Skocz do zawartości


W jaki sposób promować małą firmę


wróć do serwisu Moja Firma 133 odpowiedzi w tym temacie

#41 Szafron3

Szafron3

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 6 postów

Napisano 19 marzec 2015 - 17:36

Jakieś reklamy na ogrodzeniach, myślę, że stworzenie strony internetowej i jej wypozycjonowanie


You’ll learn, as you get older, that rules are made to be broken.


#42 Bahias89

Bahias89

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 5 postów

Napisano 21 marzec 2015 - 14:26

chyba wszytskie pomysły zostały już podane


Being scared means you’re about to do something really, really brave


#43 Kasik86

Kasik86

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 217 postów

Napisano 26 marzec 2015 - 20:10

A może załóż stronę internetową i promuj ją w Internecie? Zdobędziesz dużo nowych użytkowników dzięki narzędziom firmy - http://traffic-network.pl/ , jeśli Twoja oferta będzie interesująca i atrakcyjna, automatycznie wzbogacisz się o nowych klientów :)



#44 anastazja84

anastazja84

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 27 postów

Napisano 31 marzec 2015 - 20:24

A wg mnie bardzo istotna jest bezpośrednia komunikacja z klientem, w przypadku interesu lokalnego nabiera to chyba szczególnego znaczenia. U mnie tutaj fajnie sprawdzają się smsy. Mogą w ten sposób informować o promocjach, nowościach i to (a to wiadomo, że przyciąga ludzi). Taka kampania musi być oczywiście rozsądnie poprowadzona i w ogóle, ale zastosowania mogą być różnorodne. Jak ktoś szuka inspiracji, to polecam: http://serwersms.pl/zastosowania



#45 kofh

kofh

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 1 postów

Napisano 01 kwiecień 2015 - 14:44

Zadbaj o nowoczesną stronę www zgodną z zasadami SEO i o obecność w mediach społecznościowych. Przez internet też można trafić do lokalnych odbiorców smile.png



#46 Guest_propek1234

Guest_propek1234
  • Goście

Napisano 08 czerwiec 2015 - 13:12

Można dołączyć wizytówkę swojej firmy do serwisu mbooking.pl. Tu jest opcja rezerwacji usług, kalendarz, kolejkowanie, powiadomienia sms, pomyśleli o wszystkim co ważne przy nowoczesnej internetowej komunikacji z klientem.



#47 Guest_jaa

Guest_jaa
  • Goście

Napisano 28 czerwiec 2015 - 18:07

fajne porady na ten temat można znależć też tutaj cenabiznesu.pl/-jak-wypromowac-mala-firme



#48 Guest_fenek

Guest_fenek
  • Goście

Napisano 27 lipiec 2015 - 10:45

w dzisiejszych czasach, kiedy większość klientów znajduje się poprzez internet, zalecam do reklamy poprzez stronę internetową i skuteczne pozycjonowanie. Polecam oddać to w ręce fachowców, żeby na tym nie stracić. Jest wiele firm, które się tym zajmuje np pozycjonowanie.com. Sprawdź opinie na temat skuteczności firmy i działaj!



#49 Michał.Spec

Michał.Spec

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 30 postów
  • LokalizacjaSzczecin

Napisano 28 lipiec 2015 - 19:06

Wszystko zależy od grupy docelowej w jaką celujesz z komunikatem. Gdy ją znasz możesz wybierać instrumenty promocji.


afaktury.pl - Intuicyjny program do wystawiania FV online.


#50 Guest_Dominik Jedrzejczak

Guest_Dominik Jedrzejczak
  • Goście

Napisano 05 sierpień 2015 - 14:22

Dzisiaj musisz się specjalizować i marketing kierować do jednego konkretnego klienta. Wtedy masz mniejsze wydatki na reklamę i większy zwrot :)



#51 kamillo270

kamillo270

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 8 postów

Napisano 27 sierpień 2015 - 10:06

Dzisiaj musisz się specjalizować i marketing kierować do jednego konkretnego klienta. Wtedy masz mniejsze wydatki na reklamę i większy zwrot smile.png

Facebook jest pomocny w tej materii. Można bardzo sprecyzować grupę odbiorców, do których trafić ma reklama.


www.studio-progresiv.pl - moja stronka ze zdjęciami ślubnymi.


#52 cympekwm

cympekwm

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 27 postów

Napisano 27 sierpień 2015 - 10:58

Zakładanie spółek w Polsce jest trudne, a co dopiero promocja. ;d wydaje mi sie, ze teraz cala sila tkwi w social mediach ;)



#53 moniczka12

moniczka12

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 150 postów
  • LokalizacjaŁódż

Napisano 01 wrzesień 2015 - 14:59

Najlepszym rozwiązaniem jest reklama. Trzeba o niej myśleć już na samym początku. Jeśli działamy lokalnie też trzeba pomyśleć o małej stronie internetowej i o pozycjonowaniu jej na frazy regionalne. Takie działanie może pomóc nam dotrzeć do osób szukających firm w internecie. Co do pozycjonowania to ja polecam http://adnation.pl



#54 annk

annk

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 35 postów

Napisano 04 wrzesień 2015 - 09:03

To powinno chodzić zarówno o reklamę tradycyjną, jak i internetową, np. adwords + pozycjonowanie. Ja korzystam z pomocy dobrej agencja adwords. Dzięki temu reklama prowadzona jest na wielu poziomach, skutecznie.



