Skocz do zawartości


Odpowiadanie w temacie: księgowość w urzędzie wojewódzkim


Opcje wiadomości

Zarejestruj się na forum!

Dzięki rejestracji nikt nie użyje Twojego nicka.
Rejestracja zajmuje tylko chwilę!

Logowanie » Rejestracja


  • PODAJ SŁOWNIE wynik: 7 + 6 =

    wraz z polskimi znakami jeśli takie występują.
  lub Anuluj


Podsumowanie tematu

Napisano 04 czerwiec 2019 - 07:03

Ma aspiracje aplikować na urzędnicze stanowisko a wiedzy brak, przydał by się jakiś "wujek" który by załatwił posadkę, a potem siedzą takie głąby i dłubią w nosie za biurkiem

Napisano 03 czerwiec 2019 - 21:05

Dziękuję Pani za odpowiedź a mogłaby Pani przybliżyć jaka to może być działalność pozabudżetowa ? Jakie mogą być dochody własne Urzędu Wojewódzkiego ?

Spadaj, nauk za darmo potrzebujesz? Za frajer?
Weź ustawę o finansach publicznych i czutaj

Napisano 03 czerwiec 2019 - 19:46

Dziękuję Pani za odpowiedź a mogłaby Pani przybliżyć jaka to może być działalność pozabudżetowa ? Jakie mogą być dochody własne Urzędu Wojewódzkiego ? 


Napisano 01 czerwiec 2019 - 21:32

Może być najem, ale czy na ryczałcie? To zależy, od wielkości wpływów

Napisano 01 czerwiec 2019 - 12:39

dziękuję Pani za odpowiedź

czy taką działalnością pozabudżetową może być najem pomieszczeń ? i wtedy faktycznie rozliczane jest to na ryczałcie ? 


Napisano 01 czerwiec 2019 - 12:38

dziękuję Pani za odpowiedź

czy taką działalnością pozabudżetową może być najem pomieszczeń ? i wtedy faktycznie rozliczane jest to na ryczałcie ? 


Napisano 01 czerwiec 2019 - 12:38

dziękuję Pani za odpowiedź

czy taką działalnością pozabudżetową może być najem pomieszczeń ? i wtedy faktycznie rozliczane jest to na ryczałcie ? 


Napisano 01 czerwiec 2019 - 11:48

Ma się ma, urzędy mogtteż być podatnikami VAT.
Jeśli prowadzą działalność pozabudżetową, a mogą z dochodów własnych to robić, to dotyczy ich też podatek dochodowy.

Napisano 01 czerwiec 2019 - 10:40

Dzień dobry

 

mam pytanie, będę miała rozmowę lub test wiedzy do księgowości w urzędzie wojewódzkim w dziale księgowości (specjalista ds. ewidencji i płatności) w wymaganiach niezbędnych podano znajomość ustaw o VAT i o zryczałtowanym podatku dochodowym. Chciałabym się spytać o co dokładnie chodzi z tym VAT-em w urzędzie wojewódzkim, czy chodzi o to żeby wiedzieć kiedy można odliczyć vat a kiedy nie można skoro na stanowisku należy dekretować i księgować, jak ma się zryczałtowany podatek dochodowy do księgowości w urzędzie wojewódzkim. Czytam zakresy tego czym się zajmują poszczególne wydziały urzędu a także czytam wystąpienia pokontrolne nik-u i nie mogę dojść o co konkretnie chodzi z tym vat-em i podatkiem ryczałtowym. Bardzo byłabym wdzięczna za wszelkie informacje. Do głównych obowiązków na stanowisku należy księgowanie i dekretowanie dokumentów, wykonywanie przelewów a także prowadzenie ewidencji odnośnie środków unijnych

Pozdrawiam


Podgląd całego tematu (otwiera nowe okno)