Skocz do zawartości

Zdjęcie

wybór formy opodatkowania dla sklepu odzieżowego

KPiR sklep odzieżowy forma opodatkowania ryczałt sprzedaż internetowa

wróć do serwisu Moja Firma 7 odpowiedzi w tym temacie

#1 gradoss

gradoss

Nowy użytkownik

• Członkowie
  • Pip
  • 1 postów

Napisano 03 grudzień 2013 - 13:03

witam serdecznie ;)

chcę uruchomić nieduży sklepik odzieżowy z ubrankami dla dzieci i ponieważ nie znam się na tym proszę o pomoc w wybraniu formy opodatkowania dla takiej działalności. planuję również sprzedaż internetową na popularnych serwisach aukcyjnych.

ktoś podpowiadał mi aby wybrać albo ryczałt albo KPiR.....moglibyście mi pomóc i objaśnić jakoś jak to wygląda i jakie są np. stawki podatkowe i czy taki sklepik wymaga posiadania kasy fiskalnej?

VATu nie biorę pod uwagę ponieważ nie liczę na razie na kokosy więc nie przekroczę raczej tego progu jaki jest.....

bardzo proszę o rzetelną podpowiedź ponieważ zależy mi również na czasie a nie chciałbym wyjść na "ciemnotę" załatwiając formalności w urzędach :)

#2 Dominika Rubaszewska

Dominika Rubaszewska

Użytkownik

• Członkowie
  • PipPip
  • 29 postów

Napisano 09 grudzień 2013 - 10:17

witam najlepsza forma opodatkowania to zasady ogólne podatek 18%, rozliczamy taką sprzedaż i zakupy w pit rocznym, płacimy co miesiąc zaliczki pit jeśli przychody przewyższają koszty, kasa fiskalna po przekroczeniu 20 000 dochodu trzeba wystawiać rachunki, mieć jakiś zeszyt by sumować te dochody, można mieć taką tzw kontrolkę w której wbijamy kwoty sprzedaży dla klientów wtedy liczy nam narastająco ten dochód by wiedzieć kiedy nabyć tą kasę.

#3 Radomiak

Radomiak

Zaawansowany użytkownik

• Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 1747 postów
  • LokalizacjaMazowsze

Napisano 29 grudzień 2013 - 20:56