Skocz do zawartości

Czy mając gips mogę prowadzić?

7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_HenryModelF

Guest_HenryModelF
  • Goście

Napisano 31 maj 2011 - 19:10

Połamałem rękę i lekarz zalecił aby ręka była usztywniona w gipsie przez 6 tygodni. Stąd moje pytanie. Czy mogę prowadzić auto z ręką w gipsie? Jestem kierowcą zawodowym.

#2 Guest_kenblock

Guest_kenblock
  • Goście

Napisano 31 maj 2011 - 19:11

A czy próbowałeś kierować z gipsem? Czujesz się bezpiecznie i czy dajesz radę opanować auto, wszystkie manewry? Sam prowadziłem z gipsem i wiem że nie jest to takie łatwe.

#3 Guest_HenryModelF

Guest_HenryModelF
  • Goście

Napisano 31 maj 2011 - 19:13

Tak. Próbowałem w innej sytuacji nawet bym nie pytał. Dawałem radę i parkować i jeździć, ale chce zapytać jak to wygląda w kwestii prawnej. Nie dostanę mandatu?

#4 Guest_stipig

Guest_stipig
  • Goście

Napisano 31 maj 2011 - 19:16

za jazdę z gipsem na ręce nie dostaniesz mandatu na pewno. Dowiadywałem się tego na komisariacie policyjnym też miałem taki problem. Także jak dajesz radę możesz jeździć.

#5 Guest_obaMA

Guest_obaMA
  • Goście

Napisano 31 maj 2011 - 19:17

Gips na ręku swoją drogą. Jeśli ja mam gips na nodze(lewej) to mogę prowadzić auto? Dodam tylko że mój samochód wyposażony jest w skrzynie biegów automatyczną.

#6 Guest_stipig

Guest_stipig
  • Goście

Napisano 31 maj 2011 - 19:19

Zapomniałem dodać że zarówno z ręką w gipsie jak i z nogą w gipsie można kierować samochodem. Oczywiście w ramach zdrowego rozsądku.

#7 pomocna

pomocna

Zaawansowany użytkownik

• Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 159 postów

Napisano 17 czerwiec 2020 - 22:59