Skocz do zawartości


Zdjęcie

Pozycjonowanie sklepu internetowego

pozycjonwoanie sklep internetowy promocja w sieci e-biznes reklama w sieci SEM SEO

wróć do serwisu Sektor Publiczny 92 odpowiedzi w tym temacie

#1 Quba

Quba

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 189 postów

Napisano 25 kwiecień 2013 - 08:41

Witam! Całkiem niedawno założyłem sklep internetowy. Wraz z żoną zajmujemy się sprzedażą biżuterii oraz akcesorii i dodatków. Branża dość bogata ale też całkiem sporo konkurencji. Postawiliśmy głownie na sprzedaż na allegro, dość srkomny budżet na reklamy banerowe w sieci i więcej na pozycjonowanie. Myślicie, że to wystarczy? 



#2 Guest_Streda

Guest_Streda
  • Goście

Napisano 01 maj 2013 - 12:05

Spójrz na takie sklepy i wpisz fraze z tą nazwą w przeglądarce. Wtedy zobaczysz jak jest wypozycjonowany dobry sklep.



#3 polesku

polesku

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 9 postów

Napisano 01 wrzesień 2013 - 15:46

Dokładnie. Jeżeli chcesz mieć lepsze efekty, to musisz sporo zainwestować w promocję. Albo zrobisz to sam, co zabierze Ci dużo czasu, albo będziesz musiał zwrócić się do jakiejś firmy oferującej tego typu usługi.



#4 Sobi

Sobi

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 893 postów
  • LokalizacjaWwa

Napisano 09 wrzesień 2013 - 19:31

polecam pormocje strony za pomoca google adwords. jezeli zalozysz konto dostaniesz od googla 200 zl na promocje - jesli wydasz 100 - czyli wydajesz 100 ze swojej kieszeni a wykorzystujesz 300 zl. mozesz elegancko ustawiac na jakie frazy bedzie wyswietlala sie reklama, w jakim obszarze itd. zalozenie konta i obsluga adwords nie powinna sprawic wiekszego problemu.



#5 Guest_Mario

Guest_Mario
  • Goście

Napisano 11 wrzesień 2013 - 12:38

Mylisz się kolego, adwords nie jest takie proste. Utworzysz kampanię i już. Trzeba dużo pracy i doświadczenia, aby zoptymalizować kampanię. Ustalić budżet, dobrać słowa kluczowe, ewentualnie wprowadzić produkty. Trzeba być na bieżąco z tym. Łatwo wtopić pieniądze, bez znajomości tego narzędzia. Lepiej zostawić to specjalistom od kampanii adwords.



#6 Guest_Ralf

Guest_Ralf
  • Goście

Napisano 27 wrzesień 2013 - 15:50

Skuteczną reklamę można osiągnąć poprzez analitykę internetową. Firma Web Metrics zajmuje się profesjonalną i skuteczną analityką internetową i konwersją danych



#7 anetakaleta

anetakaleta

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 1 postów

Napisano 07 listopad 2013 - 13:05

Dokładnie i tak trzeba na początku skorzystać z g adwords z innego konta niż analytics, żeby sprawdzić jakie frazy z długiego ogona są najbardziej efektywne.



#8 agataka

agataka

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 2 postów

Napisano 03 grudzień 2013 - 10:45

Minęło już sporo czasu odkąd zacząłeś ten temat. Jak Ci idzie? Udaje się jakoś funkcjonować?



#9 katarzyna_gd

katarzyna_gd

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 5 postów

Napisano 19 luty 2014 - 22:26

Mylisz się kolego, adwords nie jest takie proste. Utworzysz kampanię i już. Trzeba dużo pracy i doświadczenia, aby zoptymalizować kampanię. Ustalić budżet, dobrać słowa kluczowe, ewentualnie wprowadzić produkty. Trzeba być na bieżąco z tym. Łatwo wtopić pieniądze, bez znajomości tego narzędzia. Lepiej zostawić to specjalistom od kampanii adwords.

