Skocz do zawartości


Jaka forma reklamy jest najskuteczniejsza ?!

reklama druk projektowanie graficzne identyfikacja wizualna firma biznes

wróć do serwisu Moja Firma 170 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Bartosz

Guest_Bartosz
  • Goście

Napisano 28 grudzień 2013 - 16:56

Witam serdecznie,

 

Zwracam się do Was z prośbą o wypełnienie ANKIETY.

Ankieta nie jest żadnym chwytem, próbą nabicia kogoś w butelkę lub jakąkolwiek inną negatywną formą reklamy.

To w sumie 5 prostych pytań skierowanych głównie do osób prowadzących działalność gospodarczą i mających styczność z reklamą.

 

Właśnie opracowuję nowe rozwiązania w zakresie projektowania i druku i prowadzę nietypowe badania, w związku z czym bardzo proszę o jej wypełnienie.

 

Link tutaj: https://prlead.wufoo...owania-i-druku/ Możecie wypełnić ją szczątkowo.

Podanie maila nie jest obowiązkowe jakby ktoś się tym faktem martwił.

Każda opinia się liczy !

 

Z góry dziękuję za pomoc i poświęcony czas.

 

Bartosz Knap

www.proleader.pl

 



#2 Guest_Marcin

Guest_Marcin
  • Goście

Napisano 29 grudzień 2013 - 16:55

Według mnie najlepszą formą reklamy jest pozycjonowanie i marketing szeptany raz pozyskany w ten sposób link zostaje "wiecznie" natomiast inne formy reklamy są czasowe. Nie mówię że nie są skuteczne bo jak najbardziej są lecz potrzeba na nie dużych nakładów finansowych ze swojej strony mogę polecić http://wizytowka-firm.pl/ darmowy wpis jest dodawany do końca serwisu a odwiedzający mogą nas znaleźć w łatwy sposób.



#3 alf

alf

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 456 postów

Napisano 31 grudzień 2013 - 12:53

Aby stwierdzić jaka forma reklamy jest najskuteczniejsza należy ocenić koszty jakie ponieśliśmy na jej zorganizowanie oraz jakie przyniosła efekty. A fakty są takie, że źródłem które generuje największy ruch na stronę jest wyszukiwarka Google. Można się tam znaleźć na dwa sposoby - poprzez pozycjonowanie oraz przy pomocy linków sponsorowanych.... Z tych dwóch form, zdecydowanie mniej kosztową jest pozycjonowanie strony w celu zdobycia czołowych pozycji... Tego typu działania warto jest zlecić specjalistą których możemy znaleźć np pod tym linkiem: http://seoventure.pl/

Umowę można tak skonstruować, że płatność pobierana jest dopiero wtedy gdy osiągnięte zostaną zapisane w niej wyniki.



#4 Guest_Szrajbka

Guest_Szrajbka
  • Goście

Napisano 13 styczeń 2014 - 11:59

Najskuteczniejszą formą reklamy jest marketing szeptany. Wystarczy tylko wybrać firmę, która zna się na rzeczy i wie jak wypromować firmę, by móc osiągnąć sukces. My korzystamy z usług [color=#0000FF;]www.sofibuzz.pl[/color] i dzięki temu nasze zyski znacznie wzrosły.

 

 

 

 



#5 Grażynos

Grażynos

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 1 postów

Napisano 13 styczeń 2014 - 20:45

założyłam firmę i  jestem bardzo zadowolona ze stworzenia strony www przez firmę Biznes Praktycznie, strona bardzo podoba się moim klientom, naprawdę wykonana profesjonalnie, szybko i tanio!, mila obsługa :) podaje adres gdybyście Państwo byli zainteresowani: www.biznespraktycznie.pl

strona internetowa to jedna z najważniejszych form reklamy!

