Autorze tego tych głupot strach pomyślec o ludziach co to czytają .



Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych