Skocz do zawartości


Odpowiadanie w temacie: Wyposażenie Biura Rachunkowego


Opcje wiadomości

Zarejestruj się na forum!

Dzięki rejestracji nikt nie użyje Twojego nicka.
Rejestracja zajmuje tylko chwilę!

Logowanie » Rejestracja


  • PODAJ SŁOWNIE wynik: 5 + 4 =

    wraz z polskimi znakami jeśli takie występują.
  lub Anuluj


Podsumowanie tematu

Bashka87

Napisano 30 wrzesień 2019 - 19:51

Na pewno wygodne, ergonomiczne ale i reprezentacyjne krzesła biurowe :) Polecam sklep internetowy http://10chairs.pl, bez problemu znajdziecie tam model, jaki odpowiada Waszym oczekiwaniom. Są różne modele, kolory, różne funkcjonalności, no i na każdą kieszeń, więc nie ma opcji, aby ktoś nie znalazł tego, czego poszukuje :) 


elka2002

Napisano 11 wrzesień 2019 - 22:34

Takie biuro musi ułatwiać pracę i obsługę klientów, to jest podstawa. Należy bowiem zadbać o komfortowe warunki. Tutaj https://totalsec.pl/kontakt/ jest namiar na firmę, która może pomoc w realizacji takich pomysłów. Total Sec oferuje bowiem fit out biura . Taki kompleksowy remont może naprawdę wiele zmieć. 


michalwu

Napisano 20 kwiecień 2019 - 15:32

Z pewnością przydadzą się różnego rodzaju narzędzia to monitorowania czasu pracy, czy samego fakturowania. W tym celu zobacz ofertę reset2 - https://www.reset2.p...ro/r2platnikpro. Jest to o tyle fajne, że wszystko jest dostosowane do Twoich potrzeb ;)


MaurycyPax

Napisano 19 kwiecień 2019 - 13:11

Również jestem za tym, żeby kupić urządzenia wielofunkcyjne. To jest na prawdę bardzo potrzebne. 

 

 

________________________________________________________________
zmiękczacz wody


adamela

Napisano 18 kwiecień 2019 - 10:19

Nam się sprawdza teraz internet symetryczny, mamy go od pewnego czasu jak zmieniłam umowę na taką z ofertą od Inea - https://www.inea.pl/...ciebie/internetNo i polecam, bo wiadomo, ze w takich biurach to z internetu się korzysta non stop 


Wanor

Napisano 04 marzec 2019 - 23:41

Z perspektywy przedsiębiorcy i inwestora – bardzo ważne jest bezpieczeństwo, zarówno pieniędzy, jak i dokumentów, dlatego ja od razu zainwestowałbym w sejf. Od razu postawiłbym też na dobry crm i parę innych rzeczy, meble są w gruncie rzeczy mniej istotne.  


oskarr85

Napisano 06 luty 2019 - 11:55

Jeśli chodzi o oprogramowanie, to przede wszystkim program księgowy, jakiś bardziej zaawansowany, do tego program do faktur, kadr i płac - to raczej podstawa. Te https://mojebiuro24.pl powinny się nadać, są niezawodne i można je obsługiwać przez internet.


Amoniaczek2

Napisano 07 styczeń 2019 - 14:32

Wyposażenie biura zależy od miejsca. Często można wynająć pomieszczenia do których wstawić można komputer i od razu działać. Są tez biura serwisowe na przykład w http://cityspace.pl/można wynająć takie powierzchnie. Także konieczność kupowania wyposażenia jest kwestią względną. 


Midam33

Napisano 06 styczeń 2019 - 19:44

Gdybyście szukali firmy, która kompleksowo zajmie się wyposażeniem i urządzeniem biura to sprawdźcie http://totalsec.pl/ Zajmuję się wszystkim od a do zet i mają w tym doświadczenie. Zupełnie nie żałuję wydanych pieniędzy, bo sama bym tego lepiej i taniej nie zrobiła.  :)


lilu21

Napisano 06 styczeń 2019 - 19:39

Przede wszystkim funkcjonalność!


Podgląd całego tematu (otwiera nowe okno)