Skocz do zawartości

Asystent rodziny i koordynator pieczy zast...

wróć do serwisu Sektor Publiczny 44 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_imia

Guest_imia
  • Goście

Napisano 19 październik 2011 - 21:22

Pracuję jako asystent rodziny i mocno się w to angażuję, praca mnie "wciągnęła" - ale za takie pieniądze nie utrzymam rodziny. Jest to praca ciążka i obciążająca psychicznie - szkoda że nikt tego przy ustalaniu tych śmiesznych zarobków nie wziął tego pod uwagę. Oraz tego że za taką kwotę, żadne dokształcanie sie nie wchodzi w grę, bo dużo kosztuje. A jeśli jeszcze spojrzy się na wymagania dot wykształcenia to ta kwota jest po prostu śmieszna/żałosna.

#2 Guest_Iza

Guest_Iza
  • Goście

Napisano 19 październik 2011 - 21:30

Na jakiej podstawie pracujesz jako asystent rodziny?

#3 Guest_PCPR

Guest_PCPR
  • Goście

Napisano 20 październik 2011 - 10:09

Proszę państwa wskazane kwoty to chyba jakieś kpiny !

#4 Guest_PEB

Guest_PEB
  • Goście

Napisano 20 październik 2011 - 14:23

Tragedia, jak asystent rodziny ma posiadać dwa lata doświadczenia, gdy w większości OPS jest to nowe stanowisko pracy, gdzie taki asystent ma to doświadczenie zdobyć??!A to wynagrodzenie-jest śmieszne...Wniosek - studiować pięć lat; zdobywać doświadczenie przez dwa lata(jeżeli ma szansę się je zdobyć) tylko po to, aby łaskawie (jeżeli ma się szczęście) zarobić 1240 zł:)

#5 Guest_Anonim

Guest_Anonim
  • Goście

Napisano 20 październik 2011 - 15:12

To wynagrodzenie to naprawdę niewiele biorąc pod uwagę też to ile ktoś straci na dojazdy do podopiecznych!!!!!!!!!

#6 Guest_Anonim

Guest_Anonim
  • Goście

Napisano 20 październik 2011 - 17:36

To nieźle pojechali,a ja jestem właśnie na stażu w MOPR i po kursie na asystenta,nie dziwię się,że nie chcą NIC powiedzieć na temat zarobków!!!żenada.

#7 Guest_mm

Guest_mm
  • Goście

Napisano 21 październik 2011 - 13:53

może jako dodatkowa praca dla obecnych pracowników socjalnych tylko tak to widzę

#8 Guest_Tusia

Guest_Tusia
  • Goście