#55 Izabella23

Izabella23

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 8 postów

Napisano 16 wrzesień 2015 - 16:27

Bez względu na to czy jest to mała , czy duża firma ważne by była pozytywnie odebrana. Nawet posiadając lokalną firmę, ludzie będą szukać Cie w internecie. W tym przypadku strona internetowa i to dobra jest tutaj podstawą. Z tego co się orientuję, takie strony wykonuje ta firma http://greenview.org.pl/  mając dobrą stronę zobaczysz , że ilość klientów wzrośnie.



#56 azie

azie

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 8 postów

Napisano 05 październik 2015 - 13:04

Chcielibyśmy przedstawić nasz NOWY produkt, który jest idealnym prezentem (gadżetem reklamowym) dla Państwa klientów. Naszą propozycją jest atestowany i skuteczny jednorazowy alkotest. Jako JEDYNY spośród gadżetów reklamowych, ma BEZPOŚREDNI wpływ na bezpieczeństwo na drogach. Z naszych usług korzysta już kilkaset firm w całej Polsce.

 

Oferujemy możliwość zmiany szaty graficznej etykiety umieszczonej na alkomacie. Nadruk i treść etykiety może być dowolnie redagowana. Zachowane muszą być jedynie dane dotyczące atestów oraz Praw Konsumenta. Poniżej przedstawiamy przykładowe nasze realizacje.

 

Zamówienia już od 50 sztuk w cenie 3,70zł/sztuka (z Państwa LOGO) – podane ceny wyrażone są w kwotach netto. Uwzględniony został tam wariant z Państwa logotypem. W przypadku produktu brandowanego, otrzymają Państwo już spersonalizowany według Państwa wytycznych, wyjątkowy produkt reklamowy. Ofertę cenową regulują tzw. widełki cenowe – dołączony załącznik. Przesyłam również nasz podstawowy cennik na alkomaty z naszą etykietą.

P R O M O C J A !

 

Do 30.09.2015 przy zamówieniu już od 300 sztuk alkomatów  otrzymasz je

W PROMOCYJNEJ cenie - 2,50zł netto za sztukę!

Projekt i wysyłka GRATIS!

Atestowane alkomaty jednorazowe DriveSafety służą do pomiaru zawartości alkoholu w wydychanym powietrzu. Skuteczność pomiaru, przy zachowanym bezpieczeństwie, gwarantuje certyfikat TUV Rheinland. Pomiar zawartości alkoholu we krwi następuje podczas reakcji alkoholu w wydychanym powietrzu z reagentem (reaktywna substancja chemiczna). Pomiaru należy dokonać minimum po dwudziestu minutach od spożycia alkoholu. Skala pomiaru odpowiada polskim normom. Uwzględnia ona trójstopniową skalę: 0.0, 0.2 i 0.5 promila.

Zamówienia mogą Państwo realizować telefonicznie lub przesyłać bezpośrednio na mój adres email.

 

 

Pozdrawiam

Julita Osińska

 

DriveSafety
ul. Reja 11/1
65-076 Zielona Góra
, Poland

NIP:  929-137-67-59

mobile: +48 730 986 983
j.osinska@drivesafety.eu
www.drivesafety.eu



#57 Guest_Sara

Guest_Sara
  • Goście

Napisano 08 październik 2015 - 19:07

Jest wiele sposobów na wypromowanie małej firmy. Trzeba przede wszystkim połączyć dwie rzeczy. Działanie w internecie i bezpośredni kontakt. Jeżeli chodzi o internet to między innymi fajna strona i pozycjonowanie. Natomiast ten bezpośredni kontakt to przykładowo wystawienie firmy na targach. Ważne tylko żeby jakoś się na nich wyróżnić czyli mieć przyciągające uwagę stoisko i jakieś fajne gadżety reklamowe. Jeżeli chodzi  właśnie o gadżety  to mogę polecić warszawskie Art Office. Mają tam takie które faktycznie potrafią zainteresować a nie jakieś oklepane.



#58 Kiniaa

Kiniaa

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 6 postów

Napisano 09 październik 2015 - 11:00

Teraz wszystko sprowadza się do działania w internecie. Strona internetowa, media społecznościowe i wyszukiwarka google. Na pewno w artykułach można znaleźć dużo cennych wskazówek, ale lepiej zlecić wykonanie strony i wypozycjowanie jej w internecie profesjonalnej firmie. Inwestycja na pewno się zwróci.



#59 oxana

oxana

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 83 postów

Napisano 12 październik 2015 - 13:09

Dużo zależy od branży i grupy docelowej, choć podstawa to pozycjonowanie i media społecznościowe. Niekiedy może pomóc także marketing mobilny, czyli wysyłka powiadomień sms do stałych klientów. To dobry sposób na poprawę komunikacji z klientem. Dobrym narzędziem do tego typu działań jest serwersms, platformę można przetestować bezpłatnie.



#60 Ludwika22

Ludwika22

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 15 postów

Napisano 17 październik 2015 - 10:51

Już forumowicz podpowiedział pozycjonowanie to jest to- na poczatku inwestujesz a potem klienci sami ciebie znajdują. Swoją stronkę dałam do pozycjonowania firmie nowapozycja.pl. Internet w tych czasach rządzi.





Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych