Skocz do zawartości


Odpowiadanie w temacie: drukarka do firmy


Opcje wiadomości

Zarejestruj się na forum!

Dzięki rejestracji nikt nie użyje Twojego nicka.
Rejestracja zajmuje tylko chwilę!

Logowanie » Rejestracja


  • PODAJ SŁOWNIE wynik: 5 + 7 =

    wraz z polskimi znakami jeśli takie występują.
  lub Anuluj


Podsumowanie tematu

grupaoem

Napisano wczoraj, 12:02

My w biurze mamy Brothera DCP-T500W. Tusze się dolewa. Oszczędna jest bardzo a drukujemy dosyć sporo różnego typu dokumentów. 


anuka

Napisano 30 wrzesień 2019 - 08:10

to na pewno,trzeba sobie sprawdzić ile drukujemy, jaki rodzaj wydruków głownie nam potrzebny czy kolorowy czy może być monochromatyczny, jak się już wybierze model to trzeba sprawdzić czy są zamienniki do niego


Fizo

Napisano 17 wrzesień 2019 - 17:13

Najpierw wylicz sobie średnią drukowanych kopi na miesiąc i czy potrzebujesz koloru.


koli

Napisano 30 sierpień 2019 - 19:35

Wiadomo, że każdy ma inne oczekiwania wobec sprzętu, druga sprawa jest taka, że jak się kupi drukarkę i wszystko będzie z nią ok, to jest się raczej wiernym jednemu producentowi. ja przed długi czas drukowałam canonen, teraz korzystam z epsona i też jestem zadowolona.


Napisano 30 sierpień 2019 - 17:34

ja bym jednak obstawiał markę brother, dużo pewniejsze i tańsze w eksploatacji, ja jestem zadowolony z mojego urządzenia, drukuję tylko na zamiennikach activejet, najlepsze są


domi.nika

Napisano 29 sierpień 2019 - 08:46

Polecam drukarkę laserową na przykład tego typu https://vobis.pl/kom...m452nw-cf388a-1. Ja używam laserowej i jestem zadowolona 


Nelka

Napisano 29 sierpień 2019 - 08:42

Wszystko zależy od tego ile drukujecie. Wiadomo, jakieś podstawowe wydruki tzw. "na teraz" można zrobić praktycznie na każdej, nawet najtańszej drukarce, ale ogólnie większe ilości, bądź jakieś specjalne teczki i tym podobne lepiej zamawiać w taniej drukarni. Świetnym przykładem jest Diamond Druk www.diamond-druk.pl, gdzie mają bardzo korzystną relację jakości do ceny. Stawiają na najwyższej jakości nadruk, a przy tym oferują takie rabaty, że oferta staje się konkurencyjna i nie do przebicia. Do tego darmowa wysyłka (na terenie kraju). Znajdziecie u nich wszystko to, co potrzebne będzie do waszej firmy.


Napisano 27 sierpień 2019 - 22:13

czy do drukarek epson łatwo da się kupić zamienniki, waham się między nim a urządzniem brother, bo wiem że w tym drugim przypadku zamienniki na penwo ię znajdą


agus123

Napisano 23 sierpień 2019 - 11:50

Zdecydowałam się na model L6190 z epsona i muszę przyznać, że to bardzo wydajny sprzęt. Nie mam zastrzeżeń, tusze też nie są drogie, na czym najbardziej mi zależało. Teraz mają promocje, jak się kupi wybrany model, to można uzyskać zwrot kasy, trzeba tylko wypełnić jakiś formularz na ich stronie.

 Korzystałam z cashbacku w epsonie, zaoszczędziłam dzięki temu 180 złotych zawsze to coś. Ich drukarki nie są złe, większość to urządzenia wielofunkcyjne. Czy warto? Moim zdaniem tak, bo ceny mają dość przystępne. Ja miałam akurat ograniczony budżet, a mimo to udało mi się wybrać dobrej jakości sprzęt.


januszperon

Napisano 15 sierpień 2019 - 18:54

Polecam HP, mam w małym biurze od 10 lat i nigdy nie było z nią problemów.
Mają różne kombajny.


Podgląd całego tematu (otwiera nowe okno)