Skocz do zawartości

Czy jeśli jestem zadłużony mogę dostać kredyt na firmę ?

Firma kredyt

wróć do serwisu Księgowość 61 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Konrad

Guest_Konrad
  • Goście

Napisano 10 wrzesień 2013 - 12:55

Witam 

Mam pytanie, jestem zadłużony w plus i orange.

Chciałbym założyć swoją firmę, ale nie mam środków na jej prowadzenie.

Czy istnieje możliwość uzyskania kredytu na firmę ? Jeśli nie to jakie są inne sposoby na uzyskanie pieniędzy zaznaczam że jestem uczniem technikum i mam skończone 19 lat, 26.01.2014 będę miał 20. 

#2 Ane

Ane

Zaawansowany użytkownik

• Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 1517 postów
  • LokalizacjaWarszawa

Napisano 10 wrzesień 2013 - 13:07

skoro nie masz środków na prowadzenie firmy to w jaki sposób chcesz ją prowadzić ?

weźmiesz kredyt i co ... ? - będziesz się dalej zadłużał ??? - a rodzice na starość będą Cię spłacać ?

Może najpierw skończ szkołę, następnie zatrudnij się gdzieś - zarób, odłóż trochę kasy i dopiero rzucaj na głęboką wodę.

A propos kredytu, to nie wiem czy bez stałych dochodów (zatrudnienia) jakiś bank Ci coś da - wątpię niestety.

#3 Ania_B

Ania_B

Zaawansowany użytkownik

• Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 2346 postów

Napisano 10 wrzesień 2013 - 13:43

Aby uzyskać kredyt trzeba mieć tzw. zdolność kredytową.

Bank, zanim udzieli kredytu chce mieć pewność, że będziesz go spłacał. To tak samo jakbyś Ty komuś pożyczył - chcesz wiedzieć, że na pewno odda.

Zatem bank sprawdzi Twoją zdolność kredytową, tj. jakie masz przychody, jakie masz wydatki, w tym jakie masz zobowiązania (np. alimentacyjne czy inne kredyty).

Wynik wskaże ile Ci zostaje "na rękę" - z tego jak każdy człowiek musisz jeść, ubrać się etc.

Zatem bank zobaczy ile Ci zostaje - i czy to wystarczy na raty, na kredyt który ewentualnie miałby Ci udzielić.

Skoro nie masz nic. A nawet mniej niż 0 - marne szanse na kredyt. Fakt, ze miałbyś założyć firmę niczego nie zmienia.

#4 aniczke

aniczke

Nowy użytkownik

• Członkowie
  • Pip