Skocz do zawartości


Odpowiadanie w temacie: Błedy w liście płac- wyrównanie i PIT11


Opcje wiadomości

Zarejestruj się na forum!

Dzięki rejestracji nikt nie użyje Twojego nicka.
Rejestracja zajmuje tylko chwilę!

Logowanie » Rejestracja


  • PODAJ SŁOWNIE wynik: 3 + 1 =

    wraz z polskimi znakami jeśli takie występują.
  lub Anuluj


Podsumowanie tematu

Napisano 08 czerwiec 2018 - 22:20

A co w przypadku, gdy ksiegowa zapomniala uwzglednic zwolnienie lekarskie z poprzedniego roku, tj. w maju 2017 i poczatkiem czerwca oraz opieki nad chorym dzieckiem?

Czy nalezy dokonac korekt czy zostawic pelne wynagrodzenie?


Napisano 07 czerwiec 2018 - 05:58

A jak mieliby się rozliczyć bez pit? Pracownikom, również byłym masz obowiązek dostarczyć.


Napisano 07 czerwiec 2018 - 01:07

Czy PIT-11 odnośnie byłych pracowników wysyła się tylko do US?


Napisano 16 kwiecień 2018 - 14:56

1. Nie robi się korekty PIT za lata wstecz, rozlicza się za rok bieżący

2. Staż jest W dziale a nie "Na dziale"

 

ty tu nie ściemniaj o stażu, bo nikt stażyście takiego zadania nie powierzy, jesteś jedną z tych niedouczonych kadrowo/płacowych i koniec tematu


Maria

Napisano 16 kwiecień 2018 - 14:46

Nie robisz korekty PIT 11 za lata poprzednie.Przecież wyrównania dokonujesz w kwietniu 2018 i dla byłych pracowników robisz tak samo PIT 11 za rok 2018.


Napisano 16 kwiecień 2018 - 12:21

Tak, chodziło mi, że dochód czyli to wyrównanie wykażę w PIT-11 za 2018, który będe wystawiać w styczniu 2019.

 

Dziękuje za odpowiedz.


Dorota

Napisano 16 kwiecień 2018 - 11:55

Na stażu masz samodzielnie liczyć płace ?

Nie rozumiem dlaczego masz dochód wykazywać w PIT 11 w roku następnym? czy na pewno chodzi o 2019 rok.

Jeśli robisz tylko wyrównanie, a nie potrącenie to z byłymi pracownikami nie ma problemu. Wyrównujesz, wpłacasz na konto i sporządzasz PIT 11 za 2018 r.


Napisano 16 kwiecień 2018 - 11:41

Cześć dziewczyny,

 

Właśnie odbywam staż na dziele księgowości i od razu przywitała mnie kontrola z ZUS. Okazało się, że poprzednia księgowa źle naliczała wynagrodzenie pracownikom (tam gdzie występowało L-4), po prostu wynagrodzenie było zaniżone. Mam teraz zrobić "wyrównanie" (za lata 2015-2017). Dopłatę wykażę w liście płac za 04/2018, składki ZUS, podatek zostaną zapłacone wraz z miesiącem bieżącym a przychód wykazany w PIT-11 w roku następnym. 

 

Moje pytanie brzmi: co zrobić z pracownikami, którzy już nie pracują w Naszej firmie? Czy muszę w tej sytuacji skorygować PIT-11 za lata poprzednie? 

 

Pozdrawiam

 Werka


Podgląd całego tematu (otwiera nowe okno)