 

 



#6 Guest_Kabya

Guest_Kabya
  • Goście

Napisano 19 marzec 2014 - 16:02

http://wizytowka-firm.pl ma przyjemność przedstawić Państwu nowy sklep internetowy , poświęcony pozycjonowaniu. 
Jest to innowacyjny sklep, oparty na najnowszych technologiach, w którym każdy pozycjoner czy to doświadczony czy nie, znajdzie coś odpowiedniego dla swojej strony. 
Na tejże stronie http://web.e-kabza.pl/sklep znaleźć możecie wszystko, co potrzebne jest do dobrego i efektywnego pozycjonowania strony, w niskich cenach. 
Firma, która stworzyła ten sklep jest jedną z najlepszych marek na rynku, jeżeli chodzi o strony internetowe. 
Wiedzą jak trudno, po nowym algorytmie się pozycjonować i trochę czasu zajęło im rozgryzienie wszelkich piramid,którymi chętnie dzielą się 
ze swoimi klientami. W ich ofercie znajdziecie przede wszystkim sprawdzone oraz efektywne usługi wpływające pozytywnie na pozycjonowanie. 
Zachęcamy do sprawdzania ofert oraz usług firmy Kabza.


#7 Pazer

Pazer

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 20 postów

Napisano 19 marzec 2014 - 19:00

Mi stronę tworzyła fajna graficzka, podaję namiary gdyby komuś  było to potrzebne - n.buldak@gmail.com. Dla mie własnie najskuteczniejszą formą reklamy jest strona internetowa, opórcz tego mailingi i reklama w prasie lub na facebooku.



#8 Guest_kamil22

Guest_kamil22
  • Goście

Napisano 31 marzec 2014 - 14:12

Reklamy outdoor ciągle są skuteczne pod warunkiem że są dobrze wykonany http://dynamiczni.pl...-ulicach-miast/ a tak na pewno warto inwesotwać w SEO oraz media społecznościowe ze względu na łatwą możliwość dotarcia do grupy docelowej



#9 Guest_Iwoba

Guest_Iwoba
  • Goście

Napisano 02 kwiecień 2014 - 11:17

My zainwestowaliśmy w duży baner coś takiego: http://www.balanda.p...alizacje/banery no i szyld mamy widoczny z daleka podświetlany, przede wszystkim klient nie może mieć trudności z dotarciem do firmy, to podstawa.



#10 Guest_jannu

Guest_jannu
  • Goście

Napisano 07 kwiecień 2014 - 10:43

ja z kolei byłem odpwoiedziany za znalezienie studia, które zrealizuje nam audiowizualny projekt do promocji ośrodka kulturalnego, udało sie nawiązać współprace z ciekawymi ludźmi z Imperia Film. Taka forma trafiła do odbiorców szybciej, skuteczniej niż reklama banerowa. Filmik dosłownie minutowy przyciągnął uwage i dzieki temu osigąnelismy spore zainteresowanie projektem. Do tego oczywiście trzeba było stworzyc stronkę projektu na odpowiednim poziomie, ogólnie wyszło super.



#11 merka

merka

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 12 postów

Napisano 12 maj 2014 - 12:36

a może warto zainwestować w sieć telebimów ? albo chociaż pare żęby były duże i w dobrej lokalizacji?



#12 kosecki-michal

kosecki-michal

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 2 postów
  • LokalizacjaKrakow

Napisano 13 maj 2014 - 21:06

pomyśl o fanpagu odpowiedni prowadzonym, o szeptance na tematycznych forach



#13 Guest_tommek

Guest_tommek
  • Goście

Napisano 14 czerwiec 2014 - 11:41

Podstawa to strona internetowa dla firmy. Na rynku są agencje, które tworzą strony np. strony www poznań Warto tez promować się w social media oraz na forach tematycznych, gdzie skupia się nasza grupa docelowa.



#14 Guest_Kalina

Guest_Kalina
  • Goście

Napisano 14 sierpień 2014 - 09:29

Ja bym się zwróciła z tym pytaniem do konkretnej agencji, np. BIZTARGET,



#15 Forian

Forian

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 63 postów

Napisano 20 sierpień 2014 - 10:47

Wątek jest naprawdę ciekawy, szczególnie, że mamy tu kilka przykładów jak reklamy nie robić.

