Skocz do zawartości


Odpowiadanie w temacie: Silnik 1.6 GDI G4FD Kia Hyundai - awarie, problemy, opinie


Opcje wiadomości

Zarejestruj się na forum!

Dzięki rejestracji nikt nie użyje Twojego nicka.
Rejestracja zajmuje tylko chwilę!

Logowanie » Rejestracja


  • PODAJ SŁOWNIE wynik: 5 + 7 =

    wraz z polskimi znakami jeśli takie występują.
  lub Anuluj


Podsumowanie tematu

Napisano 01 grudzień 2019 - 12:26

Witam, od 2009 jeżdżę kija kami był soul, po roku Sportage III przez 6 lat, potem Sportage IV przez 2.5 roku, a teraz już ostatni Sportage IV po lifcie 1.6tgdi. Wszystkie kijanki były wspaniałe, bezawaryjne, po prostu piękny świetny samochód, o wysokim komforcie jazdy. Oczywiście ten ostatni jest faktycznie doskonały, znacznie lepiej wyciszony i oczywiście napęd po prostu bajka,mam przejechane dopiero ok. 3000km a spalanie wyższe tylko o 1.1l teraz 8.7l w mieście dojazd do pracy, jazda po Krakowie też nic nie zwiększa zużycia, tak więc jest doskonale,zobaczymy jak będzie przy prędkościach autostradowych, ale może będzie ok, gdyż prędkośći obr. silnika na 6 biegu są dużo niższe niż w tym bez turbiny np. 130km/h ok 3000obr. 140km to 3800obr. z turbina 3100obr.to predkosc 160km/h,a 3500obr. to 170km/h.Oby wszystko było ok. Pozdrawiam.

Napisano 23 październik 2019 - 11:56

Janek mój kia sportage 1 6 z 2011spisuje sie bardzo dobrze Nie mam z nim praktycznie żadnych problemów oprócz jednego Nie wiem od którego momentu tzn od ilosci km pracuje głośno Bęzyna a chodzi jak dizel W tej chwili ma 156 tys Oswoił mnie stopniowo podwyższając decybele Poza tym chodzi równo nie gaśnie ma dobre wszystkie parametry pali 7 5 do 8 5l W trasie jeszcze mniej Tylko co mam zrobić z tymi decybelami Może kupić zatyczki do uszu poradzcie jeżeli mieliście taki problem

Napisano 21 sierpień 2019 - 08:53

Z koreańskich aut i silników to skupiłbym się na 1.6 ssanga jednostka znacznie bardziej bezproblemowa, mam taką w tivoli i jej codzienne użytkowanie to bajka, dynamiczna jak na taka masę.

Admin Moto

Napisano 21 sierpień 2019 - 08:53

Nowoczesne kompakty wymagały zastosowania oszczędnego i dynamicznego benzyniaka. W tej właśnie roli występował silnik 1.6 GDI G4FD, który pojawił się w gamie Kii i Hyundaia.

Powrót do artykułu: Silnik 1.6 GDI G4FD Kia Hyundai - awarie, problemy, opinie

Podgląd całego tematu (otwiera nowe okno)