Skocz do zawartości


Optymalizacja kosztów prowadzenia działalności gospodarczej


wróć do serwisu Moja Firma 40 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_dezi

Guest_dezi
  • Goście

Napisano 31 styczeń 2013 - 13:43

Zapraszam na stronę internetową dezi.pl --> dowiesz sie, jak skutecznie zoptymalizować koszty prowadzenia działalnosci gospodarczej a tym samym ZAOSZCZĘDZIĆ dodatkowych pieniędzy.

#2 Guest_oseme

Guest_oseme
  • Goście

Napisano 26 luty 2013 - 20:50

Podobne informacje można pozyskać z innej strony ineternetowej na której piszą o optymalizacji kosztów czyli pawelkurnik.pl

#3 Ania_B

Ania_B

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 2346 postów

Napisano 28 luty 2013 - 15:24

Optymalizacja kosztów w firmie to przede wszystkim samodoskonalenie. Jak mawia stara maksyma: Tyle masz praw ile ich sam znasz.Dlatego należy samemu szukać możliwości zaoszczędzenia bądź niewydatkowania więcej niż trzeba np. poprzez przeglądanie stron internetowej typu infor. Słuchanie radia infor dla księgowych, naprawdę nie jest męczące. BA! przyjemne czyli przyjemne z pożytecznym.Wszystko zależy od dobrej organizacji. Pozdrawiam

#4 jan_szczecin

jan_szczecin

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 6 postów

Napisano 03 marzec 2013 - 16:43

Są różne sposoby żeby obniżyć koszty w firmie. U mnie duże efekty przyniosło założenie gps-ów w samochodach. Moi pracownicy muszą dużo jeździć służbowo w góry, więc zastanawiam się też nad kupieniem apartamentu w systemie timeshare. Próbowaliście tego? Trafiłem na ofertę HTC i szukam opinii.

#5 Guest_Mariusz Bondera

Guest_Mariusz Bondera
  • Goście

Napisano 24 marzec 2013 - 13:05

Tak jak opłaca się leasingowanie samochodów czy kontrola kosztów przynoszonych przez pracowników na wyjazdach służbowych tak opłaca się planowanie kosztów związanych z premiami, które mogą przynieść dodatnie wyniki w pracy zmotywowanych pracowników. Zauważyłem temat timeshare i chętnie podzielę się moją pozytywną opinią na ten temat. Mam doświadczenie jako osoba w kadrze zarządzającej w średnio dużym przedsiębiorstwie, w którym od roku wdrożono innowacyjny system motywacji polegający właśnie na wysyłaniu na urlop pracowników realizujących swoje targety roczne. Jeśli zdecydują się na skorzystanie z dwóch tygodni urlopu w ustalonym wspólnie terminie, mają możliwość wyjazdu bez dodatkowych kosztów (poza biletami) do jednego z naszych współdzielonych apartamentów w Portugalii. Osoby zadowolone, zmotywowane do dalszej pracy a sprzedaż w firmie wzrosła na poziomie 8% kwartalnie !

#6 Guest_Tomek

Guest_Tomek
  • Goście

Napisano 30 marzec 2013 - 15:09

A jak wygląda organizacja timeshare w praktyce? Czy procedura zwierania takiej umowy jest bardzo skomplikowana i ryzykowna?

#7 Guest_cames

Guest_cames
  • Goście

Napisano 22 lipiec 2013 - 14:53

American International Corporation - to jak dla mnie jedyna w tym momencie w 100% legalna forma optymalizacji biznesu. Działacie pod inną firmą, na podobnych zasadach jak w inkubatorach. Bez zus, bez vat, pieniądze macie wypłacane na umowę o dzieło - bez stałych opłat. Nie znam w tym momencie drugiej takiej formy optymalizacji.



#8 Guest_janek sionek

Guest_janek sionek
  • Goście

Napisano 24 lipiec 2013 - 15:04

Nie boisz się, że ktoś któregoś dnia zapuka do drzwi i zapyta dlaczego przestałeś płacić ZUS, a dalej prowadzisz działalność gospodarczą?



#9 Guest_michal blaza

Guest_michal blaza
  • Goście

Napisano 25 lipiec 2013 - 15:22

Ale on nie prowadzi działalności gospodarczej tylko jest pracownikiem innej firmy. To tak jakbyś po prostu wykonywał dla kogoś pewne prace na zasadzie umowy o dzieło - wszystko jest legalne.



#10 Guest_jarek mazurski

Guest_jarek mazurski
  • Goście

Napisano 26 lipiec 2013 - 15:17

Ile kosztuje obsługa? Bo jakoś średnio mi się chce wierzyć w to, że robią cokolwiek charytatywnie. Proszę o konkretne liczby.

 



#11 Guest_irysek

Guest_irysek
  • Goście

Napisano 24 wrzesień 2013 - 19:45

U Nas egzamin zdał monitoring gps. Prowadzę z bratem firmę kurierską, ceny paliwa nas wykańczały i zaczęliśmy szukać sposobów na oszczędzanie. Znajomy polecił nam monitoring który się sprawdził. Nie tylko obniżył koszty paliwa ale również pomaga w organizacji pracy. Klienci są zadowoleni bo paczki są dostarczane na czas a w razie problemów historia trasy pomaga wszystko wyjaśnić. Pracownicy byli początkowo niezadowoleni bo mamy nad nimi większą kontrolę ale się przyzwyczaili