Przede wszystkim, wybór formy reklamy musi być ściśle związany z naszymi założeniami, czyli jaki rezultat chcemy uzyskać (dostanie się a rynek, wprowadzenie nowego produktu, umocnienie swojej pozycji). Drugim aspektem jest grupa docelowa. Np. jeżeli odbiorcą naszych usług mają być osoby w podeszłym wieku, stosowanie reklamy w inetrnecie niemal mija się z celem (może poza kilkoma przypadkami skutecznych kampanii). Trzecim istotnym czynnikiem są rzecz jasna pieniądze. Taniej zapłacimy za program partnerski u blogera, niż np. za 1 minutowy spot reklamowy w TVP.

Generalnie dobrze jest opierać kampanię na przynajmniej kilku rodzajach reklamy. Do dyspozycji mamy wykupienie czasu antenowego w radiu i telewizji, stworzenie i wypozycjonowanie stronny w sieci, podjęcie programu partnerskiego z jedną z istniejących stron interentowych, całe spektrum tradycyjnego marketingu outdorowego, no i rzecz jasna marketing szeptany.

Polecam jednak przede wszystkim kreatywność. Królujące przed laty banery reklamowe adsense i tym podobne, okazały się bardzo mało skuteczne. Jeżeli nie mamy możliwości finansowych pozwalających na jego umieszczenie na jednej z top ten polskich stron rozrywkowych/informacyjnych, najlepiej jest sobie go odpuścić. Co do marketingu szeptanego - ma bardzo duży potencjał, ale jest to dziedzina wciąż raczkująca. Nawet w niniejszym wątku osoby starające się przemycić linki do swoich stron nie pofatygowały się, by chociaż założyć konto, tylko bezceremonialnie wrzuciły odnośniki do serwisów. Odnośniki, w które nikt nigdy nie kliknie.

Jedno jest pewne, jeżeli zamierzamy powierzyć komuś przeprowadzenie kampanii reklamowej, upewnijmy się że jest profesjonalistą.



#16 Guest_Agnieszka

Guest_Agnieszka
  • Goście

Napisano 21 sierpień 2014 - 07:45

Skuteczna reklama to taka, która nie trafi od razu do kosza. 

 

1.Coś, co się przyda, co szkoda będzie wyrzucic.

Jest to mozliwe nawet na zwykłej ulotce, tylko trzeba pomyśleć (kupon, znizka, voucher, program lojalnościowy itp.).Kubki, breloczki, inne gadżety. Teczki, długopisy, może plan lekcji?

 

2. Drukowane banery reklamowe. Posłużą długo, dłużej niż np. plakaty. W dobrze widocznych miejscach w mieście są naprawdę skuteczne, o ile są zaprojektowane z sensem ( widoczne, duże, z ciekawym hasłem)

 

3. Trafianie do grupy docelowej, bardzo ważne.

 

a z innymi firmami- mogą dodawać nasze ulotki do zakupów swoich klientów, albo polecać im wymianę rabatów.4. Współrac

 

5. Graficzny element zaskoczenia. Można zaprezentować coś innego, coś, co przykuje uwagę....Jak w reklamie "Sprite-prawda cie orzezwi", ;-). Posługujemy się jakimś wątkiem tylko dla poruszenia odbiorcy, aby nas zapamietał, coś kontrowersyjnego lub zabawnego.

 

6. Internet. Fanpage na FB. Ciekawy, z konkursami, interakcją użytkowników. Mozna wklejać stronę do lokalnych grup, wszędzie są takie. Wizytówki w katalogach firm, które jednoczesnie sprawią, że strona łatwo się znajdzie na tle konkurencji.

 

7. JAKOŚĆ produktu, usługi. Zbędny bedzie marketing szeptany. Ludzie sami napiszą, że są zadowoleni. Na forach, i w realu. I to jest najlepsza reklama. Bez naciaganych historyjek, bo odbiorcy to wyczują i efekt będzie odwrotny.

