Skocz do zawartości


Zdjęcie

Meble biurowe narzędziem pracy


wróć do serwisu Moja Firma 15 odpowiedzi w tym temacie

#1 Admin Moja Firma

Admin Moja Firma

    Zaawansowany użytkownik

  • Administratorzy forów
  • 102188 postów

Napisano 14 listopad 2013 - 11:04

Wyposażenie stanowiska pracy miesięcznie kosztuje często mniej niż umycie samochodu. Jednak właśnie tu szuka się oszczędności. Powrót do artykułu: Meble biurowe narzędziem pracy

#2 Guest_właściciel

Guest_właściciel
  • Goście

Napisano 12 kwiecień 2014 - 01:12

Bo trzeba kupować tanie, ale funkcjonalne meble, które będą służyły przez lata. Dla pracodawcy powinno być ważne to, aby pracownik mógł wykonywać powierzone mu zadania w komfortowych warunkach. My od dłuższego czasu kupujemy meble z Regallo - prowadzą sprzedaż przez Internet. Szczególnie dobre są komody, które posiadają szuflady wysuwane w 100%. Fajne są też regały. Poza tym można u nich wyposażyć archiwum (wielu pracodawców w ogóle zapomina, że coś takiego jest i stare dokuemnty walają się po szafach). Pracownicy sami informują nas co jest im potrzebne - czasem nawet sami robią zamówienie.



#3 Guest_Gość

Guest_Gość
  • Goście

Napisano 21 kwiecień 2014 - 22:28

Bo trzeba kupować tanie, ale funkcjonalne meble, które będą służyły przez lata. Dla pracodawcy powinno być ważne to, aby pracownik mógł wykonywać powierzone mu zadania w komfortowych warunkach. My od dłuższego czasu kupujemy meble z Regallo - prowadzą sprzedaż przez Internet. Szczególnie dobre są komody, które posiadają szuflady wysuwane w 100%. Fajne są też regały. Poza tym można u nich wyposażyć archiwum (wielu pracodawców w ogóle zapomina, że coś takiego jest i stare dokuemnty walają się po szafach). Pracownicy sami informują nas co jest im potrzebne - czasem nawet sami robią zamówienie.

Regallo? Mówisz o tej firmie http://www.regallo.pl ? My też mamy od nich meble. Zamówiliśmy właśnie drugą partię regałów, bo najpierw kupiliśmy kilka na pórbę - zdały egzamin pozytywnie.



#4 Guest_Jaromir

Guest_Jaromir
  • Goście

Napisano 08 lipiec 2014 - 10:14

To prawda, jeśli wyposaży się stanowisko pracy raz a dobrze, potem już nie trzeba dopłacać i jednorazowy wydatek się rozkłada na długie lata. Tylko trzeba wiedzieć gdzie kupić i na co zwrócić uwagę. Przede wszystkim powinno się zainwestować w odpowiednie fotele obrotowe i solidne biurka, bo tego pracownik że tak powiem używa najwięcej. Zresztą jeśli się kupi meble np. przez internet albo trafi na aukcji komorniczej, to wcale nie wypada tak drogo. 



#5 Onstappent

Onstappent

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 194 postów

Napisano 12 październik 2014 - 14:01

a my zamawialiśmy od firmy classic - http://www.classic-meble.com.pl/ bardzo fajnie sie sprawdzaja, a nie kosztowaly majatku :)



#6 Guest_tajer

Guest_tajer
  • Goście

Napisano 30 październik 2014 - 09:56

dużo artykułów biurowych można znaleźć też na selgros24.pl - no i środki do pielęgnacji mebli także smile.png a powyżej 100 zł darmowa dostawa pod wskazany adres smile.png



#7 Guest_Muniek

Guest_Muniek
  • Goście

Napisano 04 luty 2016 - 22:14

Wydaje mi się że akurat udało mi się kupić meble bardzo dobrej jakości w fajnej cenie. Kupowałem w contino.pl i też bardzo fajnie się prezentują.



