Skocz do zawartości

Kategorie

Forum

Odpowiadanie w temacie: Szafy do przechowywania akt osobowych


Opcje wiadomości

Zarejestruj się na forum!

Dzięki rejestracji nikt nie użyje Twojego nicka.
Rejestracja zajmuje tylko chwilę!

Logowanie » Rejestracja


  • PODAJ SŁOWNIE wynik: 8 + 6 =

    wraz z polskimi znakami jeśli takie występują.
  lub Anuluj


Podsumowanie tematu

zaksiegowana

Napisano 02 listopad 2020 - 08:19

U mnie w pracy najlepiej sprawdzają się metalowe szafy na akta. To praktyczne i wygodne rozwiązanie sprawdzające się w każdych warunkach. To dzięki nim w biurze panuje ład i porządek a praca staje się prawdziwą przyjemnością.


Napisano 22 październik 2019 - 10:01

Biurowy regał automatyczny ROTOMAT na dokumenty - można zaoszczędzić nawet 80% miejsca w biurze.


MalutkA8989

Napisano 30 sierpień 2019 - 23:42

Meble metalowe są bardzo wytrzymałe i wygodne w użytkowaniu. Na tej stronie https://www.wyposaze...ejawne-klasa-a/ widziałam duży wybór szaf metalowych na dokumenty. Takie szafy służą do bezpiecznego przechowywania poufnych dokumentów, ważnych pieczątek i innych cennych przedmiotów


Daisygirl

Napisano 28 sierpień 2019 - 07:20

Ja do przechowywania akt osobowych moich klientów i pracowników używam szafy metalowe, które zakupiłam w firmie Bakpol i które bardzo dobrze sprawdzają się.


dadsadad

Napisano 12 sierpień 2018 - 15:05

Zgadzam się z przedmówcą. Nic dodać oraz nic ująć.


martynakrakowska

Napisano 06 sierpień 2018 - 13:06

Wszystko zależy do czego chcesz wykorzystywać szafy.. generalnie szafy pancerne są bardzo wytrzymałe i dobrze zabezpieczają tajne dokumenty i wrażliwe dane, sam korzystam z modelu MS 1M/A 150 RODO i jestem bardzo zadowolony 


Patka79

Napisano 16 kwiecień 2018 - 13:58

Firmowe sejfy znajdziesz także w ofercie sklepu https://www.saffort.pl/ W sejfie możemy przechować praktycznie wszystkie rzeczy, które są dla nas cenne. Począwszy od gotówki, kart płatniczych, ważnych dokumentów, dzieł sztuki, broni jak również biżuterii, telefonów komórkowych czy innych nośników danych. Patrząc na konstrukcję sejfu różnicy nie ma żadnej. Te same sejfy używane są zarówno w domu jak i firmie. Jedyna znacząca różnica to ubezpieczenie zawartości sejfu. W sejfie, który użytkujemy w celach prywatnych towarzystwo ubezpieczeniowe ubezpieczy nam sejf na wyższą kwotę aniżeli w firmie. Ogólna zasada jest taka: im wyższa klasa odporności sejfu, tym wyższa może być kwota ubezpieczenia jego zawartości. Wybierając klasę odporności, powinieneś mieć na uwadze to, iż z czasem raczej przybędzie rzeczy wartościowych. Zakupy w e-sklepie Saffort są bezpieczne. Firma dba o swoich klientów oraz ochronę ich danych osobowych. Saffort polityka bezpiecznych zakupów gwarantuje, że żadne dane klientów nie zostaną przekazane osobom trzecim.


Napisano 02 październik 2017 - 08:40

W lepszym standardzie metalowe meble ma na pewno sklep Limesto – limesto.pl. Warto u nich poszukać, może akurat coś dla siebie znajdziesz. My stąd kupowaliśmy wyposażenie do szatni w naszej siłowni. Szafki są proste w montażu, ale też w ogóle w utrzymaniu porządku i czystości. Zdecydowanie polecam takie niż z innych tworzyw niż metal.

 


Rendars1

Napisano 26 lipiec 2017 - 12:02

Myślę, że do takich celów dobrze się nada szafa metalowa na dokumenty. Jest solidna i zamykana na zamek, więc akta będą w niej bezpieczne. Rozważ takie rozwiązanie, powinno być w porządku.


Patrycjusze

Napisano 24 kwiecień 2017 - 10:55

W.g mnie te metalowe są najlepsze, szafy metalowe na dokumenty najlepsze są te zamykane. Warto przeglądac różne oferty aby wybrac tą najlepsza cenowo.


Podgląd całego tematu (otwiera nowe okno)