Gość Mały Opublikowano 3 Grudnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2009 Witam wszystkich serdecznie,Od jakiegoś czasu, jako dodatek i hobby sprowadzam samochody z Niemiec. Przyjeżdżają do Polski są rejestrowane na mnie, następnie po około 2-3 tygodniach sprzedawane. Wszystko na zasadzie umów Kupna sprzedaży. Na razie taka sytuacja miała miejsce 3 razy. Oczywiście jeżeli chodzi o rozliczenie podatku dochodowego to różnicę zamierzam opłacić w rozliczeniu rocznym. Czy mogę robić tak cały czas? Czy muszę założyć działalność trudniącą się handlem samochodami? Zaznaczam, że jestem studentem i nie ukończyłem 26 roku życia. Z góry dziękuję za pomoc.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość limeira Opublikowano 4 Grudnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2009 Ciekawe masz hobby :))Nie musisz mieć zarejestrowanej działalności gospodarczej by w świetle przepisów ustawy o vat i pit to co robisz było potraktowane jak prowadzenie działalności gospodarczej.Wprawdzie przychody swoje zamierzasz rozliczyć w rozliczeniu rocznym to może się okazać, że US może upomnieć się jeszcze o należny VAT (jeśli w proporcji do okresu prowadzonej działalności gospodarczej w roku podatkowym przekroczyłeś limit 50 000 zł). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mały Opublikowano 4 Grudnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2009 Ale chodzi o 50tys przychodu, obrotu, zysku? Jak to wygląda? O co do fajnego hobby to zawsze miałem świra na punkcie samochodów:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość limeira Opublikowano 4 Grudnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2009 przychodu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...