Skocz do zawartości


Odpowiadanie w temacie: sprawozdanie zlikwidowanej jednostki


Opcje wiadomości

Zarejestruj się na forum!

Dzięki rejestracji nikt nie użyje Twojego nicka.
Rejestracja zajmuje tylko chwilę!

Logowanie » Rejestracja


  • PODAJ SŁOWNIE wynik: 3 + 5 =

    wraz z polskimi znakami jeśli takie występują.
  lub Anuluj


Podsumowanie tematu

ZosiaA

Napisano 08 lipiec 2019 - 21:14

Likwidator podpisuje

Napisano 08 lipiec 2019 - 18:47

Dzień dobry, bardzo proszę o pomoc. Likwidowana jest jednostka budżetowa (nie samorządowa). Likwiduje ją organ administracji rządowej. Kto powinien podpisać sprawozdanie budżetowe i finansowe zlikwidowanej jednostki za 2019? Będzie ono sporządzone w 2020 roku, kiedy stanowisko głównego księgowego i kierownika jednostki będzie już zlikwidowane. Czy organ likwidujący może wydać zarządzenie w który wskaże, że sprawozdanie ma być podpisane przez osoby pełniące te funkcje do końca 2019 tj. do dnia likwidacji jednostki?

Z góry dziękuję za odpowiedź.


Podgląd całego tematu (otwiera nowe okno)