Skocz do zawartości

Kategorie

Forum

Zdjęcie

Uproszczenia w załatwianiu spraw podatkowych


wróć do serwisu Księgowość 1 odpowiedź w tym temacie

#1 Admin Księgowość

Admin Księgowość

    Zaawansowany użytkownik

  • Administratorzy
  • 198812 postów

Napisano 08 listopad 2013 - 13:17

Sejm pracuje nad projektem dotyczącym informatyzacji procedur w urzędach i sądach administracyjnych. Chodzi m.in. o wprowadzeniem obowiązku utworzenia przez urzędy i sądy administracyjne elektronicznej skrzynki podawczej. Dzięki temu sprawy podatkowe będą mogły być załatwiane w formie elektronicznej, a organy podatkowe będą mogły zwrócić się do podatnika o wyrażenie zgody na doręczanie pism w formie dokumentu elektronicznego we wszystkich sprawach podatkowych. Powrót do artykułu: Uproszczenia w załatwianiu spraw podatkowych

#2 xawerysw

xawerysw

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 35 postów

Napisano 08 listopad 2013 - 13:18

Pomysł zacny ale szkoda tylko, że będzie z tym pewnie jak z innymi sprawami załatwianymi online, że trzeba się będzie pofatygowac osobiście by potwierdzić swoje konto albo posługiwać się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, który mało kto posiada. http://www.wsparciepodatkowe.pl

 





Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Najnowsze tematy