Skocz do zawartości

Kategorie

Forum

Lokalna społeczność i biznes


wróć do serwisu Sektor Publiczny 12 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Borys

Guest_Borys
  • Goście

Napisano 21 czerwiec 2013 - 07:39

Witam,

 

jak Waszym zdaniem powinno się kształtować relacje biznes - otoczenie lokalne? Chodzi mi o przypadki w których firma działa raczej w mniejszym miasteczku lub wsi. Jak sprawić aby wizerunek firmy był jak najlepszy w oczach mieszkańców? Czy to jest zawsze możliwe? Bo np. jak się ma zakład pogrzebowy to raczej chyba trudno wzbudzić tym entuzjazm...



#2 Piotr Jesionek

Piotr Jesionek

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 163 postów
  • LokalizacjaWarszawa

Napisano 21 czerwiec 2013 - 09:13

W małych społecznościach wizerunek firmy wynika z postawy właściciela. Aby mieć dobry wizerunek trzeba w mojej opinii: nie pracować w niedziele i święta, nie spóźniać się z wypłatami dla pracowników, uczęszczać do kościoła, mieć zadbane podwórko, przemieszczać się w miarę dobrym samochodem, prowadzić jakąś inicjatywę społeczną, np. zakup koszulek dla drużyny piłkarskiej. 


Wdrożenia i serwis Comarch ERP XL / Optima. Autoryzowany partner Comarch. http://www.prospeo.com.pl. Szkolenia Comarch Optima. http://www.comarchsz...ptima-szkolenia


#3 Guest_Ewiggg

Guest_Ewiggg
  • Goście

Napisano 25 czerwiec 2013 - 13:22

entuzjazmu nie wzbudzisz wielkiego - no chyba że rozdasz ludziom za free wódkę i zakąskę Dołączona grafika To tak z przymrużeniem oka. Ale ludzie faktycznie często nie potrafią docenić inicjatyw innych. Teraz  np. w Wielkopolsce buduje się fabryka brosa i w wiadomo, że bedą z tego miejsca pracy ale wielu protestuje mimo wszystko. Więc czasem dialog ze społecznością jest b. utrudniony. A jak dbać o wizerunek? Zgadzam się z porpozycją Pana Jesionka - inicjatywa społeczna w klimacie koszulek jest jak najbardziej OK.



#4 Guest_Otomo

Guest_Otomo
  • Goście

Napisano 27 czerwiec 2013 - 13:18

Ciężki chleb z tą społecznością lokalną. Wizerunek fabryk, magazynów nigdy nie będzie pewnie mega pozytywny, bo ludzie się boją nowych technologii za płotem. Co z tego, że te miejsca mogą zaoferować im pracę?. ano nic. Przykład podany przez Eiggg jest najlepszym dowodem na to, że u nas ludzie nie myślą w dłuższej perspektywie.



#5 Guest_nie mam imienia

Guest_nie mam imienia
  • Goście

Napisano 28 czerwiec 2013 - 14:19

u nas zawsze jest dym jak ktoś chce coś zrobić, bo lepiej trwać w średniowieczu



#6 Guest_Krych

Guest_Krych
  • Goście

Napisano 03 lipiec 2013 - 11:28

Ciężki chleb z tą społecznością lokalną. Wizerunek fabryk, magazynów nigdy nie będzie pewnie mega pozytywny, bo ludzie się boją nowych technologii za płotem. Co z tego, że te miejsca mogą zaoferować im pracę?. ano nic. Przykład podany przez Eiggg jest najlepszym dowodem na to, że u nas ludzie nie myślą w dłuższej perspektywie.

 

weźmy na przykład Bros i Kicin, bezrobocie rośnie a nowe miejsca pracy by się przydały, szkoda, że ludzie nie patrzą szeroko....



#7 Sebastian84

Sebastian84

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 62 postów

Napisano 12 maj 2016 - 12:12

może warto postawić na reklamę? ogłoszenia, pozycjonowanie pod lokalne frazy



#8 marlon

marlon

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 113 postów

Napisano 23 maj 2016 - 00:19

W przypadku lokalnego biznesu bardziej chyba sprawdzi się reklama tradycyjna - w prasie, ulotki, banery. Aby zbudować lojalność klienta do firmy, można na przykład zdecydować się na wdrożenie powiadomień w formie sms, to dobry sposób komunikacji ze stałych klientem, którego można w ten sposób informować o promocjach czy nowościach. Jakby ktoś z Was był zainteresowany, polecam serwersms.



#9 richy

richy

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 12 postów

Napisano 25 maj 2016 - 16:34

Zwłaszcza w małych miasteczkach najważniejsza jest opinia. Każdy błąd jest od razu wytykany i ma opłakane skutki. Klientów najlepiej czymś przyciągać, tak by z chęcią korzystali z naszych usług. Poczytaj o tym tutaj http://www.eostrolek...w,art53129.html . Artykuł fajnie radzi i wyjaśnia kwestie związane z lojalnością klientów.



#10 MireczekW

MireczekW

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 139 postów

Napisano 13 listopad 2016 - 18:08

Żeby skutecznie dotrzeć do lokalnych klientów warto zainwestować w ulotki. To jeden ze skuteczniejszych sposobów bo ludzie nawet jak nie chcą to spojrzą na taką ulotkę i zawsze coś im w pamięci zostanie i bedą nas kojarzyć a o to przecież chodzi. Widziałem, że dobrej jakości druk mają w tej drukarni http://diamond-druk.pl/ulotki-gdansk. Ceny też mają bardzo przystępne wiec powinieneś być zadowolony. 



#11 WojciechMatuła

WojciechMatuła

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 4 postów

Napisano 22 luty 2017 - 14:41

Polecam pozycjonowanie strony na hasła lokalne.



#12 santi

santi

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 1 postów

Napisano 21 lipiec 2017 - 10:12

Z pewnością usługi w tak małej miejscowości na początku muszą być na wysokim poziomie, tak aby wieść się szybko rozniosła, a nowi klienci szybko się pojawili.



#13 FishyBem

FishyBem

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 167 postów

Napisano 30 lipiec 2017 - 00:07

Lepiej zainwestować nie tylko w reklamę lokalną ale również taką w sieci. Social media to ostatnio bardzo popularne miejsce na całym świecie i świetna okazja do zaistnienia. Wystarczy poradzić się odpowiedniej agencji marketingowej a contentorganica ma duże doświadczenie w tej branży https://contentorganica.pl/Współpracowali z dużymi markami ,a ich metody prowadzenia kampanii są bardzo skuteczne.





Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Najnowsze tematy