Skocz do zawartości


Otwarcie własnego sklepu lewiatan

inwestycja. własny lewiatan. własny sklep

wróć do serwisu Moja Firma 17 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Tomasz26

Guest_Tomasz26
  • Goście

Napisano 14 październik 2013 - 19:58

Witam wszystkich forumowiczów. Jestem nowy na tym forum i zakładam wątek o sklepie.

Mam swói kapitał w wysokości 550 000 zł,mam działke w rędzinach nieopodal Częstochowy i zamierzam otworzyć sklep Lewiatan dość duży z dużym parkingiem aby przyciągał klientów .Boksy kasowe chcę ze skanerowagą. Budynek chcę postawić swói by niepłacić komuś czynszu. Mam dość dobrą znajomość z budownictwa i innych dziedzin to mógłbym przypilnować tego sam a nie brać dewelopera z inspektorem . Moje pytania kieruję do tych którzy wiedzą coś na ten temat i proszę o szczere opinie. Mianowicie chcę się dowiedzieć czy przysługują mi jakieś dofinansowania z Unii skoro bym miał zatrudnione minimum 6 osób na stałe, jak tak to ile ???????  Czy zmieszczę się w tej sumie którą mam + ewentualnie dofinansowanie z UE jeżeli bym takowe uzyskał. Jaki metraż by miał ten sklep. I co najważniejsze mnie interesuje jaki jest zarobek na takim sklepie miesięcznie na czysto (czyli na ręke), czy to jest opłacalne czy dalej mam inwestować w lokaty????????



#2 Guest_Grzegorz

Guest_Grzegorz
  • Goście

Napisano 23 styczeń 2014 - 10:07

są doradcy w sprawach dofinansowania UE, oni się najlepiej na tym znają i to do nich powinieneś się skierować. Tak w ogóle to i tak powinienes zrobić wstępny kosztorys całej inwestycji, bo wyposażenie sklepu w wagi, kasy, regały, wentylacje itp. troche kosztuje.



#3 klebber

klebber

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 33 postów

Napisano 15 marzec 2014 - 17:55

Myślę, że najlepiej będzie napisać do Lewiatana i od nich wyciągnać wszelkie informacje. Lewiatany są często zakładane, wiec nie będzie problemów z papierkami tak myślę, wydaje mi się, że centrala Lewiatana powinna Ci bardzo pomóc w załozeniu franczyzy.



#4 Martyna Białas

Martyna Białas

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 19 postów
  • LokalizacjaBielsko-Biała

Napisano 02 październik 2014 - 23:22

Przygotowywałam kiedyś biznesplan na podobne przedsięwzięcie - miał to być sklep Delikatesy Centrum w niewielkiej miejscowości (3500 mieszkańców) obok Bielska-Białej. Różnica polegała na tym, że obiekt już stał - trzeba go było tylko wykończyć i wiele elementów wyposażenia dostarczała sieć w formie leasingu. Sklep miał powierzchnię 200 m.kw. Na samo wykończenie zakładaliśmy ponad 180 000 (okna, dachówki, hydraulika, elektryka, tynki i malowanie, wod-kan-gaz i parking) plus na komputery i 2 kasy fiskalne 20 000.

Realnie tam zakładaliśmy 180 000 obrotu miesięcznie przy kosztach towaru 105 000 miesięcznie.

Wszystko się tam fajnie kręciło dopóki nie postawili Biedronki w tej miejscowości.


www.winston.org.pl


#5 Guest_Arek68

Guest_Arek68
  • Goście

Napisano 29 październik 2015 - 18:34

Przy tak dużym sklepie pamiętaj również o firmie merchandisingowej. Ja z własnego doświadczenia mogę polecić Ci embi-marketing.pl.  Współpracuję z nimi ok. 2 lat już i wszystko jest w porządku.



#6 Fizo

Fizo

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 608 postów

Napisano 30 październik 2015 - 09:17



są doradcy w sprawach dofinansowania UE, oni się najlepiej na tym znają i to do nich powinieneś się skierować. Tak w ogóle to i tak powinienes zrobić wstępny kosztorys całej inwestycji, bo wyposażenie sklepu w wagi. kasy, regały, wentylacje itp. troche kosztuje.

