Skocz do zawartości

CGAP

wróć do serwisu Sektor Publiczny 32 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_marek

Guest_marek
  • Goście

Napisano 08 grudzień 2008 - 23:27

Witam wszystkich. Zastanawiam się w jaki sposób można stać się audytorem wewnętrznym w jednostkach finansów publicznych Co należy zdać?? Jestem głównym księgowym i nie pracowałem do tej pory w audycie. Czy mogę przystąpić do egzaminu CGAP??? Jeśli nie to jaki jest inny sposób na zdobycie niezbędnych kwalifikacji na audytora???

#2 Guest_Anna

Guest_Anna
  • Goście

Napisano 02 styczeń 2009 - 12:01

Ja polecam CGAP. Ja zrobiłam go bardzo szybko, bo w ciągu 2 miesięcy - przez 1 miesiąc chodziłam na kursy, a kolejny to już nauka i zdanie egzaminu. Ja pracowałam wcześniej w audycie wewnętrznym w gminie, dlatego zaraz po zdaniu egzaminu zdobyłam kwalifikacje, ale jeśli ty nie masz doświadczenia, to po zdaniu egzaminu musisz chyba jeszcze odpracować te 2 lata - chyba, że zaliczą Ci coś z Twojego obecnego doświadczenia. Najlepiej skontaktuj się z BPP, jak prześlesz im swoje CV, to poradzą Ci, co masz robić. Namiary na nich znajdziesz na www.bpp.pl albo www.cgap.com.pl

#3 Guest_Pola

Guest_Pola
  • Goście

Napisano 05 styczeń 2009 - 10:47

ja właśnie zastanawiam się nad kursem w bpp, gdyż chciałabym zdać CGAP w tym roku. Czy mogłabyś powiedzieć z jakich ksiażek się uczyłaś i czy kursy są przydatne. pozdrawiam,

#4 Guest_Anna

Guest_Anna
  • Goście

Napisano 14 styczeń 2009 - 00:42