Skocz do zawartości


Odpowiadanie w temacie: Prowadzenie kart ewidencji czasu pracy – 10 praktycznych wskazówek


Opcje wiadomości

Zarejestruj się na forum!

Dzięki rejestracji nikt nie użyje Twojego nicka.
Rejestracja zajmuje tylko chwilę!

Logowanie » Rejestracja


  • PODAJ SŁOWNIE wynik: 1 + 2 =

    wraz z polskimi znakami jeśli takie występują.
  lub Anuluj


Podsumowanie tematu

Werka3333

Napisano 26 wrzesień 2018 - 10:47

Niezwykle interesujący program do rejestracji czasu pracy jest dostępny na http://infinite.pl/o...finite-rcp.html:) Polecam się zapoznać z tą propozycją ;)


Bluetek

Napisano 12 lipiec 2018 - 10:27

Czy jeśli przy wejściu do biura jest rejestrator, to jest to oficjalny weryfikator czasu pracy? Czy maznaczenie, że np. w przypadku dużego "open office", nim pracownik dojdzie do swojego miejsca pracy minie kolejne kilka minut, nim znajdzie się na swoim stanowisku, nim przełożony też będzie mógł zaobserwować jego przybycie? Podobna kwestia z wyjściem.

Dlatego właśnie rejestrator należy instalować jak najbliżej miejsca wykonywania pracy. W małych firmach nie ma to wielkiego znaczenia, ale już na przykład w wielkich manufakturach produkcyjnych ma to ogromny wpływa na liczony czas pracy.

Gdy instalujemy system RCP w większej firmie to zazwyczaj nie kończy się na jednym rejestratorze tylko na kilku.

Przy wejściu instalujemy http://www.bluetek.p...rol/m-f131.html które otwierają nam kołowrotki i rejestrują czas wejścia (ale nie startują zegaru czasu pracy). Następnie pracownik się przebiera, je kanapkę pije kawę itepe. Gdy jest już gotowy do roboty to idzie na hale produkcyjna i tam na wejściu jest kolejny rejestrator np.: http://www.bluetek.p...cy/a-c020t.htmli dopiero on startuje zegar czasu pracy. Analogicznie dzieje się przy wyjściu.

 

Jeśli chodzi o koszt to za dwa rejestratory klient zapłaci 2000zl, przy 30 pracownikach zwróci się to w 1-2 mce.


Napisano 05 lipiec 2018 - 11:35

Najwygodniejszym sposobem prowadzenia ewidencji czasu pracy jest elektroniczna rejestracja czasu pracy. Sam fakt prowadzenia takiej ewidencji nie oznacza jednak że jest to oficjalna lista obecności. Można jednocześnie prowadzić starą "papierową' LP i elektroniczną, np. bardzo dobry rejestrator Bluetek AC091, w celu szybkiej weryfikacji zgodności godzin z papierem. W przypadku kontroli to pracodawca wybiera jaka lista obowiązuje.

Napisano 09 kwiecień 2018 - 10:41

Polecam sprawdzić system www.newhr24.pl , który nie tylko pozwala na rejestrację czasu pracy pracowników ale również służy do rozliczania delegacji oraz składania i rozliczania urlopów. Bardzo przydatne narzędzie, które w łatwy i szybki sposób ułatwi pracę w firmie :)

Edzia

Napisano 30 listopad 2017 - 18:00

Moim zdaniem tak

Napisano 30 listopad 2017 - 17:08

Czy jeśli przy wejściu do biura jest rejestrator, to jest to oficjalny weryfikator czasu pracy? Czy maznaczenie, że np. w przypadku dużego "open office", nim pracownik dojdzie do swojego miejsca pracy minie kolejne kilka minut, nim znajdzie się na swoim stanowisku, nim przełożony też będzie mógł zaobserwować jego przybycie? Podobna kwestia z wyjściem.

Napisano 26 czerwiec 2017 - 15:02

Polecam używanie internetowych aplikacji do ewidencji czasu pracy jak Timepot.io Pracownicy sami je uzupełniają, wpisując ile czasu spędzili pracując nad danym zadaniem. Dzięki temu pracodawca na zawsze podgląd do tej ewidencji, może ją zmieniać, ma dostęp do historii, może drukować raporty czasu pracy dla dowolnego pracownika i dowolnego projektu. To doskonałe narzędzie do tego, żeby lepiej zrozumieć co się dzieje w firmie. Timepot ma dodatkowo możliwość dodawania urlopów i informuję pracodawcę/kierownika, kiedy pracownik bierze urlop. Urlopy wyświetlają się na jednym kalendarzu dostępnym dla wszystkich - to bardzo ułatwia planowanie pracy.

Napisano 29 maj 2017 - 11:19

Zarządzaj swoimi pracownikami www.xapp.pl

Napisano 28 luty 2017 - 22:26

W firmie mamy elektroniczny rejestrator czasu pracy generix i dzięki temu wszystko mamy zapisywane w systemie. Nie ma potem problemu z rozliczeniem bo realnie wszystko widać i jest to przejrzyste. Oczywiście na początku nikomu się nie podobało tkie rozwiązanie ale dzięki temu łatwiej uniknąć nieporozumień

Napisano 02 grudzień 2016 - 10:09

Czy jeżeli pracownik wypełni błędnie lub w sposób niepełny kartę czasu pracy w systemie elektronicznym, to czy obowiązkiem pracodawcy jest "pilnowanie" pracownika i dokonywanie korekt (czy też pracownik robi to na własną odpowiedzialność)? Np. jest niedoczas w systemie (pracownik lub jego przełożony dla osób fizycznych nie uzupełnił całej karty czasu pracy), to czy pracodawca musi "pilnować" pracownika, żeby to skorygował?

Podgląd całego tematu (otwiera nowe okno)