otóż to... ad wordns nie jest mega skomplikowany, ale pewną wiedze trzeba mieć! polecam na pocztaek oficjalne podreczniki googla (w pdf) oraz ich video tutoriale. bezłpatne i naprawde przejrzyste :)



#10 alf

alf

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 502 postów

Napisano 19 maj 2014 - 17:15

Ale pod Google Adwords stronę również trzeba zoptymalizować, bo jeżeli nie pojawią się na niej odpowiednie frazy i słowa kluczowe, to koszt jednego kliknięcia będzie najzwyczajniej w świecie drogi. Jak zoptymalizować e-sklep dowiesz sie np z tego kursu wideo http://strefakursow....acja_stron.html

Dodam od siebie, że na pozycje strony w wynikach wyszukiwania wpływa ponad 200 a jak niektórzy twierdzą jeszcze więcej czynników.



#11 LarryKowalsky

LarryKowalsky

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 3 postów

Napisano 20 maj 2014 - 14:35

W przypadku sklepów internetowych doskonale się sprawdza Social Media. Nie mam jednak tutaj na myśli Facebooka (chociaż profil warto prowadzić), a Google + oraz Pinterest. Tak na prawdę to musisz podjąć szereg działań z różnych kanałów marketingowych. 

 

Jeżeli na poważnie myślisz o pozycjonowaniu to musisz być świadomy, że czeka Cię zlecenie lub przygotowanie unikalnych tekstów opisowych dla produktów. Bez tego nawet nie masz co zaczynać pozycjonowania. Więcej informacji na temat przygotowania oraz praktycznych porad sklepu pod kątem SEO znajdziesz tutaj - http://l4.net.pl/poz...-internetowego/

 

Do czasu uzyskania efektów w wynikach organicznych w indeksie Google możesz wspierać się kampaniami AdWords. Zaznaczam jednak, że jest to droga zabawa, której cena kształtuje się od konkurencji (działa na zasadzie licytacji). Twoja branża ma sporą konkurencję, także licz się z dużymi kosztami.

 

Reklamy bannerowe na razie sobie odpuść. Nie przyniosą Ci wiele zysku. Po jakimś czasie, gdy już "staniesz na nogi" i będziesz miał trochę wolnych środków możesz potraktować jako działania budowania świadomości marki.

 

W marketingu jest jedna prawda, a mianowicie "Zawsze połowa pieniędzy wydana na reklamę idzie w błoto, tylko nikt nie wie która połowa". Statystyki mówią, że 90% sklepów po dwóch latach działalności upada. Jest to ciężki kawałek chleba, w którym sam musisz odnaleźć właściwą drogę promocji.



#12 Guest_Olgierd

Guest_Olgierd
  • Goście

Napisano 20 maj 2014 - 16:40

Postawiłbym jeszcze od czasu do czasu na portale z zakupami grupowymi. Jest to może kosztowna rzecz - ale jednocześnie dobry sposób na reklamę w sieci. Sprowadza duży ruch na stronę, dzięki temu dużo osób zapoznaje się z Twoją ofertę. W dłuższej perspektywie jednak postaw na pozycjonowanie. Wyślij jeszcze prośbę o wycenę tutaj http://seoventure.pl/ - działają z wyszukiwarkami od kilku lat, znają więc mechanizmy nią rządzące. 



#13 LarryKowalsky

LarryKowalsky

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 3 postów

Napisano 21 maj 2014 - 15:53

 znają więc mechanizmy nią rządzące. 

 

Nikt poza G nie zna tych mechanizmów na tyle, aby móc w ten sposób napisać. To, że ktoś pozycjonuje od kilku lat nie oznacza, że zna algorytm, który się na bieżąco zmienia. 