#8 Guest_Nobik

Guest_Nobik
  • Goście

Napisano 29 luty 2016 - 15:52

Mnie się spodobały te meble Meblelstalowe.pl Można tam znaleźć bardzo solidne regały biurowe, szafki narzędziowe i wszelkiego rodzaju meble metalowe.
 


#9 Guest_Magiera

Guest_Magiera
  • Goście

Napisano 03 marzec 2016 - 22:04

Każdy mebel z którego się korzysta w pracy jest narzędziem. Jeśli to ma być biuro, w którym przyjmuje się również klientów to warto postawić też na elegancje. Taki styl prezentuje contino.pl byłam bardzo zachwycona jak kupiłam meble od nich. Świetnie wyglądają i są dobre w użytkowaniu.



#10 Guest_Trusia

Guest_Trusia
  • Goście

Napisano 04 marzec 2016 - 11:01

Ja również kupowałam w contino.pl i jestem bardzo z nich zadowolona. Świetnie wyglądają i są solidne.



#11 Guest_artur.e

Guest_artur.e
  • Goście

Napisano 09 marzec 2016 - 13:41

Od roku kupuję meble metalowe - do przychodni zdrowotnej, pod adresem www.limesto.pl  . No i wszystko jest w porządku, szczególnie szeroka gama produktów na plus.



#12 Guest_olka54

Guest_olka54
  • Goście

Napisano 18 kwiecień 2017 - 10:56

 Porządne krzesła sprzedają w Ergoexpert. Do domu niedawno parę krzeseł zamawiałam, bo już powiem szczerze że jak mam więcej gości to nie mam gdzie ludzi usadzić. A teraz jeszcze święta będą u mnie więc będzie trochę osób do posadzenia przed stołem. Co do sklepu to mają różne półki cenowe, można sobie coś dobrać.  



#13 Guest_kacper65

Guest_kacper65
  • Goście

Napisano 24 kwiecień 2017 - 10:22

 W sumie jestem na bieżąco w temacie krzeseł i foteli bo ze trzy miesiące temu wymienialiśmy wyposażenie w firmie. Większą część mebli udało się zamówić od Ergoexpert ze strony ergoexpert.pl. Sympatyczna obsługa, uczciwe doradztwo. Mają meble od a do z, krzesła do konferencyjnego, rzeczy do open space, fotele do pokojów menadżerskich, można było sobie skompletować rzeczy.  



#14 Arniq

Arniq

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 50 postów

Napisano 26 sierpień 2017 - 14:38

Dobrze, że dbacie o miejsce pracy bo wielu pracodawców to olewa. Dla mnie też bardzo ważne jest to, aby pracownicy mieli dobre warunki. W pracy spędza się pół dnia więc nie wyobrażam sobie siedzenia na niewygodnym krześle. Ja niedawni kupowałem krzesła obrotowe od MJ Design http://www.mjdesign.com.pl/ To polski producent, mają krzesła z wysokiej jakości materiałów. Na stronie dostępne są katalogi modeli, może Wam coś wpadnie w oko. 



#15 Patrycjusze

Patrycjusze

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 117 postów

Napisano 21 wrzesień 2017 - 14:55

Moim zdaniem w każdej firmie powinny być meble dobrej jakości, w niektórych branżach zdecydowanie lepiej jak są metalowe, mówię tutaj o takim wyposażeniu http://www.wyposazen...fy-ognioodporne w tym wypadku ognioodporna szafa to gwarancja bezpiecznego przechowywania ważnych dokumentów w firmie.



#16 Ajlar

Ajlar

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 51 postów

Napisano wczoraj, 09:26

Meble do biura powinny być solidne dlatego ja wybrałam meble drewniane. Kupowałam szafę w sklepie Urok Drewna https://www.urokdrewna.pl/ . Nie jest to może typowo biurowa szafa ale w biurze się sprawdza. Przede wszystkim jest wytrzymała a do tego bardzo ładna. Zresztą drewno zawsze się ładnie prezentuje. 





Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych