Skocz do zawartości


organizacja szkolenia/konferencji/imprezy


wróć do serwisu Moja Firma 14 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Gość

Guest_Gość
  • Goście

Napisano 12 luty 2014 - 12:05

Mam fakturę na organizację szkolenia/konferencji.

W jaki sposób mam to zaksięgować i opisać? W pozostałe koszty i odliczyć VAT?

Szkolenie to było też połączone z imprezą integracyjną. Czy wpływa to w jakiś sposób na księgowanie? 



#2 koleżanka

koleżanka

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 13420 postów
  • LokalizacjaMazowsze

Napisano 12 luty 2014 - 22:49

[font="georgia, serif;"]I zapewne jest to faktura wystawiona przez jakiś hotel czy pensjonat, który sprzedał wam usługi noclegowe połączone z gastronomią. [/font]

[font="georgia, serif;"]Więc moim zdaniem faktura jest źle wystawiona, bo nie dokumentuje faktycznej sprzedaży. [/font]



#3 Guest_Szympoo

Guest_Szympoo
  • Goście

Napisano 21 luty 2014 - 16:00

Tak jak z normalymi fakturami. Mi moja agencja - Power normalne faktury wysyla i normalnie je lcize 



#4 Guest_nugat

Guest_nugat
  • Goście

Napisano 03 czerwiec 2014 - 08:53

mi się wydaje, że powinno być rozpisane osobno na usługi hotelarskie i imprezę. głowy nie dam, księgowa mi to robi. ale jak dostaje faktury z Alfy, to nic ode mnie nie chce, czyli nei jest to jakieś szczególnie skomplikowane. 



#5 patiks

patiks

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 2230 postów

Napisano 05 listopad 2014 - 13:21

Jeśli chodzi o miejsce - http://konferencje-resthotel.pl/ W stosunku ceny do jakości trudno w rejonie Warszawy o coś bardziej atrakcyjnego. Standard na miejscu bardzo wysoki, duży plus za dodatkowe wyposażenie i organizację całości. Bez opóźnień, wszystko dopracowane, fajny kontakt z właścicielem. Polecam.



#6 elka2002

elka2002

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 639 postów

Napisano 06 czerwiec 2016 - 00:32

Prawda jest taka, że organizacja szkolenia dla całej firmy czy też dużej ilości pracowników w różnych oddziałach jest bardzo kosztowne. Właśnie dlatego warto zainwestować w webinarium. Dzięki temu sporo zaoszczędzimy. Tutaj możemy znaleźć specjalistę od webinariów. . Warto skorzystać z jej doświadczenia.



#7 asari

asari

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 78 postów

Napisano 22 kwiecień 2018 - 00:06

Jeżeli chodzi o organizację szkolenia to polecam http://apartments-wroclaw.com/dla-biznesu W ofercie znajdują się apartamenty o podwyższonym standardzie oraz dostęp do sali konferencyjnej wraz z pełnym zakresem usług jakie są oferowane w hotelach.



#8 DeuX7

DeuX7

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 5 postów

Napisano 14 maj 2018 - 12:48

A może lepiej byłoby doradzić się znajomych w tym temacie? Sądzę, że to może być dobre rozwiązanie...


Życie to nałóg, z którym bardzo trudno zerwać…


#9 ZosiaA

ZosiaA

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 19023 postów
  • LokalizacjaWarszawa rządowa/państwowa jednostka budżetowa

Napisano 14 maj 2018 - 13:05

A może lepiej byłoby doradzić się znajomych w tym temacie? Sądzę, że to może być dobre rozwiązanie...

Czy ty aby dobrze się czujesz?

Przestań pisać te bzdury i zaśmiecać każdy wątek



#10 Forumowicz84

Forumowicz84

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 262 postów

Napisano 21 czerwiec 2019 - 06:34

Jeśli chcesz zorganizować szkolenie, to najpierw przede wszystkim musisz posiadać odpowiednie miejsce na jego organizację. Za ze swojej strony mogę polecić https://www.rezydenc...iznes/szkolenia ponieważ to jedno z lepszych miejsc, w których można odbyć szkolenie np. dla swoich pracowników.



#11 Naster

Naster

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 656 postów

Napisano 12 lipiec 2019 - 12:13

Odnośnie organizacji szkoleń, to w ten temat trzeba trochę bardziej się wgłębić, aby dobrze go poznać. Długo zastanawiałem się która firma prowadzi szkolenia cross-selling i up-selling i trochę minęło zanim trafiłem na https://deltatraining.pl/, jeszcze nigdzie nie doświadczyłem tak fachowego podejścia do klienta, pod tym względem firma zasługuje naprawdę na duże wyróżnienie. 



#12 adamela

adamela

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 171 postów

Napisano 03 sierpień 2019 - 11:37

My jak szukaliśmy takiej sali na konferencje to przejrzałam bardzo ale to bardzo dużo ofert. Wiecie jak to jest - tych hoteli jest cała masa. Zdecydowaliśmy się na hotel Imperium w Rzeszowie, fajne miejsce z dobrym dojazdem i zgraną konkretną obsługą. No i co ważne to mają całe wyposażenie pod takie konferencje



#13 alf

alf

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 716 postów

Napisano 07 sierpień 2019 - 10:47

Ja również zauważyłem, że pracownicy są o wiele lepiej skupieni na wyjazdach. Poza tym całe szkolenie można połączyć również z imprezą integracyjna tak wiec 2 w 1.
Polecam Gdańsk. Wybór sal konferencyjnych jest tam bardzo duży, nie ma również problemów z noclegami. 
Tak więc jestem pewien,że nie będziecie mieli problemów z wyborem miejsca na szkolenie czy na konferencję.
 
Jeśli szukacie pomocy przy planowaniu takiego spotkania, polecam kontakt z nimi:
 
Jest to dobra firma, która zajmuje się organizacją takich konferencji. 


#14 mgzeta

mgzeta

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 295 postów

Napisano 14 sierpień 2019 - 13:53

Wydaje mi się, że informacje o księgowaniu FV możesz otrzymać u księgowej albo może w firmie, w której takową konferencję organizujesz. na pewno doradzą. A czy możecie polecić sale konferencyjne w centrum Poznania



#15 agatazabek

agatazabek

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 103 postów

Napisano 08 wrzesień 2019 - 12:43

Przyda Ci się namiar do 3tech.eu - którzy zajmują się całą techniczną organizacją





Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych