Skocz do zawartości


Odpowiadanie w temacie: Nowy pracownik


Opcje wiadomości

Zarejestruj się na forum!

Dzięki rejestracji nikt nie użyje Twojego nicka.
Rejestracja zajmuje tylko chwilę!

Logowanie » Rejestracja


  • PODAJ SŁOWNIE wynik: 8 + 1 =

    wraz z polskimi znakami jeśli takie występują.
  lub Anuluj


Podsumowanie tematu

LabMasters

Napisano 03 styczeń 2020 - 15:27

Zapraszamy do testowania darmowych aplikacji w Excelu. Biznesowe, finansowe jak również rozrywkowe aplikacje zostały napisane przy pomocy programu MS Excel i narzędzi VBA. 
 
Zachęcamy również do zapoznania się z ofertą kursów z Excela, VBA, SQL, R i Pythona : https://labmasters.p...twarte/terminy/
 
Pozdrawiamy,
LabMasters

kornelia88m

Napisano 27 czerwiec 2018 - 09:30

To do takiego zakresu obowiązków na pewno nie można wziąć osoby bez doświadczenia lub choćby podstawowej wiedzy. Osoba na tym stanowisku ma dosyć dużą odpowiedzialność za to co robi więc musi szybko poznać o co w tym chodzi. Owszem drobne błędy mogą się zdarzyć i trzeba wtedy wesprzeć ale najpóźniej po miesiącu już trzeba wymagać samodzielności.


izka76

Napisano 26 czerwiec 2018 - 19:50

Uważam, że wszystko zależy od wielkości firmy. Szybciej zapoznasz się z firmą, która ma kilku klientów, mało faktur i zobowiązań niż dojdziesz do ładu w dużej spółce czy korporacji gdzie lista pracowników, kontrahentów itp wydaje się nie kończyć. Pracowałam z dziewczyną, która nie miała żadnego doświadczenia w tych sprawach ale była bystra i po miesiącu ogarniała więcej niż nie jedna księgowa :D Takie rzeczy szybko będzie widać.


Napisano 03 grudzień 2017 - 19:45

Tutaj chodzi o firmę produkcyjno usługową (działalność budowlana), a osoba na stanowisku pomoc księgowej wystawia faktury, noty księgowe, księguje dokumenty zakupu walutowe i złotówkowe (ok 350 szt./miesiąc), księguje wystawione przez siebie faktury sprzedaży (ok. 50 szt./miesiąc), dokumenty dotyczące diet za podróż służbową (księguje zbiorczym dokumentem), wystawia wezwania do zapłaty, wylicza wynagrodzenia brutto za urlop wypocznkowy i chorobę, czasem jakiś wyciąg bankowy zaksięguje.


koleżanka

Napisano 01 grudzień 2017 - 09:12

Dużo zależy też od wielkości firmy, ilości pracowników, bo pomoc księgowej  to raczej nieskomplikowane stanowisko. 


ZosiaA

Napisano 30 listopad 2017 - 23:14

A w mojej ocenie co najmniej 2 m-ce zanim pozna specyfikę firmy,obieg dokumentów, ma prawo popełniać błędy....
Według mnie bardzo ważna jest umiejętność współpracy z innymi pracownikami, umiejętność komunikacji i wymiana informacji,

koleżanka

Napisano 30 listopad 2017 - 22:55

Chyba relacje z innymi pracownikami nie są wyznacznikiem tego czy nowy pracownik nadaje się to pracy. 

Osoba z doświadczeniem przeważnie nie potrzebuje żadnego wdrażania się do pracy, albo bardzo krótkiego. Wdraża się młodych, którzy nie mają praktyki a tylko wiedzę teoretyczną /o ile w ogóle ją mają/. Niektórzy potrzebują więcej czasu a niektórzy wcale nie potrzebują, bo od razu mogą przystąpić do pracy. Miesiąc na  wdrożenie się do pracy, to w mojej ocenie raczej długi okres.   


Edzia

Napisano 30 listopad 2017 - 18:00

To widać, słychać i czuć :)

Napisano 30 listopad 2017 - 17:36

Cześć wszystkim. Chciałabym się dowiedzieć jak u was wygląda wdrożenie nowego pracownika (pomocy księgowej) w jego obowiązki i jak długo taka osoba się wdraża? Czy taki nowy pracownik zadaje wam ciągle pytania? Czy robi dużo błędów? Czy można od niego żądać po miesiącu, dwóch informacji z ksiąg handlowych np. odnośnie  stanów należności zobowiązań, stanu kasy, itp.? Po czym poznać czy się nadaje? Na co zwracacie uwagę? Na relacje z innymi pracownikami, czy jakość pracy? Proszę o podpowiedzi.


Podgląd całego tematu (otwiera nowe okno)