Skocz do zawartości


Jaka forma reklamy jest najskuteczniejsza ?!

reklama druk projektowanie graficzne identyfikacja wizualna firma biznes

wróć do serwisu Moja Firma 254 odpowiedzi w tym temacie

#21 Andrzej Lazarowicz

Andrzej Lazarowicz

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 44 postów
  • LokalizacjaWrocław

Napisano 16 wrzesień 2014 - 20:28

Dzisiaj tradycyjna reklama żeby była skuteczna musi być tworzona z pełnym rozmachem. Za tym idzie wysoki koszt jakiego przeciętny przedsiębiorca nie jest w stanie ponieść. Uważam że wiele można zrobić samemu. Materiałów o marketingu i budowaniu przekazu jest wszędzie dosyć. Zacząłbym od porządnie zrobionej strony, z ciekawymi artykułami pisanymi pod kontem dobrych porad z zakresu tematyki na której się znamy. Lekkie pozycjonowanie, fora, kanały społecznościowe.



#22 pawlaczka

pawlaczka

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 7 postów

Napisano 07 październik 2014 - 13:53

to, co napisała Wiktoria plus to, co napisal Andrzej. i to w zasadzie wszystko. tradycyjne formy są, co dziwne, najdroższe. porownajmy teraz reklame w gazecie a koszt wspomnianego sms - niebo a ziemia. trzeba isc z duchem czasu, zeby trafic do jak najszerszej grupy klientow.



#23 anka17

anka17

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 11 postów

Napisano 14 październik 2014 - 12:29

Jeśli chcesz zdobyć więcej klientów warto zainwestować w marketing szeptany, social media czy usługi typu advisor online (tzw. jawny marketing szeptany) - te usługi oferuje Lab Interactive. http://labinteractive.pl/  



#24 Miłosz55

Miłosz55

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 5 postów

Napisano 17 październik 2014 - 10:06

Zgadzam się z Panem Andrzejem, niestety nie wszyscy mają czas, by pisać takie artykuły - w tym celu zatrudnia się firmę zajmującą się marketingiem internetowym i oni bezpośrednio wszystko nadzorują. Warto pomyśleć też o formach reklamy nie związanych z internetem. Szerzenie znajomości marki również jest bardzo ważnym aspektem, mam tu na myśli wdrażanie różnego typu gadżetów czy reklam. Ciekawym pomysłem wydają mi się także stojaki reklamowe - zrobione z pomysłem, przemyślane tak, by zachęcić klienta do skorzystania z danych usług. Chodzi mi o coś takiego jak projektuje http://www.emano.com...ca-briefow.htmlMoże to spełnić swoją rolę w przypadku firm związanych z handlem, czy usługodawstwem.



#25 Adfreska

Adfreska

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 1 postów

Napisano 17 październik 2014 - 18:09

Internet jest dostępny dla wszystkich, a formy reklamy stacjonarnej docierają jednak do ograniczonej liczby potencjalnych klientów. Nie każdą firmę stać na gadżety i inne bajery, a internet jest w miarę tanią opcją skutecznej reklamy.



#26 patiks

patiks

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 2244 postów

Napisano 20 październik 2014 - 15:15

12.gif

 

Kreacja w 3d, wiadomo - wystawiennicza, ewentualnie w galerii handlowej, ale przykład niesamowicie pozytywny. Wygląda to super, a przede wszystkim przyciąga wzrok - właśnie o taki efekt tutaj chodzi.



#27 karol87

karol87

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 67 postów

Napisano 26 październik 2014 - 01:49

Poza działaniami w internecie warto zwrócić uwagę na bezpośrednie dotarcie do klienta. Oczywiście bez zbędnej nachalności, ale żeby pokazać mu, poinformować go, że ktoś taki jak my istnieje. Jednym z pomysłów jest marketing zapachowy. Jest firma aromacorp.pl oferująca działania dla właścicieli albo prowadzących biznes w centrach handlowych i miejscach, gdzie ludzie decydują się na zakup konkretnych produktów. Ktoś z Was spotkał się już z marketingiem zapachowym/sensorycznym? 



