Skocz do zawartości


Zdjęcie

Czytniki czasu pracy

czytniki czas pracy

wróć do serwisu Kadry 3 odpowiedzi w tym temacie

#1 lena111

lena111

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 186 postów

Napisano 27 luty 2013 - 11:34

Witam,w zakładzie pracy wprowadzają czytniki czasu pracy, z tym, że wprowadzany system będzie informacyjny tylko dla szefa- nie będzie brany pod uwage do rozliczen kadrowych.Powiedzcie mi, czy w takim przypadku musze dac pracownikom jakies oswiadczenia o stosowaniu takiego systemu ?? ewentualnie czy mam napisac regulamin stosowania systemu ?

#2 lena111

lena111

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 186 postów

Napisano 27 luty 2013 - 11:37

chodzi mi dokladnie o jakies oswiadczenia dotyczace zgody na rejestracje naszego pobytu w pracy ...

#3 lena111

lena111

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 186 postów

Napisano 27 luty 2013 - 11:38

no i chodzi tez o to by nikt tej karty nie zgubil, i zeby caly system mial rece i nogi...

#4 lena111

lena111

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 186 postów

Napisano 27 luty 2013 - 12:04

nikt nie ma czytników ?



Dodaj odpowiedź



  



Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: czytniki, czas pracy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych