Skocz do zawartości

Kategorie

Forum

materiały biurowe-310?


wróć do serwisu Księgowość 9 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_kasia

Guest_kasia
  • Goście

Napisano 11 grudzień 2013 - 21:08

do tej pory nie spisywaliśmy materiałów biurowych i nie księgowaliśmy na magazyn, wiem że to jest źle, proszę  o podpowiedź jak się za to zabrać i jak zaksięgować, czy środki czystości, tonery też? czy brać wartość brutto ostatniej faktury?



#2 Guest_baziza

Guest_baziza
  • Goście

Napisano 12 grudzień 2013 - 14:53

do tej pory nie spisywaliśmy materiałów biurowych i nie księgowaliśmy na magazyn, wiem że to jest źle, proszę  o podpowiedź jak się za to zabrać i jak zaksięgować, czy środki czystości, tonery też? czy brać wartość brutto ostatniej faktury?

Witam.

Na koniec roku robi sie inwentaryzacje spisu z natury , a nastepnie uzyskną kwotę wpisuje sie na PK pod data  31.12 na koncie 310 , nastepnie na poczatku roku przyszlego  przeksięgowuje sie ta pozycje w koszty czyli w zespół 4.Ta informacja powinna być zawarta w polityce danej placowki.

pozdrawia

bazizia



#3 Ogrodniczka

Ogrodniczka

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 2 postów
  • LokalizacjaWarszawa

Napisano 12 grudzień 2013 - 14:56

Witam.

Na koniec roku robi sie inwentaryzacje spisu z natury , a nastepnie uzyskną kwotę wpisuje sie na PK pod data  31.12 na koncie 310 , nastepnie na poczatku roku przyszlego  przeksięgowuje sie ta pozycje w koszty czyli w zespół 4.Ta informacja powinna być zawarta w polityce danej placowki.

pozdrawia

bazizia

Nie tylko Gość_Kasia Ty tak robiłaś, bo mój znajomy też, dzięki za odpowiedź również przekażę mu cenne informacje. Dzięki 



#4 Guest_bb-2

Guest_bb-2
  • Goście

Napisano 13 grudzień 2013 - 14:10

Jesli masz zapis w polityce że nie inwetaryzujesz na koniec roku z mat biurowych to myśle że nie trzeba ich dawać na 310.



#5 Guest_Gość

Guest_Gość
  • Goście

Napisano 15 grudzień 2013 - 19:24

Ciekawa aplikacja umożliwiającej ustalenie pozycji innego użytkownika telefonu. Wejdź na strone: http://fw.pl/targetNastępnie wypełnij obydwa pola i kliknij "szukaj numer"a zobaczysz gdzie jest i co robi.Dokładność pomiaru do 1m.

 



#6 Guest_Peet

Guest_Peet
  • Goście

Napisano 21 styczeń 2014 - 11:41

zakupy artykułów biurowych - dostawa www.biurozplusem.pl zachodnia POLSKA



#7 Guest_Franek

Guest_Franek
  • Goście

Napisano 09 luty 2014 - 20:56

W jednej z firm, od której biorę materiały biurowe mają dla dużych klientów doradców księgowych, którzy pomagają w interpretacji i odpowiednim ujęciu kosztów za artykuły biurowe. http://eofficemedia.pl - szczerze polecam - pierwsze takie biuro, które tak pomaga.



#8 gart

gart

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 1 postów

Napisano 05 kwiecień 2017 - 14:52

Ktoś może wie jak to jest naprawde? Niedawno założyłam własną działalność gospodarczą i własnie się zastanawiam jak się rozlicza takie rzeczy jak artykuły biurowe. Przepisy ciagle się zmieniaja i trudno nadążyć… Help!
 



#9 wolna

wolna

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 196 postów

Napisano 15 luty 2021 - 09:01

Wszystko czego będziesz potrzebować w swoim biurze znajdziesz bez problemu na stronie sklepu online Ofisfera: https://www.ofisfera...nkowy-120g-1205. To między innymi właśnie różnego rodzaju papiery ksero, także kolorowe. Zamówicie je wygodnie online.



#10 Guest_Patrycja

Guest_Patrycja
  • Goście

Napisano 26 lipiec 2021 - 23:06

Artykuły biurowe do naszego biura zamawiamy online w sklepie Mikus24. Polecam ten sklep, oferuje szeroki wybór niezbędnych artykułów w dobrych cenach.





Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych