Skocz do zawartości


Odpowiadanie w temacie: Prowadzenie kart ewidencji czasu pracy – 10 praktycznych wskazówek


Opcje wiadomości

Zarejestruj się na forum!

Dzięki rejestracji nikt nie użyje Twojego nicka.
Rejestracja zajmuje tylko chwilę!

Logowanie » Rejestracja


  • PODAJ SŁOWNIE wynik: 7 + 8 =

    wraz z polskimi znakami jeśli takie występują.
  lub Anuluj


Podsumowanie tematu

Napisano 10 kwiecień 2020 - 07:41

www.prawo.pl/kadry/pracownik-nie-moze-byc-stale-na-dyzurze,266281.html

Napisano 06 wrzesień 2019 - 16:16

Informacje wprowadzające błąd niezgodne z wyrokiem SN - przebieranie to czas pracy +10 min czasu pracy to ponad 100tys. zł zysku pracodawcy przy obsadzie ok 200 osób

Napisano 13 maj 2019 - 14:25

2 maja 2019 pracodawca wyznaczył jako wolny (nie ma związków zawodowych - za mała kadra, można było wziąć dzień urlopu) i wyznaczył niedzielę jako dzień do odpracowania. Przy czym 2 maja / 8 godzin pracy a w niedzielę dał 4 godziny. Czy to prawidłowe, jak oznaczyć w ECP zarówno 2 maja jak i niedzielę. System czasu pracy podstawowy.

Napisano 29 marzec 2019 - 12:27

Proste pytanie. pracownik skorzystał z dnia na żądanie w dniu powszednim . czy w ecp zaznaczam oprócz U również 8 godzin ? (tak nadal ma niewykorzystany urlop)

Napisano 04 luty 2019 - 14:54

u mnie w firmie już od dawna pracownicy mają magnetyczne karty z firmy Cardon i to dzięki nim mogę kontrolować, czy ktoś czasem nie spóźnia się do pracy. Jestem bardzo zadowolony z takiego rozwiązania.Co do kart to są one porządne wykonane więc na wiele lat posłużą pracownikom

Werka3333

Napisano 26 wrzesień 2018 - 10:47

Niezwykle interesujący program do rejestracji czasu pracy jest dostępny na http://infinite.pl/o...finite-rcp.html:) Polecam się zapoznać z tą propozycją ;)


Bluetek

Napisano 12 lipiec 2018 - 10:27

Czy jeśli przy wejściu do biura jest rejestrator, to jest to oficjalny weryfikator czasu pracy? Czy maznaczenie, że np. w przypadku dużego "open office", nim pracownik dojdzie do swojego miejsca pracy minie kolejne kilka minut, nim znajdzie się na swoim stanowisku, nim przełożony też będzie mógł zaobserwować jego przybycie? Podobna kwestia z wyjściem.

Dlatego właśnie rejestrator należy instalować jak najbliżej miejsca wykonywania pracy. W małych firmach nie ma to wielkiego znaczenia, ale już na przykład w wielkich manufakturach produkcyjnych ma to ogromny wpływa na liczony czas pracy.

Gdy instalujemy system RCP w większej firmie to zazwyczaj nie kończy się na jednym rejestratorze tylko na kilku.

Przy wejściu instalujemy http://www.bluetek.p...rol/m-f131.html które otwierają nam kołowrotki i rejestrują czas wejścia (ale nie startują zegaru czasu pracy). Następnie pracownik się przebiera, je kanapkę pije kawę itepe. Gdy jest już gotowy do roboty to idzie na hale produkcyjna i tam na wejściu jest kolejny rejestrator np.: http://www.bluetek.p...cy/a-c020t.htmli dopiero on startuje zegar czasu pracy. Analogicznie dzieje się przy wyjściu.

 

Jeśli chodzi o koszt to za dwa rejestratory klient zapłaci 2000zl, przy 30 pracownikach zwróci się to w 1-2 mce.


Napisano 05 lipiec 2018 - 11:35

Najwygodniejszym sposobem prowadzenia ewidencji czasu pracy jest elektroniczna rejestracja czasu pracy. Sam fakt prowadzenia takiej ewidencji nie oznacza jednak że jest to oficjalna lista obecności. Można jednocześnie prowadzić starą "papierową' LP i elektroniczną, np. bardzo dobry rejestrator Bluetek AC091, w celu szybkiej weryfikacji zgodności godzin z papierem. W przypadku kontroli to pracodawca wybiera jaka lista obowiązuje.

Napisano 09 kwiecień 2018 - 10:41

Polecam sprawdzić system www.newhr24.pl , który nie tylko pozwala na rejestrację czasu pracy pracowników ale również służy do rozliczania delegacji oraz składania i rozliczania urlopów. Bardzo przydatne narzędzie, które w łatwy i szybki sposób ułatwi pracę w firmie :)

Edzia

Napisano 30 listopad 2017 - 18:00

Moim zdaniem tak

Podgląd całego tematu (otwiera nowe okno)