Skocz do zawartości

Kadry, płace - kurs, studia podyplomowe?

wróć do serwisu Kadry 66 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Mi

Guest_Mi
  • Goście

Napisano 10 luty 2009 - 15:00

Witam,Zastanawiam się nad podjęciem nauki w tym kierunku (nie mam doświadczenia w kadrach, trochę w księgowości).Poradźcie, proszę, czy lepiej zapisać się na kurs (i które placówki są "uznawane") czy na studia podyplomowe.Jak na razie, w Warszawie, znalazłam kurs organizowany przez Infor, Zakład Doskonalenia Zawodowego, Polbi. Czy możecie polecić któryś kurs? Albo studia podyplomowe?Pozdrawiam,

#2 Guest_ala

Guest_ala
  • Goście

Napisano 10 luty 2009 - 15:13

A skąd jestes? Z Warszawy??

#3 Guest_moni

Guest_moni
  • Goście

Napisano 10 luty 2009 - 15:32

infor

#4 Guest_Mi

Guest_Mi
  • Goście

Napisano 10 luty 2009 - 23:49

Jestem z Warszawy.Jeszcze zastanawiam się nad kursem organizowanym przez Instytut Rachunkowości i Podatków. Słyszeliście o nim?

#5 Guest_gonia

Guest_gonia
  • Goście

Napisano 12 luty 2009 - 02:10

ja tez się zastanawiam nad kursem Inforu, ale czy ktoś z Was go skończył i może polecić? Bo przeraża mnie cena i nie wiem co lepiej wybrać: ten kurs czy podyplomowe studia.

#6 Guest_gr

Guest_gr
  • Goście

Napisano 12 luty 2009 - 14:21

no właśnie, ten kurs jest lepszy od podyplomowych czy nie?

#7 Guest_zzz

Guest_zzz
  • Goście

Napisano 12 luty 2009 - 15:12

ja wybrałabym studia

#8 Guest_motylek

Guest_motylek
  • Goście

Napisano 29 maj 2009 - 11:54

Mam samodzielne stanowisko Kadry i Płace. Ukończyłam tylko kurs kadrowo-płacowy w SKwP. Teraz zastanawiam się nad studiami podyplomowymi z Prawa Pracy lub Zarządzania Kadrami. W Poznaniu jest taki kierunek na UAM Prawo Pracy, na UE Zarządzanie Zasobami Ludzkimi oraz na WSB Zarządzanie Kadrami. Czy ktoś kończył któryś z tych kierunków i może podzielić się opinią?

#9 Guest_Ane

Guest_Ane
  • Goście

Napisano 29 maj 2009 - 11:59