#14 Guest_A.B

Guest_A.B
  • Goście

Napisano 02 czerwiec 2014 - 12:25

Ja współpracuję z agencją marketingową biztarget.pl.
Korzystam z promocji usługi/produktu, brandingu (budowania wartości marki)oraz z kreowania i utrwalania wizerunku firmy. Ponadto oczywiście mamy ustalone własne ustawienia dostosowane do własnych celów.
Ja akurat mam full pakiet - social media, pozycjonowanie, adwordsy, marketing szeptany i od czasu do czasu - gdy to konieczne- copywriting.
Zaczynałem od minimalnego budżetu 100 zł, żeby ich przetestować i sprawdzili się bardzo dobrze.Moim skromnym zdaniem znają się na rzeczy, dobrze wykonują swoją pracę, a mam porównanie do innych, którzy robili to na "odczep się", a brali niemałe pieniądze. 


#15 mariaawa

mariaawa

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 4 postów

Napisano 19 czerwiec 2014 - 17:41

W adwords nie wystarczy doładować konta, niezoptymalizowana kampania potrafi wciągnąć dużo pieniędzy, taka studnia bez dna. 



#16 rankit

rankit

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 1 postów

Napisano 20 czerwiec 2014 - 08:39

Dokładnie, lepiej prace związane z SEO i Adwords zlecać profesjonalistom, którzy zrobią to w sposób przemyślany.


Pozycjonowanie stron www.rankit.pl mail: biuro@rankit.pl


#17 Krzysztof_G

Krzysztof_G

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 63 postów
  • LokalizacjaWarszawa

Napisano 07 wrzesień 2014 - 15:27

Przy pozycjonowaniu stron lepiej nie robić tego na własną rękę, bo można zdecydowanie narobić sobie tylko problemów. Skądś to wiem, bo sam raz chciałem pomóc znajomemu i tylko przeze mnie jego strona prawie dostałą bana od google. Na szczęście skończyło się na ostrzeżeniu. Wtedy poszukaliśmy wspólnie profesjonalnej firmy i stanęło na tej z pozycjonowania stron w Katowicach. Widać, że mają bardzo duże doświadczenie oraz spore zaplecze do dokonywania pozycjonowania, bo na pozytywne efekty nie trzeba było długo czekać.



#18 Robson1970

Robson1970

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 1 postów

Napisano 21 grudzień 2014 - 15:06



Witam! Całkiem niedawno założyłem sklep internetowy. Wraz z żoną zajmujemy się sprzedażą biżuterii oraz akcesorii i dodatków. Branża dość bogata ale też całkiem sporo konkurencji. Postawiliśmy głownie na sprzedaż na allegro, dość srkomny budżet na reklamy banerowe w sieci i więcej na pozycjonowanie. Myślicie, że to wystarczy? 

Uważam, że pozycjonowanie jest jak najbardziej opłacalne, ponieważ twoja strona będzie wyżej w Google. Istnieje wtedy prawdopodobieństwo, że więcej ludzi na nią wejdzie a co za tym idzie (w twoim wypadku) może coś kupić w twoim sklepie.

 

Ja do pozycjonowania poleciłbym ci firmę: Grafpa pozycjonowanie stron kraków

 

Firma pozycjonuje skutecznie i tanio. Płacisz dopiero gdy twoja strona znajdzie się w top 10 w Google.



#19 patiks

patiks

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 1852 postów

Napisano 22 grudzień 2014 - 13:42

Rozwiązanie, które faktycznie ma znaczenie - http://netimage.pl/k...rator-produktu/ Bardzo przydatna funkcjonalność, która wiele ułatwia, szczególnie jeśli produkt jest wymagający, trzeba wskazać wiele jego parametrów przy zakupie.


http://twojanowafigura.pl/ - poznaj Slimunox


#20 Guest_celia

Guest_celia
  • Goście

Napisano 06 luty 2015 - 17:27

Też radzę rozejrzeć się za firmą, która zajmie się pozycjonowaniem ewentualnie rozpocząć współpracę z gotowym oprogramowaniem. Ja np. korzystam z shopera, która tworzony jest zgodnie z zaleceniami gogle i dzięki temu sklep posiada strukturę zoptymalizowaną pod działanie wyszukiwarek.





Dodaj odpowiedź



  



Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: pozycjonwoanie, sklep internetowy, promocja w sieci, e-biznes, reklama w sieci, SEM, SEO

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych