Skocz do zawartości


Odpowiadanie w temacie: materiały czy pozostałe wydatki?


Opcje wiadomości

Zarejestruj się na forum!

Dzięki rejestracji nikt nie użyje Twojego nicka.
Rejestracja zajmuje tylko chwilę!

Logowanie » Rejestracja


  • PODAJ SŁOWNIE wynik: 7 + 9 =

    wraz z polskimi znakami jeśli takie występują.
  lub Anuluj


Podsumowanie tematu

Napisano 29 maj 2019 - 11:29

W 10, jest to część twojego "wyrobu gotowego", podstawowy składnik usługi, którą wykonujesz - patrz na treść definicji w rozporządzeniu.


vinca

Napisano 07 maj 2019 - 12:26

Moim zdaniem te zakupy powinnaś ujmować w kol. 10.

 

Dziękuję za odpowiedź, osobiście też mi się tak wydaje. Ale może ktoś jeszcze potwierdzi dla pewności? W innym miejscu na to samo pytanie otrzymałam odpowiedź, że powinna być to jednak kolumna 13... A czytając różne artykuły w internecie można się już całkowicie pogubić  :(


koleżanka

Napisano 06 maj 2019 - 21:00

Moim zdaniem te zakupy powinnaś ujmować w kol. 10.


Napisano 06 maj 2019 - 16:03

Witam, mam pytanie odnośnie rozliczania zakupów w odpowiednich kolumnach kpir.

 

Od niedawna prowadzę działalność z zakresu projektowania, urządzania i pielęgnacji ogrodów. Zakupione rośliny, nawozy, podłoża, donice, maty itp., które następnie wykorzystuje w ogrodach klientów powinnam rozliczać w kolumnie 10 jako materiały? czy są to jedynie pozostałe koszty (kol. 13)?

 

Logicznie rzecz biorąc są to przedmioty które razem tworzą mój końcowy produkt, czyli ogród - a więc są one materiałami. Dodam jednak, że nie prowadzę bezpośredniej sprzedaży powyższych przedmiotów, nie są one też osobno wyszczególniane na fakturach - wszystko jest wliczone w cenę wykonywanych usług. Jak zatem powinnam je prawidłowo ujmować w kpir?

 

 

Z góry dziękuję za odpowiedzi, pozdrawiam ;)


Podgląd całego tematu (otwiera nowe okno)