Gość elka Opublikowano 4 Grudnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2007 Witam, bardzo prosze o pomoc.W październiku oddaliśmy środek trwały który nie był jeszcze całkowicia zamortyzowany do likwidacji. Za październik zrobiłam do niego jeszcze odpis amortyzacyjny i nie wiem czy to bylo poprawne, czy muszę zrobić korektę deklaracji cit-2 ? Jak dalej zaksięgować tą likwidację? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ela Opublikowano 4 Grudnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2007 Można zrobić odpis amortyzacyjny za miesiąc, w którym środek trwały był użytkowany choćby tylko przez jeden dzień, czyli skoro likwidacja jego nastąpiła np. 5.10.2007 to masz możliwość odliczenia od niego amortyzacji na 10.2007. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość koleżanka Opublikowano 4 Grudnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2007 Potwierdzam zdanie Eli. Na likwidację ŚT wystawia się dokument LT, księguje się:dotychczasowe umorzenie: umorzenie śt/środki trwałewartość nieumorzona: pozostałe koszty operacyjne/środki trwałeale to zależy jaki masz plan kont i powinien być protokół likwidacji ŚT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość elka Opublikowano 5 Grudnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2007 dziękuje bardzo za rady Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi