Skocz do zawartości


Odpowiadanie w temacie: Sprawozdanie finansowe ZB


Opcje wiadomości

Zarejestruj się na forum!

Dzięki rejestracji nikt nie użyje Twojego nicka.
Rejestracja zajmuje tylko chwilę!

Logowanie » Rejestracja


  • PODAJ SŁOWNIE wynik: 3 + 4 =

    wraz z polskimi znakami jeśli takie występują.
  lub Anuluj


Podsumowanie tematu

ona_

Napisano 18 czerwiec 2019 - 12:19

Najprostsza ścieżka dostępu jest taka, że nagrywasz podpisane sprawozdanie na nośnik elektroniczny i wieziesz do swojego US


Napisano 18 czerwiec 2019 - 10:02

Proszę o pomoc.

Jak złożyć sprawozdanie finansowe do US z zakładu budżetowego. Proszę o ścieżkę dostępu krok po kroku


Napisano 01 marzec 2019 - 18:53

A do gminy dacie papierowy wydruk tego podpisanego elektronicznie?


Rafael22

Napisano 28 luty 2019 - 12:55

Nie wiem jakie wy macie programy do podpisu elektornicznego ale u nas jest proCertum SmartSign i można nim wiele formatów plików podpisać tylko np w przypadku plików excela to podpis jest w osobnym pliku i wtedy trzeba wysłać dwa pliki sprawozdanie Arkusz programu Microsoft Excel (.xlsx) + podpis do sprawozdania (.xades), a w przypadku PDFu to podpis dodaje do pliku .pdf wiec jeden plik ma wszystko.


Napisano 28 luty 2019 - 11:25

Na to wychodzi, że nie bardzo. Ja pewnie zrobię w wordzie, excelu, potem na pdf to zmienić i można podpisać "

 

 

No ale jak w formie pdf możesz wysłać i podpisać podpisem elektronicznym? 

Najlepiej jakby Ministerstwo finansów wygenerowało druk w formie elektronicznej jak Cit  które właśnie w takiej formie można wysłać do US elektronicznie


ona_

Napisano 31 styczeń 2019 - 14:48

No raczej


Szym17

Napisano 31 styczeń 2019 - 14:47

Ale zrobić konwersję pliku word na pdf, a nie skan, prawda?


ona_

Napisano 31 styczeń 2019 - 14:20

Na to wychodzi, że nie bardzo. Ja pewnie zrobię w wordzie, excelu, potem na pdf to zmienić i można podpisać :D


Szym17

Napisano 31 styczeń 2019 - 14:19

Czyli one mają być sporządzone w programie, w którym dadzą się podpisać podpisem elektronicznym?

 

W wordzie, w excelu nie mogą być?


ona_

Napisano 31 styczeń 2019 - 06:47

Spokojnie, tylko sprawozdanie finansowe czyli Bilans, RZiS, Zmiany w Funduszu i Informacja Dodatkowa. Ma być podpisane przez GK i przez dyrektora/kierownika. Dlatego jest czas żeby załatwić podpis elektroniczny dla tych, którzy nie mają.


Podgląd całego tematu (otwiera nowe okno)