Skocz do zawartości


Odpowiadanie w temacie: ZAKUP aktualizacji do odsprzedazy


Opcje wiadomości

Zarejestruj się na forum!

Dzięki rejestracji nikt nie użyje Twojego nicka.
Rejestracja zajmuje tylko chwilę!

Logowanie » Rejestracja


  • PODAJ SŁOWNIE wynik: 5 + 3 =

    wraz z polskimi znakami jeśli takie występują.
  lub Anuluj


Podsumowanie tematu

Napisano 15 maj 2014 - 11:23

Witam,

Mam pytanie w jakich kategoriach kosztu uwzględniać zakupy aktualizacji oprogramowania do dalszej odsprzedaży. Kupujemy aktualizację od producenta bezpośrednio dla klienta końcowego. Sprzedaż dla finalnego odbiorcy odbywa się jedynie przez partnerów. Jak powinniśmy ujmowac koszty związane z dalszą odsprzedażą? Na kontach zespołu 7? Gdzie pokazać to w rachunku zysków i strat?


Podgląd całego tematu (otwiera nowe okno)