 

Do tego kosze, opakowania z certyfikatami do spożywki, z tym na rynku nie ma problemu, trzeba tylko wybrać trwałe i spełniające kryteria.

Od 40 lat w handlu dobrze sobie radzą wszelkie pojemniki i skrzynki na pieczywo od erg-system.pl i znane są ze swojej solidności.



#7 patiks

patiks

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 2082 postów

Napisano 22 marzec 2016 - 08:09

Jeśli już to w modelu internetowym - platforma jest dostępna rekordowo tanio - https://www.shoper.pl/Kwestia umowy i odpowiedniego doświadczenia, ale akurat przy aktualnym poziomie budowania cms, to wszystko jest tak skonstruowane, że nawet mało zaawansowana osoba sobie z tym poradzi.


http://twojanowafigura.pl/ - poznaj Slimunox


#8 AgataDi

AgataDi

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 129 postów

Napisano 12 czerwiec 2017 - 20:20

Przed sklep przyda sie mała architektura np.  ławki, stojaki rowerowe, słupki  parkingowe czy kosze, możecie je mieć od http://www.ziegler-studio.pl/Bardzo solidnie i estetycznie wykonane rzeczy, u nas się dobrze sprawdzają. Warto mieć ładnie przed sklepem, bo przyciągnie się klientelę.



#9 Onstappent

Onstappent

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 258 postów

Napisano 21 czerwiec 2017 - 00:04

ja to bym jednak wolała coś swojego od A do Z :P takie samo wymyślane nazwy firmy musi być strasznie fajne :) nawet sporo czytałam na ten temat choć w najbliższym czasie nie będzie mi raczej dane zrezygnować z etatu 



#10 kitki

kitki

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 79 postów
  • LokalizacjaZielona Góra

Napisano 18 wrzesień 2017 - 23:23

Zgadzam się z AgataDI. Takie elementy małej architektury miejskiej to idealne wyposażenie do tego typu biznesu. Przed każdym sklepem powinien się przecież pojawić tego typu kosz na śmieci http://www.komserwis...-na-smieci.html. Polecam produkty firmy Komeserwis - dobra jakość, oryginalny wygląd i duża wytrzymałość. 



#11 Guest_mark

Guest_mark
  • Goście

Napisano 02 listopad 2017 - 19:11

z własnego doświadczenia- Lewiatan- ewentualnie TAK, dostawcy wyposażenia sklepu natrętnie polecani przed opiekuna z Lewiatana (czasem wydawał się być przedstawicielem firmy wyposażającej) - NIE!

 

Dopiero jak się gość z lewiatana zreflektował, że zbieram też oferty innych firm po rynku, w cudowny sposób nagle oferta polecanej przez nich firmy zjechała o ponad 20tys netto, a nadal była najdroższa z tych, które miałem na stole. A różnica to nie było marne 10tys. Cyrk i żenada. 

Pamiętajcie- niezależnie od słupków obrotów, które wam będzie pokazywał lewiatan w prognozach- to wy będziecie płacili miesiąc w miesiąc raty do leasingu i odrabiali przepłacone wydatki

 

Może ktoś wie czy lewiatan coś z tego wyposażenia, a może marży ma, czy może jego przedstawiciele coś z tego mają.. zresztą nieważne.

Polecają nadroższe sprzety najdroższych producentów - z doświadczenia, wcale nie pieruńsko dobrych, co gorsza, nie widze zysku w tym, że będę miał raz- że sprzęt najdroższy (czego nie widać w wyglądzie i jakości za specjalnie) to jeszcze IDENTYCZNY jak w 50 lewiatanach w moim powiecie.

Więc na kolejny sklep wybrałem firmę z fajnymi realizacjami sklepów i co wg nas podstawa- względnie lokalną (odległość max 70km dojazdu w razie interwencji chłodniarza w lato, żeby nie czekać 2tyg. i nie płacić nie wiadomo ile za łaskawy dojazd na wymiane byle popierdóły w ladzie, która psuje się raz na 5 lat, ale zawsze w najmniej odpowiednim momencie.

 

Z innej beczki- ma lub miał ktoś piec na mięso na stoisku mięsnym? warto? jakie koszty - zwiększenie rachunków, ile traci mięso na wadze po wypieczeniu? Trzeba dokupić jakąś ladę grzewczą? może ktoś wie, intensywnei myślimy o takim zakupie na zimę- marże kuszą, ale nei wiadomo co za tym się kryje. 

