Skocz do zawartości


Odpowiadanie w temacie: pkpir- księgowanie kosztów


Opcje wiadomości

Zarejestruj się na forum!

Dzięki rejestracji nikt nie użyje Twojego nicka.
Rejestracja zajmuje tylko chwilę!

Logowanie » Rejestracja


  • PODAJ SŁOWNIE wynik: 1 + 7 =

    wraz z polskimi znakami jeśli takie występują.
  lub Anuluj


Podsumowanie tematu

kordian

Napisano 24 wrzesień 2016 - 18:37

Chyba że korzystasz z jakiegoś programu w którym nie można tego dokonać jednym zapisem, to jak rozbijesz na dwa też będzie dobrze.


koleżanka

Napisano 22 wrzesień 2016 - 22:19

jeden zapis jak w pkt 1


Napisano 22 wrzesień 2016 - 18:17

Witam

od niedawna prowadzę małą firmę. Dzisiaj mnie tknęło, czy prawidłowo dokonuje zapisów w księdze. Czy jeśli mam fakturę kosztową na np. zakup materiałów podstawowych i drobne wyposażenie, to czy powinnam:

1. Ująć koszt jednym zapisem z rozbiciem na poszczególne pozycje księgi ( opis zdarzenia: zakup mat. podst. oraz drobne wyposażenie i pod jednym zapisem w księdze odpowiednie kwoty do kol. 10 i 13)

2. Wprowadzić koszty pod dwoma pozycjami - tj.najpierw opis zdarz.: zakup mat. podstawowych i do kol.10 i osobny zapis, czyli kolejna pozycja w księdze z tym samym numerem faktury, zakup drobnego wyposażenia i do kol.13

Starałam się znaleźć odpowiedź, trochę przeglądałam ale żadnej "pewnej" informacji nie mogę znaleźć.....

Która metoda jest więc prawidłowa, jeśli występują różne rodzaje kosztów na tej samej fakturze?

 


Podgląd całego tematu (otwiera nowe okno)