Skocz do zawartości


Odpowiadanie w temacie: wymiana monitora w zestaiw komputerowym


Opcje wiadomości

Zarejestruj się na forum!

Dzięki rejestracji nikt nie użyje Twojego nicka.
Rejestracja zajmuje tylko chwilę!

Logowanie » Rejestracja


  • PODAJ SŁOWNIE wynik: 9 + 6 =

    wraz z polskimi znakami jeśli takie występują.
  lub Anuluj


Podsumowanie tematu

Napisano 12 styczeń 2014 - 13:57

Witam

Chciałabym zapytać co mam zrobić jesteśmy jednostką samorządową, pare lat temu zostal kupiony zestaw komputerowy (w tej chwili już jest calkowicie zaamortyzowany ale działa dalej) za kwotą 3600 został on przyjęty na środek trwały (konto 011) na fakturze nie mam wyodrębnionych poszczególnych elementów tego zestawu tylko jest tam napisane zestaw komputerowy cena 3600, niedawno z tego zestawu komputerowego zepsuł się monitor informatyk wymienił monitor, który został zabrany z innego zestawu komputerowego, który z kolei był przyjęty na pozostały środek trwały (konto 013) cena jednostkowa 2900 (na fakturze również nie ma wyodrębnionych poszczególnych elementów). Moje pytanie jest takie jaką kwotą powinnam wyksięgować stary monitor z zestawu komputerowego (środek trwały) i jaką kwotą  przyjąć monitor z pozostałych środków trwałych ?

Jeżeli coś niejasno napisałam to dajcie znać będę wdzięczna za wszelkie odpowiedzi


Podgląd całego tematu (otwiera nowe okno)