Skocz do zawartości

Kategorie

Forum

Zdjęcie

Pomocy przy 1szej dzialalnosci

podatek samozatrudnienie vat

wróć do serwisu Moja Firma 5 odpowiedzi w tym temacie

#1 k3ra

k3ra

Nowy użytkownik

• Członkowie
  • Pip
  • 3 postów

Napisano 19 luty 2014 - 12:49

witam,

wybaczcie jesli wybralem dzial. Jestem totalnie zielony jesli chodzi o ksiegowosc, prowadzenie dzialalnosci i wszystko co z tym zwiazane. Postanowilem zapytac ludzi na forum, a wiec sytuacja wyglada tak:

Mam propozycje pracy jednak musze zalozyc wlasna dzialalnosc. Czytam od paru dni co sie da na ten temat i mniej wiecej znam plusy i minusy takiej dzialalnosci. Moim problem jest wyliczenie tak naprawde ile zostanie mi pieniazkow w kieszeni. Umowa opiewa na 600zl netto / 1dzien pracy i nie mniej niz 20 dni w miesiacu - czyli wyjdzie 12tys zl netto. Z tego co wyczytalem czy korzystalem z kalkulatorow online wychodzi ze:

12000 - ( koszta: tak naprawde nie wiem co moge tu wliczyc tu prosba rowniez do was by podac co mozna) = kwota * 18% podatku dochod = MOJA KASA

czy dobrze to rozumiem ?? Jak wyglada sprawa vatowcem - oplaca mi sie nim byc przy takich stawkach ??

Jesli by byl ktos tak uprzejmy i przeprowadzil i pokazal symulacje kosztow bylbym bardzo wdzieczny. Oczywiscie jak sie zdecyduje na ta prace, ksiegowosc zlece do biura rachunkowego - jednak najpierw musze podjac decyzje - POMOZCIE !!!

dzieki

#2 koleżanka

koleżanka

Zaawansowany użytkownik

• Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 14305 postów
  • LokalizacjaMazowsze

Napisano 19 luty 2014 - 22:50

[font="georgia, serif;"]trudno tu cokolwiek napisać, doradzić nie wiedząc jaka to ma być działalność /jaki rodzaj usług/  [/font]

#3 k3ra

k3ra

Nowy użytkownik

• Członkowie
  • Pip
  • 3 postów

Napisano 20 luty 2014 - 09:50

[font="georgia, serif;"]trudno tu cokolwiek napisać, doradzić nie wiedząc jaka to ma być działalność /jaki rodzaj usług/  [/font]

ma to byc swiadczenie uslug / konsultacje - gen branza IT

#4 koleżanka

koleżanka