#12 Guest_Tomasz

Guest_Tomasz
  • Goście

Napisano 08 grudzień 2013 - 23:52

Jeżeli są Państwo zainteresowani optymalizacją kosztów przedsiębiorstwa w firmie lub szukają Państwo zdolności kredytowej to mam rozwiązanie, gdzie opłata podatkowa wynosi jedyne 9 %, a nie tak jak w Polsce 19% podatku. W dodatku ZUS na poziomie 550 zł z kreatywną księgowość.Za porozumieniem z Lehmann Tax Consortium przygotowaliśmy unikatową ofertę dla naszych klientów :-prowadzenie ksiąg zgodnie z ustawą o rachunkowości,przepisami prawa podatkowego oraz zakładowym planem kont.-wypełnianie deklaracji podatkowych oraz złożeniem ich w odpowiednich urzędach-bieżące informowanie o sytuacji finansowej firmy (kreatywna księgowość)-prowadzenie rejestru środków trwałych i amortyzacji-współpraca z audytorem spółki oraz urzędem skarbowym-reprezentowanie przed US oraz ZUS w przypadku kontroli !!!!!!-przygotowanie sprawozdań do urzędu statystycznego-możliwość odbioru dokumentów z siedziby klientaTo tylko niektóre możliwość,które przygotowaliśmy dla naszych klubowiczów obecnych,ale też przyszłych.Pomyśl póki nie jest za późno!Czy wiesz jakie masz prawa kiedy zapóka do Twojej firmy ZUS lub Urząd Skarbowy?Jeżeli nie,to nie ryzykuj,przenieś swoją księgowość do Lehmann Tax Consortium,nie zapłacisz więcej niż płacisz swojej księgowej dodatkowo zarabiasz na poleceniach ( dochód pasywny )Chcesz wiedzieć więcej? Koniecznie skontaktuj się ze mną 602762303, kali401@gmail.comNadchodzący nowy rok, może przynieść bezpieczeństwo dla Ciebie jak również dla Twojej rodziny !! Pomyśl o tym,póki nie jest za późno!!

 

 



#13 Guest_majkon

Guest_majkon
  • Goście

Napisano 08 marzec 2014 - 15:40

[color=#FF0000;][font="calibri, sans-serif;"]Dzięki Bogu polskie bagienko biznesowe już mnie, nie dotyczy, działamy zgodnie z tym schematem - http://dezi.pl/?jak-nie-placic-zus,10 UE dała nam legalne prawo do optymalizacji podatkowej. Niski zus, 40 k kwoty wolnej, 180k dywidendy zwolnionej z podatku. To całkowicie inne realia biznesowe i działanie na takich zasadach, po prostu nie ma sensu.[/color][/font]

 

 



#14 Guest_Przecz

Guest_Przecz
  • Goście

Napisano 26 luty 2016 - 16:58

w kraju najlepiej poszukać sprawdzonego biura które fachowo zajmuje się optymalizacją kosztów. W Warszawie jest to m.in. QualityDot. Oni są na Środkowej. Kaska wcale nie duża za przygotowanie takich optymalizacji a oszczędnośći znaczne. 



#15 Guest_Kamilkos

Guest_Kamilkos
  • Goście

Napisano 04 marzec 2016 - 23:35

Dokładnie tak! Skuteczną optymalizację można robić nie wyjeżdżając z kraju, czego jestem wrogiem i przeciwnikiem. Wystarczy spojrzej głębiej na wydatki firmy i na tym już się sporo oszczędza. 



#16 patiks

patiks

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 2050 postów

Napisano 15 marzec 2016 - 15:27

Hmm... bardziej bym myślał nad tym, co w firmie można poprawić - m.in. dobór usług z jakich firma rzeczywiście korzysta, dopasowanie odpowiednich pakietów i nie tylko. Można optymalizować bankowość, księgowość - w większości przypadków na tych usługach można wygospodarować całkiem pokaźne oszczędności, widzieliście - http://www.biznes.ha...zystac,5428.htm? Ale to jedynie kropla w morzu, bo na każdym aspekcie można nieco zaoszczędzić.


http://twojanowafigura.pl/ - poznaj Slimunox


#17 Guest_jedyynak

Guest_jedyynak
  • Goście

Napisano 19 marzec 2016 - 00:31

w kraju najlepiej poszukać sprawdzonego biura które fachowo zajmuje się optymalizacją kosztów. W Warszawie jest to m.in. QualityDot. Oni są na Środkowej. Kaska wcale nie duża za przygotowanie takich optymalizacji a oszczędnośći znaczne. 

 

A czy można wiedzieć, jak takowa optymalizacja jest prowadzona? Na co audytorzy zwracają uwagę i gdzie szukają oszczędności?



#18 Guest_Janush

Guest_Janush
  • Goście

Napisano 19 kwiecień 2016 - 22:59

Ja mam takie pytanie - mianowicie ile realnie oszczędzacie środków optymalizując koszty prowadzenia firmy? Jaki wybraliście przy tym metody optymalizacji i czy to się w ogóle sprawdza?

#19 Guest_Dżulija

Guest_Dżulija
  • Goście

Napisano 20 kwiecień 2016 - 21:22

Wiesz opcji optymalizacji kosztów jest na prawdę wiele. Zaczynając od zwykłych oszczędności w firmie na bieżących wydatkach, a np. na podatkach kończąc. Mówie opcji jest całkiem wiele.

#20 Guest_Portofc

Guest_Portofc
  • Goście

Napisano 21 kwiecień 2016 - 00:54

Na górze już ktoś pisał. Poczytaj sobie co o optymalizacji piszą na dezi. Myślę, że rzuci to nowe światło na to czym ona jest. Przede wszystkim trzeba wszystko robić zgodnie z prawem!



Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych