Skocz do zawartości


WF-Fakir


wróć do serwisu Księgowość 140 odpowiedzi w tym temacie

#41 Guest_Sylwia

Guest_Sylwia
  • Goście

Napisano 11 grudzień 2009 - 11:15

Aniu, instrukcję obsługi dla WF-FAkir'a znajdziesz w programie po naciśnięciu klawisza funkcyjnego F1 :)Co do przeksięgowań Iwi, nie wykonywałam ich jeszcze, ale we wspomnianej pomocy jest cały dział na ten temat, wejdź w:PomocWF-Fakir PomocKsięga głównaAutomaty księgującePoza tym w razie kłopotów polecam kontakt z Hotline WAPRO, nr telefonu22 702 89 00 lub22 702 89 03 lub 22 702 89 04 lub po nawiązaniu połączenia wybrać tonowo 1 potem 2 potem wpisać NIP firmy.Powodzenia!

#42 Guest_iwi

Guest_iwi
  • Goście

Napisano 29 grudzień 2009 - 11:36

Sylwio, ślicznie dziękuję, najpierw sobie poczytam, później w razie wątpliwości zadzwonię :)

#43 Guest_Justin

Guest_Justin
  • Goście

Napisano 07 styczeń 2010 - 00:47

Witam. Obecnie chodzę na kurs na którym jest realizowany program fakir, best, gang chciałam sobie go zainstalować na swój komputer ze strony dobreprogramy ale po zainstalowaniu nie chciał mi się otworzyć, pojawiał się napis że serwer nie jest zainstalowany na tym koputerze. chciałabym się podszkolić i ściągnąć testową wersję a tu klops :) Może ktoś wie jak to poprawnie zainstalować bądż zna jakąś stronę z której można szybko i bez problemu go ściągnąć i zainstalować??????

#44 Guest_xxx

Guest_xxx
  • Goście

Napisano 03 marzec 2010 - 17:27

Najprościej ze strony WAPRO (teraz to już AssecoWapro), np.www.wapro.pl - stamtąd bez problemu można ściągnąć wszystkie demka.Instrukcja jest albo pod F1, albo można skontaktować się z ich serwisem, albo menadżerem produktu (adresy można znaleźć na stronie) - i wtedy podeślą instrukcję w pdf.Jeśli ktoś ma płytkę instalacyjną, to chyba jest też dorzucana gdzieś na płycie instrukcja w pdf. Kiedyś była taka gruba papierowa, ale teraz jest mocno okrojona (wiadomo, jak AssECO, to ekologicznie ;-)) - więc pozostaje help lub pdf.

#45 Guest_Ania

Guest_Ania
  • Goście

Napisano 04 marzec 2010 - 01:18

czesc, zastanawiam sie nad kupnem fakira, ogólnie jak oceniacie ten program? jest on w miare prosty w obsłudze i przejrzysty? polecacie jego zakup. Rozważałam zakup raks sql ale opinie na jego temat nie sa pochlebne. Czy w fakirze jest możliwość sporzadzania sprawozdań finansowych bezpośrednio z programu, czy jest z tym jakis problem? Czy można sprawozdanie finansowe sporzadzać w jezykach obcych i czy jest możliwość wysyłania deklaracji do US bezpośrednio z fakira? Z góry dziekuje za odpowiedz :). ps. wydrukowałam instrukcje obsługi ale uwagi użytkowników sa bezcenne. Pozdrawiam

#46 Guest_xxx

Guest_xxx
  • Goście

Napisano 09 marzec 2010 - 18:25

Jest pewna bariera wejścia - program ma swoją specyfikę, do której trzeba się przyzwyczaić - ale jak się przez to przegryźć,to potem odpłaca się z nawiązką możliwościami. Z tym, że trzeba trochę czasu poświęcić na odpowiednie skonfigurowanie rozmaitych automatów, szablonów, definicji itp. - chyba rzeczywiście dobrze przy tym poczytać instrukcję obsługi, albo nawet hot-line.Nie wiem co rozumiesz przez sprawozdania finansowe - taka sprawozdawczość jak np. bilans, rachunek wyników itp. działa na takiej zasadzie, że sama definiujesz sobie treść raportu (jest jakaś wstępnie zaproponowana), a potem podpinasz sobie konta, albo formuły automatyczne do każdej pozycji. Trochę jak w Excelu. Jest z tym trochę zabawy - ale znowu - daje olbrzymią elastyczność, bo możesz sobie zrobić nie tylko obowiązkowe sprawozdania, ale np. 10 wersji bilansu, albo jakieś swoje zupełnie inne zestawienia. Język też nie ma znaczenia, bo skoro sama możesz zdefiniować treść sprawozdań, to możesz pisać w dowolnym języku (nie wiem jak np. cyrylica czy chińskie robaczki ;-)).Można też raporty zrzucać do excela.Nie ma natomiast wersji językowych - czyli np. nazwa planu kont wariantowo w kilu językach.Co do deklaracji - VAT-7 i VAT-UE od (chyba) ostatniej wersji można wysyłać do US prosto z programu.

#47 Guest_Paula

Guest_Paula
  • Goście

Napisano 11 marzec 2010 - 16:51

Dopiero zaczynam pracę z tym programem, i nie wiem jak uporządkować dokumenty jeżeli wprowadzałam je tak jak przychodziły (czyli jak przenumerować aby daty były po kolei)

#48 Guest_doda

Guest_doda
  • Goście

Napisano 11 marzec 2010 - 21:17

Elaboro to kompletny system do zarządzania firmą, pracujący w technologii internetowej czyli mówiąc po prostu: działa przez przeglądarkę, bez potrzeby instalowania. System wspierający praktycznie każdy dział w firmie: od sprzedaży przez księgowość, kadry i płace, środki trwałe, kontrolę kosztów, crm i serwis, do bardzo specjalistycznych modułów np. wbudowanego sklepu internetowego, modułu kontroli kosztów w firmie budowlanej, czy systemu zarządzania konferencjami.W praktyce każda firma w jednym miejscu uzyskuje wszystko to co jest jej potrzebne do pracy, od tzn. "zwykłego" programu sprzedaży, przez rozbudowaną księgowość, profesjonalnego maila nie obciążonego reklamami do sklepu internetowego. I to wszystko bez inwestycji w sprzęt, zmiany systemów, zakupu kosztownych serwerów i programów, działające zawsze i wszędzie, dobrze i tanio, wystarczy tylko uruchomić przeglądarkę ... tak to prawda, chcemy spełniać Twoje marzenia o prowadzeniu firmy.

#49 Guest_ xxx

Guest_ xxx
  • Goście

Napisano 12 marzec 2010 - 15:39

Do ~doda - to jest forum dyskusyjne, czy portal reklamowy. Słyszałeś/łaś o czymś takim jak netykieta?Do ~Paula - zobacz sobie w Fakirze Administracja/Funkcje kontrolne/Dokumenty - tam jest opcja Przenumerowanie dokumentów - to pewnie to o co Ci chodzi.

#50 Guest_Ania

Guest_Ania
  • Goście

Napisano 25 marzec 2010 - 00:24

XXX bardzo dziekuje za odpowiedz i pozdrawiam :)

#51 Guest_fankr8

Guest_fankr8
  • Goście

Napisano 25 marzec 2010 - 12:08

eeee ... ja używam www.elaboro.pl , wszystko mam all in one , łącznie z serwisem i sklepem na www

#52 Guest_XXX

Guest_XXX
  • Goście

Napisano 25 marzec 2010 - 14:20

~Ania - nie ma sprawy. Jakby co - polecam się na przyszłość ;-)

#53 Guest_Piotr Jeżewski menedżer WF-MAG Win

Guest_Piotr Jeżewski menedżer WF-MAG Win
  • Goście

Napisano 11 kwiecień 2010 - 18:51

WitamChcę poinformować o nowym uruchomionym forum dotyczącym Wf-FAKIR'a i WF-MAG'a.Adres Forum: enigma-ksiegowi.pl (www.enigma-ksiegowi.pl)Administratorami i założycielami są menedżerowie tych produktów. Poza standardową funkcją tego typu for istnieje możliwość zadawania bezpośrednich pytań menedżerom, zgłaszania swoich sugestii do programów. Do Państwa dyspozycji na forum dostępny jest chat użytkowników, moduł wiadomości prywatnych i inne. Dla księgowych udostępniliśmy zamknięte forum tylko dla zarejestrowanych użytkowników przeznaczone dla Państwa do prowadzenia spokojenej dyskusji merytorycznej.Naszą ambicją jest utrzymanie forum w duchu "user friendly", posty typu cytuję "eeee....... itd" po zgłoszeniu nadużycia będą usuwane a użytkownik blokowany. Zapraszam w imieniu swoim i Leszka Maziarza menedżera WF-FAKIR dla Windows ipozdrawiam,Piotr Jeżewskimenedżer WF-MAG dla Windows

#54 Guest_ania

Guest_ania
  • Goście

Napisano 31 maj 2010 - 20:13

Witam wszystkich Forumowiczów. Czy ktoś byłby tak uprzejmy i podpowiedział mi jak tworzy sie bilans i rachunek zysków i strat w programie wf-fakir. Może ktoś ma sprawdzone formuły jak utworzyć te raporty. Będę ogromnie wdzięczna za pomoc przesłaną na maila hodyrek@orange.pl Pozdrawiam Wszystlich

#55 Guest_xxx

Guest_xxx
  • Goście

Napisano 01 czerwiec 2010 - 09:59

Formuły do bilansu, czy rachunku wyników robi się bardzo prosto, trochę podobnie jak funkcje w excelu. Jak staniesz na jakiejś pozycji zestawienia, to w lewym górnym rogu masz do wyboru funkcje, których możesz używać (np. salda kont, obroty kont itp.) Wybierasz daną funkcję i jako parametr podajesz konto (nie musi być analityka, może być np. syntetyka), program automatycznie wstawia odpowiedni wpis do formuły. Takie funkcje można wstawiać wielokrotnie np. dodając/odejmując salda wielu kont. Można też np. odwoływać się do innych pozycji zestawienia przez ich symbole lub sumować niższe pozycje w wyższej - i wiele innych. Jak wybierzesz w tym oknie F1, to dostaniesz helpa, gdzie jest temat dokładnie opisany, razem z przykładami - po przeczytaniu nie powinnaś mieć problemu.No chyba że problem leży w merytoryce tych zestawień, a nie obsłudze programu - ale tutaj będzie trudno pomóc tak "w ciemno", bo wspomniane raporty zależą od planu kont, a ten jest różny w każdej firmie. I w ogóle to już temat na nieco inną dyskusję.W najgorszym razie odżałuj raz te parę złotych, ściągnij serwisanta (nie wiem gdzie masz firmę, ale na pewno w okolicy jest jakiś partner Wapro) i pomoże Ci wszystko ustawić. Cały proces definiowania podstawowych sprawozdań to zabawa na 1-2 godziny, więc nie będzie wiele kosztować, a problem będziesz miała z głowy.

#56 Guest_edzia

Guest_edzia
  • Goście

Napisano 02 czerwiec 2010 - 15:20

Witam wszystkich! Podpowiecie może jak w Pasywach ująć stratę, bo muszę sporządzić bilans na koniec miesiąca. Usprawiedliwię się - to moje pierwsze kroki w księgowości.

#57 Guest_Włodzimierz Kalinowski - menedżer programu WF-GANG

Guest_Włodzimierz Kalinowski - menedżer programu WF-GANG
  • Goście

Napisano 07 lipiec 2010 - 11:02

A ja dodam, że forum Enigmy (Adres Forum: www.enigma-ksiegowi.pl) obejmuje także zakładkę programu kadrowo-płacowego WF-GANG .

#58 Guest_asia

Guest_asia
  • Goście

Napisano 14 lipiec 2010 - 09:19

Witam!! Pomóżcie proszę! Zaczęłam księgować już lipiec i po zaksięgowaniu 100 faktur szef przyniósł fakturkę czerwcową z poleceniem abym zaksięgowała ją na czerwiec. Co ja mogę zrobić w takiej sytuacji?? Zaksięgowałam tą fakturkę na czerwiec i zastosowałam opcję przenumerowania dokumentów. Po tym zabiegu zrobił mi się straszny bałagan. Ale rejestr VAT nie uległ zmianie (numeracja pozostała taka sama) Jak mogę sobie to wszystko naprawić.

#59 Guest_Kasia

Guest_Kasia
  • Goście

Napisano 16 lipiec 2010 - 13:41

Witam, mam problem - Chciałam zaksięgować wyciąg walutowy, przy końcowej próbie zapisania wyciągu, wyskoczył komunikat,że nie ma wystarczającej ilości miejsca na serwerze – więc kliknęłam „Anuluj” – i dokument nie został zapisany. ( problem z miejscem na serwerze został później rozwiązany przez informatyka).Wracając do tematu księgowania wyciągu ... W praktyce okazuje się, że wpłaty kontrahentów, które chciałam zaksięgować i które rozliczyłam z odpowiednimi fakturami sprzedaży, zostały zapamiętane i w rozrachunkach widzę dane pozycje jako rozliczone, a dokumentem rozliczającym jest wyciąg, który nie chciał się zapisać i nie widnieje w systemie. Czy mogę jakoś usunąć ten nieisteniejący wyciąg ?

#60 Guest_Leszek Maziarz

Guest_Leszek Maziarz
  • Goście

Napisano 18 lipiec 2010 - 01:02

Pani Asiu,nie wiem co rozumie Pani przez "bałagan" - w mojej ocenie program po prostu przenumerował dokumenty zgodnie z tym co zostało mu polecone, tyle że niekoniecznie wg klucza (kolejności) jakiej się Pani spodziewała. Proszę o kontakt z serwisem Asseco WAPRO (wszelkie namiary znajdzie Pani na naszej stronie wapro.pl lub assecowapro.pl) w celu rozwiązania problemu, czyli ewentualnego przenumerowania wg innych parametrów.Pani Kasiu,wystąpił u Pani błąd dość nietypowy, na poziomie serwera bazy danych.Proszę spróbować uruchomić funkcję techniczną sprawdzania dokumentów (Menu Administracja / Funkcje kontrolne / Dokumenty i pierwsza opcja) oraz sprawdzenia rozrachunków (Menu Administracja / Funkcje kontrolne / Rozrachunki i pierwsza opcja).Jeśli pokaże niezgodności (a któraś z nich powinna pokazać dla tego właśnie rozrachunku) należy wybrać opcję automatycznej naprawy - prawie na pewno powinno to pomóc.Gdyby żadna ze wspomnianych opcji nie pomogła, oznaczałoby to, że jest jakieś uszkodzenie bazy danych. W takiej sytuacji należy skontaktować się z serwisem w celu naprawy bazy danych.PozdrawiamLeszek MaziarzMenadżer Programu WF-FaKir dla WindowsP.S.Przy okazji jeszcze raz zapraszam na forum na stronie www.enigma-ksiegowi.pl.



Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Najnowsze tematy