Skocz do zawartości

Kategorie

Forum

Odpowiadanie w temacie: Jaki sklep internetowy do zakupów sprzętu do biura


Opcje wiadomości

Zarejestruj się na forum!

Dzięki rejestracji nikt nie użyje Twojego nicka.
Rejestracja zajmuje tylko chwilę!

Logowanie » Rejestracja


  • PODAJ SŁOWNIE wynik: 3 + 4 =

    wraz z polskimi znakami jeśli takie występują.
  lub Anuluj


Podsumowanie tematu

JarekDon

Napisano 13 lipiec 2021 - 10:22

Szukając dobrej jakości wyposażenia biurowego to tutaj jak najbardziej mogę polecić Wam, żebyście sprawdzili sobie ofertę przygotowaną przez Pasaż Biurowy https://www.pasazbiu...biurowe-13083-k u których będziecie mogli znaleźć wszystko co potrzebne licząc na dobre ceny, pełne wsparcie obsługi i rozbudowaną ofertę m.in dziurkacze, podkładki, segregatory, korektory i wiele innych. Wszystko co potrzebne, aby efektywnie pracować żeby mieć to co potrzebne pod ręką!


Napisano 26 maj 2021 - 19:49

Artykuły biurowe do naszej firmy zamawiamy na mikus24.pl. Polecam ten sklep, jest tam wszystko co niezbędne, w dobrych cenach, a realizacja zamówienia jest bardzo szybka.


wolna

Napisano 18 maj 2021 - 12:02

A czy słyszeliście o sklepie online Biurwa? Jest to świetnie wyposażony sklep internetowy z akcesoriami dla firmy. W ich ofercie znajdziecie też artykuły biurowe i szkolne: https://biurwa.pl/kleje-w-sztyfcie .


KarolinaPL

Napisano 23 luty 2021 - 19:35

Myślę, że możesz zaznajomić się z ofertą firmy www.adlers.com.pl. Zajmują się sprzedażą, najmem, leasingiem i serwisem maszyn biurowych wielu renomowanych producentów. Ja zamówiłam stamtąd urządzenie wielofunkcyjne marki Canon. Sprzęt jest bardzo wydajny, energooszczędny i bezawaryjny.


elka2002

Napisano 15 luty 2021 - 21:45

Zajrzyjcie sobie koniecznie na Biurwa.pl . Macie tam szeroki wybór asortymentu do biura. Nie tylko można tam zakupić papier samoprzylepny, ale również wiele innych ciekawych przyborów i akcesoriów. Wybór jest ogromny. Każdy z powodzeniem znajdziecie tam coś dla siebie. Zakupy oczywiście można tam zrobić online. 


Wojtek541

Napisano 16 grudzień 2020 - 14:58

W mojej ocenie akurat jeśli chodzi o profesjonalne wsparcie przy wyborze dobrej jakości artykułów biurowych, w tym również tuszy i tonerów to koniecznie zwróćcie uwagę na ofertę przygotowaną przez DobreTonery https://dobretonery.pl/ gdzie zdecydowanie nie brakuje propozycji. Ceny przystępne, a obsługa miła i chętna do pomocy!


wazer

Napisano 13 lipiec 2020 - 08:45

W Warszawie jest kilka sklepów, w ktorych znajdziesz materiały biurowe. Sa to na przykład:
Sklep papierniczy na Wyspiańskiego
Księgarnie
Empik
Eoffice na Piłdudskiego
 
Nie lepiej będzie jednak przejrzeć sobie ceny w sieci? Rzadko kiedy sklepy stacjonarne mają lepsze promocje niż sklepy online, które maja rownież szerszy asortyment. Dobry wybór ma sklep Biurfan https://www.biurfan....ie-biura-cat-41 . 

mtzd

Napisano 13 lipiec 2020 - 06:38

A w Warszawie? Co byście polecili? 


G0siaa

Napisano 24 listopad 2019 - 17:12

Możesz sprawdzić także ofertę sklepu www.as-mar.com.pl. Posiadają wysokiej jakości urządzenia wielofunkcyjne, drukarki oraz materiały do kopiarek. Zamówiłam stamtąd kopiarkę marki Canon i jestem z niej zadowolona. Jest prosta w obsłudze, funkcjonalna i ekonomiczna.


JarekDon

Napisano 28 październik 2019 - 00:13

Ja zdecydowałem się na zakup trzech komputerów stacjonarnych od HP tutaj https://korzystneit.pl/HP-ProDesk a dokładnie jest to model ProDesk który świetnie sobie radzi w długotrwałej pracy na wysokiej wydajności. Myślałem, żeby stawiać wyłącznie na laptopy, natomiast jak się okazuje był to bardzo dobry wybór i też pod względem ceny również wyszło to naprawdę w porządku :)


Podgląd całego tematu (otwiera nowe okno)