Skocz do zawartości

Lepiej kupić czy wynająć?

kupno mieszkania wynajem

wróć do serwisu Sektor Publiczny 9 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Tobos

Guest_Tobos
  • Goście

Napisano 27 sierpień 2013 - 12:59

Mam do wyboru kupić sobie coś niedużego albo wynajmować coś o wysokim standardzie. Dylemat dotyczy Wrocławia, a ja jestem studentem, za wszystko rodzice będą bulić, ale kazali mi się rozeznać, co się bardziej opłaca. Może ktoś miał podobny problem i podpowie, co się bardziej opłaca?

#2 Guest_Misiek

Guest_Misiek
  • Goście

Napisano 31 marzec 2015 - 10:27

Witam. Niech rodzice zajrzą na stronę biura nieruchomości Verso. Zajmują się zarówno sprzedażą jak i wynajmem mieszkań. Sam korzystałem z ich usług i na pewno doradzą co wyjdzie lepiej. www.verson.com.pl

Pozdrawiam.

#3 Guest_Hakim

Guest_Hakim
  • Goście

Napisano 05 maj 2015 - 11:44

Witam. Niech rodzice zajrzą na stronę biura nieruchomości Verso. Zajmują się zarówno sprzedażą jak i wynajmem mieszkań. Sam korzystałem z ich usług i na pewno doradzą co wyjdzie lepiej. www.verson.com.pl

Pozdrawiam.

Dokładnie, również mogę polecić to biuro. Korzystałem stosunkowo niedawno z ich usług, mam nadzieję, że nic się nie zmieniło, lub zmieniło na jeszcze lepsze :D

#4 mtzd

mtzd

Zaawansowany użytkownik

• Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 799 postów

Napisano 25 wrzesień 2017 - 11:10

Będąc studentem wiem,że bardzo trudon jest dostać krdyt......

#5 pepke

pepke

Zaawansowany użytkownik

• Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 498 postów

Napisano 25 wrzesień 2017 - 12:06

Zależy Jesli się tylko studiuje to faktyznie będzie trudno. Jesli jednak sie pracuje i ma sie dobre dochody to już sprawa jest o wiele łatwiejsza. Poza tym wiele młodych osob bierze kredyt hipoteczny z rodzicami.

Polecam zrobić sobie taką symulację:

http://www.kredyt-mi...mulacja-online/