Skocz do zawartości


Odpowiadanie w temacie: Wyposażenie biura?


Opcje wiadomości

Zarejestruj się na forum!

Dzięki rejestracji nikt nie użyje Twojego nicka.
Rejestracja zajmuje tylko chwilę!

Logowanie » Rejestracja


  • PODAJ SŁOWNIE wynik: 6 + 2 =

    wraz z polskimi znakami jeśli takie występują.
  lub Anuluj


Podsumowanie tematu

MebleTeo

Napisano 26 grudzień 2018 - 21:50

Akurat jeżeli chodzi o wyposażenie do biura to zapraszamy do nas na https://www.mebleteo.pl/ gdzie będziesz mógł liczyć na szeroki wybór rozwiązań głównie w zakresie mebli metalowych. Do tego sprawną realizację zamówienia i najlepsze ceny. 


mgzeta

Napisano 20 grudzień 2018 - 15:26

Na https://plmeble.pl/ masz spory wybór mebli biurowych. Ale obecnie w sklepach internetowych kupisz co tylko chcesz. Można oczywiście mieć meble również na zamówienie. Ale to wszystko zależy od tego jaki mamby budżet. 


lilu21

Napisano 19 grudzień 2018 - 01:16

Warto też kupić jakieś dobre, ale niedrogie tusze do drukarek. Ze swojego doświadczenia mogę polecić http://www.tanie-tusze.net/454-tn-241Chyba najlepsze jakie kiedykolwiek miałam.


kolorowazelka

Napisano 26 listopad 2018 - 11:15

A jeżeli są to meble z dotacji?


Amoniaczek2

Napisano 26 listopad 2018 - 09:57

Ja mam laptop, który kiedyś służył mi do grania, ale zacząłem się bawić grafiką i wyszło, że jest to teraz mój zawód. Co do innego wyposażenia biura to nic nie potrzebuję, bo korzystam z biur na godziny z CitySpace i na razie pewnie nie będę zmieniać tego bo jest bardzo wygodnie. Wykupuję sobie godziny i korzystam kiedy chcę, spotykam ludzi z branży. Ogólnie spoko motyw jeśli nie ma się możliwości pracy w domu.


biospass

Napisano 22 listopad 2018 - 16:36

Jestem administratorem w niedużej firmie ubezpieczeniowej, posiadamy w biurze łącznie około 20 laptopów zakupionych w większości na taniekomputery.pl, rzeczywiście sprzęt jest OK. Mamy też kilka z innych podobnych firm, ogólnie laptopy poleasingowe sprawdzają się bardzo dobrze ze względu na dużą wytrzymałość. Są praktycznie bezawaryjne.


Napisano 22 listopad 2018 - 16:29

Zgadzam się z przedmówcami, profesjonalny komputer w biurze to konieczność. Zawsze stawiamy na markowy sprzęt, bo wiem że będzie pracował latami bezawaryjnie. Żeby nie wydawać za dużo kupujemy do naszego biura komputery poleasingowe ze sklepu internetowego taniekomputery.pl

Jak na razie jesteśmy zadowoleni i polecamy.


RobertiPatrycja

Napisano 23 sierpień 2018 - 08:02

Mogę z czystym sumieniem podpowiedzieć stelaż elektryczny od Sulmet – https://flyingdesk.pl/. Sterowanie jest dotykowe przez panel na mechanizmie, albo zdalnie przez aplikację na telefonie. Niski pobór mocy, blat przesuwa się szybko ale delikatnie, bez jakiś skoków, płynna praca.


sylwia-klara-90

Napisano 31 lipiec 2018 - 10:22

Jeśli przeprowadzamy częste poufne rozmowy telefoniczne w biurze, a nasze lokum jest zbyt małe, żebyśmy mogli znaleźć osobny, pusty pokój, to warto rozważyć też budkę telefoniczną. Nie zajmuje dużo miejsca, jest przezroczysta, więc gra z pomieszczeniem również wizualnie. Dobra rzecz, jeśli boimy się, że zrazimy klienta, który podczas połączenia słyszy w tle jakieś głosy.


Juras

Napisano 31 lipiec 2018 - 10:03

Na pewno podstawą w dzisiejszych czasach jest minimum jeden komputer w biurze. Właśnie dlatego polecam zastanowić się nad zakupem komputera poleasingowego. To dużo mniejszy wydatek niż nowy laptop prosto z salonu. Zapoznajcie się sami z tą ofertą: http://www.mdmkomputery.pl/ .


Podgląd całego tematu (otwiera nowe okno)