Skocz do zawartości

Zdjęcie

Nie płacisz alimentów

53 odpowiedzi w tym temacie

#1 Admin Moja Firma

Admin Moja Firma

Zaawansowany użytkownik

• Administratorzy forów
  • 102448 postów

Napisano 11 kwiecień 2009 - 08:26

Komentarz do artykułu: Nie płacisz alimentów – stracisz prawo jazdy

#2 Guest_niania1111

Guest_niania1111
  • Goście

Napisano 11 kwiecień 2009 - 08:26

z tym prawem jazdy to jest chore.ALE NA DZIECI TRZEBA PLACIC.wkacu sa nasze.

#3 Guest_MACK

Guest_MACK
  • Goście

Napisano 18 kwiecień 2009 - 12:21

JEST OK SPLACAM ALE JAK ODZYSKAC PRAWKO POMOCY MACIEKDZIDZIA@WP.PL

#4 Guest_gosc

Guest_gosc
  • Goście

Napisano 02 maj 2009 - 23:36

mam ten sam bol tylko tyle ze prawko zgubilem w niemcczech w zeszlym roku ,zero kwitow do tej pory.a jestem po szkole i z zawodu kierowca.i co malo place to ci tacy madrzy z rzadu jeszcze chca chleb odstawic od gemby.niech te cioty poujmuja sobie premie nagrody i inne zabezbiczenia finansowe co ich ustawiaja na wiele lat,woza swoje tluste d*py limuzynami tylko.niech takie ciule obojetnie ktory z rzadu WSIADZIE DO TIRA I NIECH za***prza DO HISZPANI PO POMARANCZE.biedak by sie zaplakal bo gdzie tu bieg wrzucic,nie mowiac podpiac sie do naczepy to juz chyba zawal.bylby w domu na niesac 4 dni.dopiero poznalby zapach tej roboty.i zapach zurka na cpenie .moze ktos by to docenil.ale moim zdaniem nikt chleba nie moze odjjac.TIRY JECHAC POD SEJM I BELWEDER .Z WAMI.

#5 Guest_gosc

Guest_gosc
  • Goście

Napisano 03 maj 2009 - 00:19

a tak idac idac tymi uchwalami rzadowymi to tylko patrzec jak naszym kobieta powklada fiskus w dude liczniki i chlop bedzie musial placic podatek od uzywnia dziory.no i kogo tu wybierac .na to co patrze z perspektywy czasu to wole leppera bo on takego debilizmu nie robil.i na ile stac mnie bylo tyle placilem.ale zeby prawko zapieprzali DEBILE.a jak jadziesz tirem i miski cie zdejma czy maja taka lawete.a zdaj po roku teraz na tiry testy jazda to pikobelo.

#6 Guest_gosc

Guest_gosc
  • Goście