#28 Bianka55

Bianka55

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 16 postów

Napisano 27 październik 2014 - 20:24

Tak jak zostało powiedziane powyżej, nie należy koncentrować się tylko i wyłącznie na działaniach online. Co prawda z marketingu zapachowego nie korzystałam i wydaje mi się, że jest jednak przeznaczony dla wybranej grupy przedsiębiorców ;) Ale swoją promocję internetową wspieram marketingiem mobilnym :) Takie wiadomości sms mogą mieć naprawdę wiele zastosowań, a kampania poprowadzona z głową wcale nie musi zostać odebrana jako niechciana i nachalna. A dla osób, które mają wątpliwości do tego, że sms JEST skuteczniejszą formą komunikacji, polecam zapoznać się choćby z wynikami badania „Komunikacja SMS w Polsce 2013 – Suplement dla biznesu": https://www.serwersm...ny-stoi-sms-ami :)



#29 Snt

Snt

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 516 postów

Napisano 12 kwiecień 2015 - 21:25

Poza działaniami w internecie warto zwrócić uwagę na bezpośrednie dotarcie do klienta. Oczywiście bez zbędnej nachalności, ale żeby pokazać mu, poinformować go, że ktoś taki jak my istnieje. Jednym z pomysłów jest marketing zapachowy. Jest firma aromacorp.pl oferująca działania dla właścicieli albo prowadzących biznes w centrach handlowych i miejscach, gdzie ludzie decydują się na zakup konkretnych produktów. Ktoś z Was spotkał się już z marketingiem zapachowym/sensorycznym? 

 

Akurat marketing zapachowy jest dość specyficzny bo wiele osób jest sceptycznie do niego nastawionych, ale coraz więcej badań jak i wyników firm, które z tego korzystają jest doskonałym świadectwem, że tego typu reklama jak najbardziej działa. AromaCorp to na pewno lider w Polsce jeśli chodzi o tego typu formę marketingu i nie do końca działa tylko w takiej płaszczyźnie jaką opisałeś, marketing zapachowy można zastosować w dużo szerszej formie, można przecież wypuścić katalogi, które będą pachniały naszym produktem, ciekawą formą może być np. katalog firmy, spożywczej, która obok zdjęć konkretnych produktów doda zapach jak te produkty smakują/pachną. To działa na mózg i można sporo ugrać. 



#30 Grzesiek91

Grzesiek91

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 1 postów

Napisano 21 maj 2015 - 16:32

Pytanie było o najskuteczniejszą formę reklamy. A tą jest bez wątpienia reklama w internecie. Najlepiej działa oczywiście taka w której integrujemy działania w różnych kanałach.


Kampanie SEO - skuteczne pozyzycjonowanie


#31 Guest_Baska

Guest_Baska
  • Goście

Napisano 11 czerwiec 2015 - 08:35

z tą reklamą to bywa różnie bo można także zniechęcić klienta, może porady stąd ci trochę pomoga czasbiznesu.pl/jaka-reklame-wybrac-dla-swojej-firmy



#32 dancewithhim

dancewithhim

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 582 postów

Napisano 02 lipiec 2015 - 13:30

Bardzo ważna jest odpowiednia ekspozycja produktu. Zaprezentowanie go w taki sposób aby klient się nim zainteresował i chciał go kupić. Firmy stosują bardzo wiele przeróżnych trików, ktore mają skłonić klienta do zakupów. Odsyłam do ciekawego wpisu na blogu:

http://blog.posperit...ciagajace-wzrok

 

Odkryto ,że wystarczy zaledwie 5 sekund na decyzję czy bierze sie dany produkt czy nie. I te 5 sekund musi wystarczyć na to aby pokazać dokładnie czy dany produkt jest wart kupna czy nie. 



