Kategorie
Skocz do zawartości

wykształcenie pracownika księgowości

Gość ELIZA
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jestem pracownikiem działu księgowości (st.specjalista d/s księgowości w jednostce budżetowej). Mam 32 lata pracy cały czas w księgowości, srednie wykształcenie ekonomiczne o specjalności finanse i rachunkowość. Zarzucono mi w ostatnim czasie, że nie posiadam kwalifikacji do wykonywania dotychczasowych obowiązków (większość młodych koleżanek posiada oczywiście wymagane wykształcenie wyższe), w związku z czym nie otrzymałam nawet należnej mi podwyżki wynagrodzenia 1,5 % za 2006r. i 1,9 % za 2007r., ponieważ stwierdzono, że cytuję: "zgodnie z Dz.U, z 2005r. nr 146 poz.1222 już zostałam zakwalifikowana do grupy XV na stanowisko, do którego nie mam kwalifikacji" . Proszę, podpowiedzcie mi gdzie szukać przepisów, które mówią , że średnie wykształcenie ekonomiczne i odpowiednie doświadczenie pozwala pracować na wymienionym wyżej stanowisku. Czytałam kiedyś o tym w "Rachunkowości budżetowej". mój adres elak1953@wp.pl

co do wymogów wykształcenia pisze w ustawie o finansach publicznych ale dotyczy to gł.księgowych zobacz jeszcze rozporządzenie w sprawie zasad wynagradzania za pracę pracowników jednostek samorządowych jest tam tabela wynagradzania i odpowiednio jakie powinna mieć wykształcenie na zajmowanym stanowisku

Zdecydowanie, potwierdzam zdanie przedmówców :) W ustawie jest mowa tylko o głównym księgowym... chyba, że budżetówka reguluje takie rzeczy jakimiś wewnętrznymi zarządzeniami :) Ale tego nie wiem... ja myślę Elizo, że powinnaś walczyć - niech Ci podadzą na tacy z czego to wynika!!

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie