Skocz do zawartości

Kurs na księgowego

wróć do serwisu Księgowość 129 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Andrew01

Guest_Andrew01
  • Goście

Napisano 28 lipiec 2006 - 09:40

Jestem absolwentem studiów ekonomicznych, obecnie zamierzam uczestniczyć w kursie na samodzielnego księgowego. Niestety nie mam praktyki. Czy może ktoś mi powiedzieć, na ile kurs na samodzielnego księgowego przygotuje rzeczywiście do wykonywania tego zawodu. Z góry dziękuję.

#2 Guest_calistha

Guest_calistha
  • Goście

Napisano 28 lipiec 2006 - 13:26

Wszystko zalezy od tego jaka instytucja będzie organizowała ten kurs. Z wlasnego doświadczenia moge ci powiedzieć ( jestem po kursie na samodzielnego księgowego, obecnie w trakcie kursu dla głównych księgowych - obydwa organizowane przez Stowarzyszenie Księgowych w Polsce), że tanie kursy niczego cię nie nauczą, tylko przybliża wiedzę. Żeby coś z takiego kursu wynieśc to niestety trzeba zapłacić, ale wierz mi to inwestycja która się predzej czy później zwróci. Jednak sam kurs nic nie da bez późniejszej praktyki, bo teria ma się daleko od praktyki. Ja ze swoich ostatnich kursów w Stoarzyszeniu jestem bardzo zadowolona i ta inwestycja teraz się zwraca. Pozdrawiam i życzę powodzenia

#3 Guest_calistha

Guest_calistha
  • Goście

Napisano 28 lipiec 2006 - 13:29

PS. dlatego radze ci po ukończeniu takiego kursu, który z reguły trwa min. 6 miesięcy intensywnie szukać pracy w tym zawodzie i nie gardzić zwykłym księgowym jak ci zapropponują, bo tylko dzięki temu zdobędziesz doświadczenie, a księgowość warto przejśc od początku i skończyć na głównym

#4 Guest_Andrew01

Guest_Andrew01
  • Goście

Napisano 28 lipiec 2006 - 14:33