#33 pracownik księgowości

pracownik księgowości

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 313 postów

Napisano 05 lipiec 2015 - 11:51

Moim  skromnym zdaniem najlepsze efekty przynosi pozycjonowanie i oczywiście social media. Jedno i drugie powinno być prowadzone przez profesjonalistów. Istotne jest też to, że nie można szybko się zniechęcać. Efekty przychodza po czasie. Co do pozycjonowania to mogę polecić tę firmę http://eyedesign.com.pl . Z tego co wiem to zajmują się również social media.



#34 konmalki

konmalki

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 262 postów

Napisano 24 lipiec 2015 - 11:13

Rzeczywiście, warto sie pozycjonować, ale warto też używać innych form promocji:)



#35 Guest_krzysztof

Guest_krzysztof
  • Goście

Napisano 27 lipiec 2015 - 23:54

Jaką formę reklamy proponujecie dla strony www.pomelo.pl ???
Strona powstała około tygodnia czasu, spore jest zainteresowanie przez reklamę na fb. Co ponadto sugerujecie? Ogólnie, tego typu portal jest nowościa w Polsce; nie spotkałem się z takim czymś tez za granicą. Co ogólnie myslicie o takim portalu?



#36 Guest_Dominik Jedrzejczak

Guest_Dominik Jedrzejczak
  • Goście

Napisano 05 sierpień 2015 - 14:25

Jaką formę reklamy proponujecie dla strony www.pomelo.pl ???
Strona powstała około tygodnia czasu, spore jest zainteresowanie przez reklamę na fb. Co ponadto sugerujecie? Ogólnie, tego typu portal jest nowościa w Polsce; nie spotkałem się z takim czymś tez za granicą. Co ogólnie myslicie o takim portalu?

Ciekawe rozwiązanie, ale dzisiaj można samemu założyć taki adres, jak ktoś ma trochę pojęcia. Trzeba by zbadać czy ktoś w ogóle poszukuje takich rozwiązań i dopiero przeprowadzić reklamę



#37 fotoruminski

fotoruminski

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 5 postów
  • LokalizacjaWarszawa

Napisano 12 sierpień 2015 - 09:48

pomyśl o fanpagu odpowiedni prowadzonym, o szeptance na tematycznych forach

Jest to dobre dopełnienie.



#38 marlon

marlon

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 111 postów

Napisano 19 sierpień 2015 - 01:44

W sumie dużo zależy od branży, w niektórych przypadkach świetne rezlutaty przyniesie kampania Adwords, w innym lepszym rozwiązaniem będzie content marketing albo marketing mobilny na takich platformach jak SerwerSMS.pl. Ważne, aby uprzednio dobrze poznać grupę docelową, dopiero wtedy można przygotować odpowiednią strategię promocji.



#39 elka2002

elka2002

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 641 postów

Napisano 21 sierpień 2015 - 08:16

Nie ma jednej skutecznej reklamy, która sprawdzi się w każdej branży. W różnych dziedzinach działają różne chwyty marketingowe. Sami właściciele sklepów czy firm usługowych nie potrafią rozeznać rynku, dlatego najlepiej powierzyć to zadanie profesjonaliście. U nas sparwdziała sie agencja reklamowa Green Parrot. Tutaj http://greenparrot.pl jest do nich kontakt.



#40 oskarr85

oskarr85

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 90 postów
  • LokalizacjaWarszawa

Napisano 22 sierpień 2015 - 13:06

Najlepsze efekty, jeśli chodzi o reklamę w internecie, daje połączenie kilku rodzajów reklam, szczególnie reklamy w serwisach społecznościowych (czyli Facebook), Google AdWords‎, oraz marketing szeptany, czyli tzw. cicha reklama.





Dodaj odpowiedź



  



Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: reklama, druk, projektowanie graficzne, identyfikacja wizualna, firma, biznes

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych