Skocz do zawartości


W jaki sposób promować małą firmę


wróć do serwisu Moja Firma 103 odpowiedzi w tym temacie

#101 TMK

TMK

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 63 postów

Napisano 24 maj 2017 - 14:10

Internet, sieci społecznościowe, billboardy, ulotki, radio, TV - tak naprawdę sky is the limit. Wiadomo, wszystko zależy od budżetu. Z uporem maniaka twierdzę, że stara, dobra poczta pantoflowa wciąż jest dobrym rozwiązaniem. Jeśli ktoś będzie zainteresowany z Twoich usług, to nie będzie miał problemu powiedzieć o tym swoim znajomym. Jeśli chcesz się skupić na promocji firmy, pomyśl o programach, dzięki którym nie będziesz musiał poświęcać się papierologii. Ja korzystam z programów od RESET2 i jestem b.zadowolony. 



#102 Guest_franik

Guest_franik
  • Goście

Napisano 26 maj 2017 - 13:37

Przez SEO, Facebooka, ale i tak najważniejsze to analiza własnej strony, bo z niej i tak najwięcej można wyciągnąć.



#103 Guest_zebrakiis

Guest_zebrakiis
  • Goście

Napisano 04 lipiec 2017 - 11:56

Mam sklep z „modnymi rupieciami” można powiedzieć. W lokalu rozstawiłem kilka wartościowych ekspozytorów, ale najwięcej uwagi przyciąga model ruchomy, który podpowiedziała mi firma Oficyna 97. Konsultowałem się z nimi odnośnie wyprodukowania czegoś oryginalnego. Mam od nich regał, który delikatnie się rusza. Wielu klientów pytało, jak to działa, interesowali się najbardziej produktami przecenionymi właśnie w tym miejscu. Jeden taki ekspozytor zdecydowanie wystarczy, bo robi dużą różnicę. Klienci rzadko coś takiego widzą, a to jednak wpływa na zainteresowanie całą ofertą. Ogólnie Oficyna 97 niezła firma. Bardzo rzetelnie przedstawili mi rozwiązanie, otrzymałem wizualizację i na początku tylko jeden ekspozytor zamówiłem, więc bez problemów z zawyżaniem kosztów.



#104 Guest_Grzelak

Guest_Grzelak
  • Goście

Napisano 13 lipiec 2017 - 14:24

Zależy czy ta mała firma działa lokalnie czy w całym kraju. Bo jak dla mnie jest wielka różnica. Oczywiście przede wszystkim internet, social media, pozycjonowanie strony itd. Natomiast jeśli lokalnie to jest więcej możliwości. Można wynająć samochody reklamujące, ulotki czy coś. Promocje nie promocje, rabaty lokalne itd. Natomiast jeśli firma działa w całym kraju to proponowałbym skorzystać z usług agencji reklamowych. Moja firma również z takiej korzysta, od czasu jak zaczęliśmy z nimi współpracować wzrosła nam sprzedaż. My skontaktowaliśmy się z agencją reklamową Nakatomi, dobra, solidna i terminowa. Możesz zawsze spróbować, porozmawiać, zobaczyć co zaoferują.





Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych