Skocz do zawartości


Rewizor


wróć do serwisu Księgowość 46 odpowiedzi w tym temacie

#21 Guest_gosia

Guest_gosia
  • Goście

Napisano 17 marzec 2010 - 18:30

Mam problem z wprowadzeniem wyposażenia w Rewizorze.Wprowadzam tak jak środki trwałe ale nie wiem czy zaznaczać amortyzację 100% bo na wydruku amortyzacji podatkowej program i tak rozbija na miesiące .Nie wiem co robię źle.Jeszcze jedno pytanie czy możliwe jest ustawienie wydruku tak aby amortyzacja nie była drukowana w pionie tylko w poziomie.Jak to zrobić proszę o pomoc.

#22 Guest_marta

Guest_marta
  • Goście

Napisano 22 marzec 2010 - 22:58

Mam problem bo robie prace i wprowadzilam bilans otwarcia w rewizorze i dlaczego nie chce mi sie pokazac stan poczatkowy kasy ? Prosze o pomoc.

#23 Guest_KRYSTYNA

Guest_KRYSTYNA
  • Goście

Napisano 18 czerwiec 2010 - 09:42

pROSZE POMOZCIE MI JAK ZAKSIEGOWAC OPERACJE wnt I FRE WEWNETRZNA DO TEJ OPERACJI W REWIZORZE.Może ktoś księgowal to w rewizorze pomozci eprosze

#24 Guest_werka

Guest_werka
  • Goście

Napisano 19 czerwiec 2010 - 19:16

Mam pytanie, może dość głupie:/ ale kto pyta nie błądzi;)Dopiero uczę się na Rewizorze.Zrobiłam do środka trwałego OT ale nie wiem jak go wydrukować... proszę o pomoc

#25 Guest_ELA

Guest_ELA
  • Goście

Napisano 30 lipiec 2010 - 14:07

powtarzam pytanie Werki wprowadziłam środek trwały i nie moge eydrukować go. jak mam to zrobić. Wchodzę na ewidencje na środkach trwałych mam dokument OT 1 i co dalej mam zrobić. WG książki mam stworzyć schemat dekretu ale jakie mają być konta na nim. Pomóżcie proszę

#26 Guest_w

Guest_w
  • Goście

Napisano 30 lipiec 2010 - 14:15

011-080

#27 Guest_gosia

Guest_gosia
  • Goście

Napisano 07 wrzesień 2010 - 20:27

Aby wydrukować OT ustaw się na tym dokumencie i prawymm klawiszem myszy otwórz listę komend, wybierz drukuj- potem otworzy się okno do wyboru : amortyzacja bilansowa lub podatkowa, wybierz i ok

#28 Guest_dorka1000

Guest_dorka1000
  • Goście

Napisano 11 grudzień 2010 - 17:21

Mam problem i proszę o pomoc.Wprowadziła bardzo długi wyciąg bankowy i nie mogę go zapisać.Wyświetla się komunikat "BŁĄD. NIE MOŻNA ODCZYTAĆ IDENTYFIKATORA"Co jest źle?

#29 Guest_Marcin

Guest_Marcin
  • Goście

Napisano 28 luty 2011 - 20:01

Mam identyczny problem problem. Myslałem, że tutaj znajdę jakąś pomoc. Prosze o podpowiedź. Moja firma nie otrzymuje wyciągów dziennych tylko zestawienie miesięczne. wyciąg ksieguję z reki pod ostatnim dniem miesiąca. Przy spłacie naleznosci lub spłacie zobowiązania zmieniam datę. Byc może w tym lezy problem.

#30 Guest_dorota

Guest_dorota
  • Goście

Napisano 02 marzec 2011 - 13:37

proszę o pomoc, jak ustawić w rewizorze wydruk, aby drukował wg numeru rejestru, bo obecnie nie wiem wg czego zestawia dokumenty.

#31 Guest_mary

Guest_mary
  • Goście

Napisano 08 marzec 2011 - 15:24

Witam !Prosze o pomoc w nastepującym temacie:importuję z subiekta f-ry sprzedaży /Vat wg nowych stawek/, a w Rewizorze w ewidencji sprzedaży zamiast wpisywac mi się pod 222-23 mam zapis 222-22. Gdzie mozna to zmienić???

#32 Guest_Stanley

Guest_Stanley
  • Goście

Napisano 22 kwiecień 2011 - 20:44

Symfonia przy Rewizorze to poezja! Za Chiny Ludowe nie mogę się w tym programie połapać. Niby prosty, niby wszyscy tak chwalą (szczególnie producent), ale tak skomplikowany, że bardziej nie można. Co krok to nadziewam się na jakieś nieustawione parametry, które ustawia się w kompletnie innym miejscu. Ba! Żeby jeszcze dało się je odszukać w miarę prosto. Help pod F1 lakoniczny. Dekretacja faktur sobie, a rejestr VAT sobie. A wyciągów bankowych chyba w ogóle nie da się wprowadzić. Chyba nie po to jest moduł wyciągów, bym musiał wprowadzać je w rejestrach księgowych. Nie cierpię Rewizora!