 

 

 

 



#12 Guest_Jolanta

Guest_Jolanta
  • Goście

Napisano 11 grudzień 2017 - 23:09

Witam. Jestem pracownikiem Lewiatana pracuję w małym sklepie w województwie lubelskim razem z trzema innymi osobami więc jest nas 4 pracowników, niedawno dowiedzieliśmy się że istnieje coś takiego jak fundusz socjalny o którym nie mieliśmy pojęcia więc proszę jeżeli ktoś może to proszę o radę czy można to jakoś sprawdzić? bo z szefostwem jest tak że wpisują nam dwa tygodnie urlopu a tak naprawdę jesteśmy tydzień na urlopie a drugi w pracy a powinnyśmy być dwa tygodnie na wolnym i nie wiem czy wtedy należą nam się "wczasy pod gruszą" w ramach funduszu? nie mamy jak tego sprawdzić ponieważ wypłatę dostajemy do ręki, nigdy na konto bankowe a zwłaszcza nie dostajemy żadnego rozliczenia ani żadnego dokumentu przy wypłacie i obawiam się że taki fundusz może w firmie istnieć a pracodawca może zabierać fundusze z niego dla siebie. Nawet jakby nie istniał w firmie taki fundusz to też nic nie wiemy ponieważ pracodawca nie powiadomił nas o tym czy fundusz istnieje w firmie czy nie istnieje a pracujemy już tam 3-5 lat i dopiero po tylu latach dowiedzieliśmy się o takim funduszu i nie wiemy co o tym sądzić. Proszę o pomoc i poradę. Z góry dziękuję.



#13 Naster

Naster

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 573 postów

Napisano 19 marzec 2018 - 23:01

Przydadzą Ci się akcesoria do takiego sklepu, tanie regały, koszyki i inne niezbędne rzeczy do prowadzenia naziemnego sklepu znajdziesz w ofercie sklep.euroimage.eu w konkurencyjnej cenie 



#14 macej86

macej86

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 2 postów

Napisano 29 maj 2018 - 09:56

Niedrogie wyposażenie sklepowe oferuje sklep internetowy http://www.jalama.pl/, mają meble sklepowe i ogólnie wszystko co potrzebne do prowadzenia sklepu spożywczego.



#15 qlavy

qlavy

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 30 postów

Napisano 17 lipiec 2018 - 18:04

Kompleksowe wyposażenie sklepów w tym agregaty, regały, lady chłodnicze i wiele innych znalazłam w dobrej cenie na www.merton.com.pl . Mają naprawdę duży wybór urządzeń, to duże ułatwienie szczególnie przy nowej inwestycji. Polecam zapoznać się z ich ofertą, może bardzo przydać się skoro rozważasz otwarcie. :)

 



#16 Patka79

Patka79

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 422 postów

Napisano 27 lipiec 2018 - 11:35

Posiadając tak duży budżet można pozwolić sobie na konkretne inwestycje. Ja dla przykładu w ostatnim czasie poszukiwałam terenu pod inwestycję, na którym planuję postawić swój własny magazyn. Uważam, że w dzisiejszych czasach popyt na tego typu powierzchnie jest dość spory, a inwestycja we własny budynek, który później wynajmiemy, jest bardzo korzystna. Gdyby ktoś z was poszukiwał magazynu na wynajem lub terenów inwestycyjnych, to polecam zajrzeć na stronę https://www.warehouses.pl/pl/magazyny/do-wynajecia/wojewodztwo/mazowieckie



#17 Patka79

Patka79

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 422 postów

Napisano 27 lipiec 2018 - 11:35

hmm



#18 Forumowicz84

Forumowicz84

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 172 postów

Napisano 01 sierpień 2018 - 07:14

Powiem szczerze, że kiedyś też zastanawiałem się nad otwarciem mini marketu, ale niestety nie wyszło tak, jak chciałem. Jeśli chcesz zbudować swój własny sklep, to na pewno musisz pamiętać o kilku ważnych rzeczach. Między innymi budynek musi być dobrze ułożony. Na dachu warto umieścić takie http://warlux.pl/pro...ne-icopal-awak/ świetliki pasmowe, aby w ładny sposób doświetlić pomieszczenie.





Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych