Skocz do zawartości

Księgowa czy księgowość online?

wróć do serwisu Moja Firma 114 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Gosia

Guest_Gosia
  • Goście

Napisano 24 lipiec 2013 - 10:56

Witam,  niedawno otworzyłam firmę i jestem na etapie wyboru księgowości, znajoma co prawda zarzeka się, że jej księgowa to skarb jednak nie stać mnie by na dzień dobry płacić jej 500-1 tys zł kiedy działalność dopiero startuje.

Czytam na forach też sporo o księgowości online i wielu z was jest zadowolonych, dzięki temu uniknęłabym niepotrzebnych wydatków i miałabym nad wszystkim kontrolę.

Czy możecie mi polecić sprawdzony program fakturujący? Dość często trafiam na pozytywne opinie o szybka faktura, ktoś używa?

#2 Guest_Freud

Guest_Freud
  • Goście

Napisano 19 sierpień 2013 - 21:14

Ja używałem szybkfaktura.pl, bardzo dobra platforma księgowości online. Nie używam na razie bo zawiesiłem działalnośc gospdoarczą ale wkrótce wznawiam i bede dalej z nimi wpsółpracował

#3 Radomiak

Radomiak

Zaawansowany użytkownik

• Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 1747 postów
  • LokalizacjaMazowsze

Napisano 19 sierpień 2013 - 23:08

Witam,  niedawno otworzyłam firmę i jestem na etapie wyboru księgowości, znajoma co prawda zarzeka się, że jej księgowa to skarb jednak nie stać mnie by na dzień dobry płacić jej 500-1 tys zł kiedy działalność dopiero startuje.

Czytam na forach też sporo o księgowości online i wielu z was jest zadowolonych, dzięki temu uniknęłabym niepotrzebnych wydatków i miałabym nad wszystkim kontrolę.

Czy możecie mi polecić sprawdzony program fakturujący? Dość często trafiam na pozytywne opinie o szybka faktura, ktoś używa?