#33 Guest_Ala

Guest_Ala
  • Goście

Napisano 27 kwiecień 2011 - 15:33

Dzięki za informację, bo już się zastanawiali u mnie w firmie nad zakupem. Nie znam Rewizora, ale znam Symfonię, a ona - jeśli ona jeśli przy czymkolwiek jest poezją, to tam musi być niezły dramat...Pytanie tylko, co teraz wybrać?

#34 Guest_Marta

Guest_Marta
  • Goście

Napisano 26 lipiec 2011 - 22:06

Stanley - większość ustawień masz w module administracja, ustawienia planu kont w Planie kont ("nietypowo") ustawienie wydruków we Wzorcach wydruków ("zaskakujące"), ustawienia słowników .... hmmmm w "Słownikach" ?Jeżeli Symfonia jest poezją to z Ciebie taki miłośnik poezji jak ze mnie wojownik ninja :)Niestety musiałam kilkakrotnie zmieniać pracę, co za tym idzie także zmieniałam programy. W zasadzie za każdym razem jak usiadłam do nowego programu to porównywałam go z tym dotychczasowym (zwykle porównanie wypadało na niekorzyść tego nowego). Dopiero po co jakimś dłuższym czasie (pod warunkiem, że ktoś to już wszystko dobrze poustawiał - nie miałam z tym problemów bo nigdzie szefostwo nie skąpiło na dobre wdrożenie) przyzwyczajałam się do nowego programuKażdy program ma swoje wady i zalety. Nie spotkałam jeszcze idealnego (i pewnie długo nie spotkam)Jeżeli tak jak piszesz cały czas się "nadziewasz na nieustawione parametry" to albo ktoś Ci to beznadziejnie wdrożył albo próbujesz sam to zrobić (wg nie największy błąd bo wiele początkowych ustawień ma wpływ na wygodę późniejszej pracy)Teraz pracuję z Rewizorem i bardzo sobie go chwalę właśnie za ergonomię (mechanizm Instynktu, filtry, czytelność) Nie podoba mi się też wiele spraw albo ich brakuje (rozliczenia międzyokresowe, rozrachunki wielowalutowe) ale zdecydowana przewaga jest tych pozytywnych cech

#35 Guest_Marta

Guest_Marta
  • Goście

Napisano 26 lipiec 2011 - 22:11

mary - W Rewizorze zajrzyj do schematów importu i tam zobacz jak masz zdefiniowane konta VATu

#36 Guest_Marta

Guest_Marta
  • Goście

Napisano 26 lipiec 2011 - 22:23

Ala-Pewnie nie będziecie zaczynali z nowym programem w środku roku (jeżeli tak to weźcie bardzo zimną kąpiel). Jeżeli macie jeszcze czas to popracujcie na wersjach demo (najlepiej jednak jakby ktoś znający się na rzeczy pokazał najważniejsze rzeczy). Wypiszcie dokument różnego rodzaju (najlepiej jak najdziwniejsze) i dowiedzcie się jak się ja wprowadza. Zobaczcie wydruki - spytajcie czy można dostosować do Waszych wymagań. To jest wbrew pozorom poważna decyzja.Jak kupicie "krzywy stołek" to będziecie na nim siedzieć kilka lat.

#37 Guest_Slavek

Guest_Slavek
  • Goście

Napisano 27 lipiec 2011 - 09:35

Można też zajrzeć na stronę www.forumsubiekta.plJest tam dużo wiadomości o programach z pakietu InsertGT

#38 Guest_wiki

Guest_wiki
  • Goście

Napisano 21 październik 2011 - 01:40

Mam pytanie, a raczej prośbę!Wprowadziłam do kartoteki środków trwałych komputer, a następnie zrobiłam OT przy którym Rewizor nadał numer 1 i identyfikator 1. Jednak usunęłam to OT, chcąc zaksięgować po czasie ponownie.Rewizor automatycznie nadał mi numer OT -2, pomimo że usunęłam poprzednie.Ponadto, przy ręcznej zmianie numeru OT, identyfikator pozostał o wartości 2.Po paru próbach, uzyskałam OT-1, a identyfikator 5. Czy moze byc tak, co zrobic aby numer identyfikatora zgadzał sie z numerem OT?

#39 Guest_krysia

Guest_krysia
  • Goście

Napisano 17 listopad 2011 - 18:37

Witam. Wie ktoś może jak zrobić Cit 8 w rewizorze?

#40 Guest_Maks

Guest_Maks
  • Goście

Napisano 28 listopad 2011 - 16:29

Jak zadekretować (chodzi mi o daty) fakturę zakupową wystawioną w sierpniu 2011 a otrzymaną we wrześniu 2011?



Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Najnowsze tematy