Gość joamoa Opublikowano 25 Listopada 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2009 witam,jak prawidłowo dokonać aktualizacji ewidencji sprzętu komputerowego gdy zlikwidowany zostaje monitor a komputer jest jeszcze sprawny, czy w sytuacji kiedy mamy dwa zestawy i od jednego likwidujemy monitor, a od drugiego komputer to czy można pozostałe elementy złączyć w jeden zestaw i jeśli tak jak topowino się odbyć jeśłi chodzi o dokumenty i zmiany w ewidencjiz góry dziękuję za informację Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ... Opublikowano 25 Listopada 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2009 po co się bierzesz za to jesli tak proste sprawy są skomplikowane dla ciebie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anna Opublikowano 26 Listopada 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2009 ~ nie muszisz się mądrzyć jak nie chcesz pomóc albo nie wiesz to się nieodzywaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ale Opublikowano 26 Listopada 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2009 Podziel i połącz a wyceń na podstawie specyfikacji uzyskanej przy fakturze zakupowej tego sprzętu( chyba że nie masz specyfikacji to zamień monitory i po sprawie w ewidencji odnotuj zamianę - na sprawy bilansowe i podatkowe prawdopodobnie nie ma to wpływu bo umorzone w 100%). W ewidencji pozostaw komputer (ten z wymienionym monitorem)a zlikwiduj drugi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi