Skocz do zawartości

jak znaleźć pracę?

wróć do serwisu Moja Firma 5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_emilioo

Guest_emilioo
  • Goście

Napisano 02 lipiec 2013 - 06:59

Witam, jestem jeszcze studentem, ale we wrześniu bronię magistra. Słyszałem, że w 2014 r. Polska ma otrzymać pomoc w walce z bezrobociem wśród młodych do 25 roku życia. Ja nie ukończę w styczniu jeszcze 25 roku stąd moje pytanie, czy jeżeli nie uda mi się znaleźć pracy to będę mógł ubiegać się o jakąś pomoc finansową?

#2 ConradoNieMoreno

ConradoNieMoreno

Zaawansowany użytkownik

• Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 1138 postów
  • Lokalizacjanajwiększa wieś na Mazowszu

Napisano 02 lipiec 2013 - 18:56

Witaj !

Z takimi pytaniami należy zaczekać do czasu gdy faktycznie Polska otrzyma taka pomoc oraz do ustalenia programów i form wsparcia jakie zaproponują urzędy pracy czy MPiPS jak rónież warunków jakie musieliby spełniać potencjalni ich odbiorcy. Na chwilę obecną są to jedynie przypuszczenia i niejasne deklaracje z których nic nie wynika. 

Biorąc pod uwagę, jak "działają" obecne formy wsparcia młodych bezrobotnych nie liczyłbym na nie. Raczej zaczął poszukiwać pracy, próbował się przekwalifikować aby ją zdobyć - jeśli wiem, że jakieś kursy mi ją zapewnią czy też wreszcie pomyślał nad swoim biznesem a nie czekał z założonymi rękami na pomoc z UE - to Cię do niczego nie doprowadzi - Sam zawalcz o swoje.

Pozdrawiam, życząc miłego dnia - niezależnie od tego jak bardzo zdenerwował Cię mój post.

Jedyna inicjatywa w której biorę aktywny udział:

Q <klik>

#3 patiks

patiks

Zaawansowany użytkownik

• Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 2254 postów

Napisano 23 kwiecień 2018 - 08:14

Agencja pracy EuroKadra. Idziesz do nich i zapewniają wam pracę z dnia na dzień.

Te warunki zatrudnienia są coraz lepsze, coraz bardziej atrakcyjne.

Praca się znajdzie dla każdego, ale to, na jakich warunkach, to inna kwestia.