 

Takie pomysły na szybko. Generalnie jak cię widzą tak cię piszą....Więc jesli ktos mysli, ze pierwszy lepszy grafik w najtanszej drukarni zrobi mu projekt ulotki czy innych materialów na szybko za 50 zł, to jest w błędzie.

Projekty, porządne projekty, na poziomie, z fajną grafiką i z solidnym przekazem reklamowym, kosztują, i to nie mało. Ale warto po to sięgnąć i zadbać o spójnośc wizualną naszych reklam. Mam taką firmę, z której korzystam, i jestem bardzo zadowolona z tego, jak jest to wszystko wizualnie i psychologicznie pomyslane. Odróżniam się od konkurencji, i buduję swoją markę.

 

Pozdrawiam.

 

 

 

 

 

 

 

 

Tyle pomysłów na szybko.



#17 P.E.Ewa

P.E.Ewa

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 4 postów

Napisano 27 sierpień 2014 - 14:07

Po pierwsze forma reklamy zależy od masy czynników: Jaki budżet możesz przeznaczyć? do kogo chcesz trafić? co oferujesz? jaki zasięg ma miec reklama? czy jednocześnie chcesz wzmocnić pozycję marki czy tylko produktu. Reklama kojarzy się zwykle z prasą, telewizją, internetem, radiem. W wielu przypadkach jest to bzdura, w bardzo wiele firm nie stać po prostu na coś takiego. Moim zdaniem, jeśli ktoś nie jest naprawdę specem w marketingu powinien skorzystać z rady eksperta i wraz z nim stworzyć odpowiedną kampanię promocyjną w zakresie kasowym w jakim się mieści. Sama jestem na etapie budowania sklepu internetowego i wiem co znaczy ogarmnianie wszystkiego na raz. Skontaktowałam się z firmą dcn.pl i gdybym tego nie zrobiła wciąż stałabym w miejscu.



#18 moneymaker913

moneymaker913

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 22 postów

Napisano 29 sierpień 2014 - 11:37

Jak ktos szuka dobrych i co wazniejsze darmowych pomyslow na reklame formy  polecam to forum. http://www.forum.pie...reklama,f7.html



#19 Forian

Forian

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 63 postów

Napisano 06 wrzesień 2014 - 08:48

Moim zdaniem, jeśli ktoś nie jest naprawdę specem w marketingu powinien skorzystać z rady eksperta i wraz z nim stworzyć odpowiedną kampanię promocyjną w zakresie kasowym w jakim się mieści.

 

Pomysł dobry, ale ma kilka mankamentów. Przede wszystkim, nie każdego stać na skorzystanie z firmy oferującej takie usługi. Po drugie, wbrew pozorom, wybór osoby, która coś zrobi za nas jest też umiejętnością. Warto więc nabyć podstawową wiedzę z zakresu, który zamierzamy komuś zlecić.



#20 Guest_Wiktoria99

Guest_Wiktoria99
  • Goście

Napisano 15 wrzesień 2014 - 12:01

Jak dla mnie nie ma jednej reklamy, która gwarantuje skuteczność. Jeżeli zależy nam na rozgłosie i pozyskiwaniu klientów, trzeba ciągle inwestować w reklamę. Na pewno strona internetowa, ulotki, plakaty, facebook i coś stałego, ale niedrogiego, co mogłoby informować klientów  o promocjach czy nowościach. Facebook jest do tego odpowiedni, ale niekoniecznie wszyscy z niego korzystają. Ja np. oprócz tych rzeczy, które wymieniłam, korzystam z masowej wysyłki SMS-ów do potencjalnych klientów. Koszt takiego SMS-a to 0,03 zł. Tanio jak barszcz, a jednak się opłaca. Empik, Orange i inne firmy korzystają z takich usług. Mają promocję na darmowy nr ShortCode i inne fajne udogodnienia. Nie bd się rozpisywać,  poczytajcie na stronie. serwersms.pl





Dodaj odpowiedź



  



Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: reklama, druk, projektowanie graficzne, identyfikacja wizualna, firma, biznes

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych