Skocz do zawartości

reklama firmy budowlanej

wróć do serwisu Moja Firma 57 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Jerzy

Guest_Jerzy
  • Goście

Napisano 17 czerwiec 2013 - 14:47

Witam,

Jestem w trakcie zakładania firmy budowlanej i chciałbym, aby jak najszybciej się rozwinęła. Nie znam się jednak za dobrze na sprawach marketingowyc, wię proszę o pomoc: jak skutecznie zareklamować firmę budowlaną, w jakich miejscach umieszczać informacje (czy np. mogą to być sklepy wielobranżowe?) i z jakimi kosztami powinienem się liczyć?

#2 Guest_Gabriela

Guest_Gabriela
  • Goście

Napisano 19 czerwiec 2013 - 15:11

Mój tata miał firmę budowlaną i zaczął od ulotek (które zresztą ja musiałam jeszcze na studiach roznosić Dołączona grafika  ). Zostawiałam czasami w jakiś sklepach budowlanych, czy gdzieś ale powiem szczerze że na nie wiele się to zdało. Teraz nikomu nie chce się czytać ulotek, wszyscy szukają informacji w Internecie. Po jakimś czasie zdecydował się na panoramę firm i to chyba najbardziej podziałało. Jednak to jest jedna z większych baz adresowych firm w sieci i można trafić do naprawdę dużej liczby klientów.. i to tych już zainteresowanych tematem ( a wiadomo że przy ulotkach jest to jakiś mały odsetek) Później, tata nie korzystał już z dodatkowych reklam, czasem tylko w sezonie, dawał ogłoszenie w lokalnej gazecie. Do tej pory klienci polecają go znajomym, zostawiają na stronie pozytywne opinie i tym sposobem cały czas ma jakieś zlecenia.

#3 milio

milio

Użytkownik

• Członkowie
  • PipPip
  • 12 postów

Napisano 20 sierpień 2013 - 20:34

Plakato - ulotki najlepiej rtozwieszać na nowopowstałych osiedlach - tam jest zapotrzebowanie na tego typu prace.

#4 kalka

kalka

Zaawansowany użytkownik

• Sprawdzany
  • PipPipPipPipPip
  • 61 postów

Napisano 17 październik 2013 - 11:35